HORARIO OFICINA - CURSO 23/24

Horario mañás: Luns a venres: 8:45h-15:00H
Horario tardes: Luns, xoves, venres: 16:50- 22:45
                        Martes e mércores: 16:00h- 22:45

Horario de OFICINA para atención ao público:
Mañás: Luns a venres: 9:00h-14:00h
Tardes: Martes: 17:00 h -19:00 h

Correo electrónico: email Oficina

MELLOR ORADOR/A DO PARLAMENTO XOVE´24

Despois da alegría que levamos coa clasificación dos nosos equipos en cadansúa categoría do Parlamento Xove 2024, aínda temos outra grande noticia. En cada edición deste torneo de debate, a proposta dos xuíces, a organización recoñece os mellores oradores e oradoras da competición nas diferentes categorías. Neste caso, o noso centro é o único que conta con representantes entre os escollidos nas  dúas categorías preuniversitarias: David Pereira Santín (4ª da ESO), e Laura García Castro (1º de BAC), forman parte dos considerados mellores oradores e oradoras desta edición do Parlamento Xove.

Parabéns aos dous por ter merecido tan destacado recoñecemento!!

*http://xuventude.xunta.es/parlamento-xove

*Máis imaxes

Probas libres para a obtención de títulos FP (LOE). Curso 2023-2024

Información Probas LibresPublicado o calendario e a actualización da información das Probas libres para a obtención de títulos FP (LOE). Curso 2023-2024

Instrucións

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES de admisión é o seguinte (período ordinario): do 17 ao 30 de abril de 2024 ata as 13:00 h.

PRAZOS DE MATRÍCULA
Matriculación: 14 ao 21 de maio ata as 13.00 h
Liberados e adxudicación continuada: 23 ao 31 de maio ata as 13.00 h

A XORNADA DE ACOLLEMENTO ( pendente de concretar o día e a hora da xornada), no salón de actos. Aquelas persoas matriculadas, que non asistan inxustificadamente á xornada de acollemento, ou a calquera das partes en que se organiza a proba de cada módulo profesional, causarán baixa de oficio, o que implica a perda de toda a matrícula na proba, e non poderán presentar solicitude de inscrición nas probas do curso académico seguinte, e só poderán presentarse a esa convocatoria no caso de que haxa vacantes despois de resolto o proceso de admisión.

Toda a información sobre as probas libres (LOE)

Máis información sobre probas libres

COLABORACIÓN COA ESCOLA SUPERIOR DE ARTE E DESEÑO DE LUGO

O alumnado de Ciclo Medio de Estética e Ciclo Superior de Asesoría levaron a cabo unha sesión de colaboración coa Escola Superior de Arte e Deseño de Lugo. Desprazáronse ata a Escola de Arte para exercer de modelos, maquilladores e asesores estéticos e de vestiario co obxecto de interactuar co alumnado da Escola a cambio destas exitosas imaxes.
A sesión e as imaxes tomadas polos alumnos e alumnas de 2ª curso de Fotografía, amosan o traballo de preparación realizado durante varias semanas polo noso alumnado que resulta neste interesante traballo, formativo, enriquecedor, ameno e distendido que transporta ao alumnado a entornos reais de traballo e ás actividades propias da formación.

CONCURSO FASE REXIONAL PROGRAMAME

Marcos Montaña, Aarón Yáñez e Adrián Valdés foron os integrantes do equipo Final Short Celtas do IES Muralla Romana, que acaban de conseguir o primeiro posto na fase rexional do torneo ProgramaMe, campionato a nivel nacional, tras resolver todos os algoritmos en 45 minutos menos do tempo dispoñible. A principios de xuño mediranse cos 20 mellores equipos de toda España.

Foron seis equipos de tres integrantes cada un, coordinados polo profesor Alberto Barreira (catro de DAM e dous de DAM dual). Destacar tamén que o  equipo de 1º DAM ordinario formado por Brais López, Arturo López e Guillermo García, logrou un meritorio posto, para o que o traballo en equipo foi decisivo.

Parabéns moi merecidos a todos!!

*https://www.elprogreso.es/articulo/lugo/programadores-lugo-arrasan-pruebas-final-madrid/202404101249511746246.html

CALENDARIO EXAMES PENDENTES ESO E BACH

EXCURSIÓN 4º ESO-1º BACH: TARRAGONA-BARCELONA-PIRENEO

O alumnado de 4º de ESO e 1º BACH acaba de regresar dunha inesquecible e aventureira excursión: http://www.edu.xunta.gal/centros/iesmurallaromana/galeria/thumbnails.php?album=lastup&cat=16

CURSO DE CAPACITACIÓN DIXITAL

CURSO DE CAPACITACIÓN DIXITAL (Gratuíto e con certificación oficial!!!)

Documento informativo - CURSO DE CAPACITACIÓN DIXITAL, en pdfGustaríache dominar a tecnoloxía e sacarlle o máximo partido aos teus dispositivos?  Non importa o teu nivel de experiencia, aprenderás dende o básico ata habilidades avanzadas.

Inicio o 6 de maio, cunha duración de 30 horas. Quendas:
    ■ Luns, mércores e venres de 10:00 a 12:00h ou
    ■ Luns, mércores e xoves de 17:00 a 19:00h (completo)
    ■ Martes, mércores e venres de 17:00 a 19:00h

Se estás interesado/a en participar, entrega cuberta a solicitude de inscrición na oficina do instituto.

Solicitude de inscrición

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO (CURSO 2023-2024)

Documento informativo - AVALIACIÓN DIAGNÓSTICO, en pdfAVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2023-2024

Na Educación Secundaria Obrigatoria vai dirixida ao alumnado de 2º curso.

Realizarase durante os días 10 e 11 de abril de 2024.

Analizaranse as competencias matemática e en comunicación lingüística.