Calendario exames, probas extraordinarias e materias pendentes

Calendario avaliación extraordinaria curso 20-21

Informacións sobre avaliación extraordinaria:

• A avaliación extraordinaria terá lugar entre os días 1 e 2 de setembro. Consulta a data, lugar e hora das probas.
  • A entrega de cualificacións (tamén por abalar) será o 3 de setembro as 13:30 h na aula de referencia.
  • A devolución de libros será o 3 de setembro á mesma hora que a entrega de cualificacións.
  • O período de reclamacións remata o martes 7 de setembro ás 14:00 h.
  • A matrícula realizarase na secretaría do centro os días 6 e 7 de setembro de 9:00 a 14:00 h.
  • Non haberá transporte escolar ata o comenzo das clases.

Avaliación extraordinaria do curso 2018-2019: Convocatoria de setembro.

• Os exames serán os días 2 e 3 de setembro.
  • As cualificacións entregaranse o día 5 de setembro as 10:00h.
  • A matrícula será os días 5 e 6 de setembro.
  • Non haberá transporte escolar ata o comezo das clases.

Tódolos detalles de horarios de exames e turnos de matrícula según curso poden consuntarse no seguinte arquivo de 3 páxinas.

Probas extraordinarias de 2º Bacharelato e materias pendentes de 1º de Bacharelato

Prema no seguinte enlace para ver o calendario de xuño de probas extraordinarias de 2º Bacharelato e materias pendentes de 1º de Bacharelato.