FAX
Correo electrónico ies.maria.sarmiento@edu.xunta.es

Entrega de Boletíns para a ESO e Bacharelato

Os boletíns entregaranse o mércores 28 de xuño ás 10:00. Lémbramoslles que non hai servizo de transporte escolar.

O prazo de reclamacións será ata as 14:00 do xoves 29 de xuño.

Impresos de matrícula

No ficheiro Documentación figura o que é preciso entregar para formalizar a matrícula.

Nos ficheiross ImpresoXXX figura o impreso de matrícula para o curso correspondente.

O ficheiro Solicitude-Comedor-Transporte debe cubrilo aquel alumnado que vaia solicitar o uso do transporte escolar e/ou do comedor. Se se solicita comedor tamén hai que cubrir o ficheiro mod_autodeclaracion_17_18. O ficheiro Instrucións-comedor-transporte contén información acerca do seu uso.

Cualificacións ABAU

No día de hoxe publicáronse as cualificacións provisionais da ABAU. Superou a dita proba un 95% do alumando presentado.

Noraboa a todas e todos polo esforzo e os resultados obtidos.

Probas libres FP

Probas libres para obtención de títulos FP - Curso 2016/2017

Recordatorio: as persoas matriculadas nesta proba, teñen a obriga de asistir á xornada de acollemento que se celebrará o  13 de xuño ás10:30 horas.

Aquelas persoas matriculadas que non asistan á xornada de acollemento ou a calquera das partes en que se organiza a proba de cada módulo profesional, causarán baixa de oficio, o que implica a perda de toda a matricula na proba, e non poderán presentar solicitude de inscrición nas probas do curso académico seguinte.

Programacións e Calendarios das probas. Normativa:
•    Orde do 5 de abril de 2013 pola que se regulan as probas para a obtención dos títulos de técnico e de técnico superior de ciclos formativos de formación profesional dos establecidos ao abeiro da Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación
•    Corrección de erros. Orde do 5 de abril de 2013
•    Resolución do 4 de agosto de 2016, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de formación profesional do sistema educativo no curso 2016/17
•    Información e documentación de probas libres do curso 2016-2017

No arquivo adxunto atópase o calendario de exames.

Fondo Solidario Libros

O prazo de presentación de solicitudes é do 23 de maio de 2017 ao 23 de xuño de 2017.

Nos arquivos adxuntos pódese atopar a convocatoria do DOG ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Tamén se atopa o Anexo I que hai que cubrir para presentar a solicitude. É un arquivo pdf editable.

Ademáis está o arquivo informativo que se vai enviar ao alumnado da ESO para que o devolvan asinado ao titor ou titora.