PROCESO DE ADMISIÓN – Curso 2020/2021

Para ESO e BAC

Prazo solicitude de admisión ESO / Bacharelato: Do 1 ao 23 de marzo

(A través da sede electrónica da Xunta de Galicia este prazo será só do 1-20 de marzo)

Postos escolares vacantes pdf

Manual para as familias ( presentación a través da aplicación admisionalumnado ) pdf

Impreso ED550B - Admisión alumnado pdf

Aplicación web - Admisión alumnado

Aplicación Admisión Alumnado

Tags:

RESERVA DE PRAZA – Curso 2020/2021

Alumnado centros adscritos

CEIP Albeiros     CEIP Paradai

Prazo: 1 ao 17 de febreiro de 2019

Os pais, nais e/ou titores legais que desexen solicitar a reserva de posto escolar no seu centro de adscrición, deberán presentar solicitude de reserva de posto escolar utilizando o Anexo I (modelo ED550A).

Modelo

Presentación da solicitude:

• Entregándoa no centro de orixe do alumno (centro no que está actualmente escolarizado).
  • Entregándoa a través da sede electrónica da Xunta de Galicia a través da aplicación web “admisionalumnado”: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Aplicación web - Admisión alumnado

A reserva adquirirá carácter vinculante polo que, se o/a alumno/a resultase admitido/a, deberá formalizar a matrícula en tempo e forma no centro de adscrición.

A presentación desta solicitude de reserva será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro (salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do 1 de marzo).

A presentación de solicitude de admisión noutro centro estando vinculado por reserva terá os efectos de perda da prioridade.

Máis información

Folleto admisión centros adscritos