ESO

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO 2021/2022

RESERVA DE PRAZA – Curso 2021/2022

Alumnado de centros adscritos

CEIP Albeiros / CEIP Paradai

Prazo: Do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro de 2021

Máis información premendo neste enlace.

CRITERIOS E PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA, ESO E EDUCACIÓN ESPECIAL EN CENTROS PÚBLICOS E CONCERTADOS NO CURSO 2020/21

Achéganse as instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentres públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED33OE).

ALUMNADO DESTINATARIO:

Alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial:

a) NON TEN QUE PRESENTAR SOLICITUDE:

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021.

b) TEN QUE PRESENTAR SOLICITUDE:

O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000€.
  • Alumnado matriculado en educación especial.
  • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

FORMA DE PRESENTACIÓN:

SOLICITUDES (só para alumnado non beneficiario da axuda de material escolar)

• Presentaranse de forma presencial no centro educativo no que estea matriculado/a o/a alumno/a.

ANEXOS I,II para cumprimentar. Premer aquí para acceder.

(Prégase ás persoas interesadas consultar na orde a documentación complementaria que deberán achegar coa solicitude.)

PRAZO DE PRESENTACIÓNS:  Do 16 ao 27 de novembro de 2020.

TODA A INFORMACIÓN Á ORDE DO 6 DE NOVEMBRO DE 2020PREMENDO AQUÍ.

MATRÍCULA EXTRAORDINARIA PARA ESO e BAC

INFORMACIÓN DE PRAZOS E MATRÍCULA PARA ESO e BAC, PERÍODO EXTRAORDINARIO (SETEMBRO).

PRAZO MATRÍCULA PARA ESO- BAC- 2º CICLOS RÉXIME ORDINARIO (admisión e matrícula) e FCT

INFORMACIÓN PRAZOS E MATRÍCULA PARA AS SEGUINTES ENSINANZAS:

Para abonar o seguro escolar realizarase por ventanilla na Oficina Rápida de //Abanca, sita en Rúa Progreso 20 ou a través do caixeiro automático.

NÚMERO DE CONTA  ES56 2080-0165-78-3040015491

ESO E BAC

PRAZO: do 1 ao 10 de xullo, distribuíndose preferentemente da seguinte maneira:

Datas matrícula - días preferentes

Documentación para adxuntar coa matrícula Documentación

Solicitude de matrícula para:

1º,2º e 3ºESO Solicitude4ºESO Solicitude1ºBAC Solicitude2ºBAC Solicitude

Autorización saídas ESO para menores de 18 anos Autorización

Autorización imaxe e excursións para menores de 18 anos Autorización

2ºCICLOS RÉXIME ORDINARIO (admisión e matrícula)

Prazo: do 26 de xuño ao 8 de xullo ás 13.00

Documentación: os menores de 28 anos deben ingresar 1,12€ na conta ES56 2080-0165-78-3040015491 de Abanca para o seguro escolar e achegar o xustificante do pagamento.

Solicitude de matrícula: Anexo I Anexo

MATRÍCULA FCT

Prazo: ata o 31 de agosto para realizar a FCT no prazo setembro/ decembro.

Réxime ordinario: Anexo I Anexo

Réxime para as persoas adultas - Anexo II Anexo

Lémbrase que todos os impresos deben vir cubertos e acompañados dunha fotocopia.

PROCESO DE ADMISIÓN PARA ESO e BAC – Curso 2020/2021

PROCESO DE ADMISIÓN – Curso 2020/2021

Para ESO e BAC

Prazo solicitude de admisión ESO / Bacharelato: Do 1 ao 23 de marzo

(A través da sede electrónica da Xunta de Galicia este prazo será só do 1-20 de marzo)

Postos escolares vacantes pdf

Manual para as familias ( presentación a través da aplicación admisionalumnado ) pdf

Impreso ED550B - Admisión alumnado pdf

Aplicación web - Admisión alumnado

Aplicación Admisión Alumnado

RESERVA DE PRAZA – Curso 2020/2021 - Alumnado centros adscritos

RESERVA DE PRAZA – Curso 2020/2021

Alumnado centros adscritos

CEIP Albeiros     CEIP Paradai

Prazo: 1 ao 17 de febreiro de 2019

Os pais, nais e/ou titores legais que desexen solicitar a reserva de posto escolar no seu centro de adscrición, deberán presentar solicitude de reserva de posto escolar utilizando o Anexo I (modelo ED550A).

Modelo

Presentación da solicitude:

• Entregándoa no centro de orixe do alumno (centro no que está actualmente escolarizado).
  • Entregándoa a través da sede electrónica da Xunta de Galicia a través da aplicación web “admisionalumnado”: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Aplicación web - Admisión alumnado

A reserva adquirirá carácter vinculante polo que, se o/a alumno/a resultase admitido/a, deberá formalizar a matrícula en tempo e forma no centro de adscrición.

A presentación desta solicitude de reserva será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro (salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do 1 de marzo).

A presentación de solicitude de admisión noutro centro estando vinculado por reserva terá os efectos de perda da prioridade.

Máis información

Folleto admisión centros adscritos