FAX
Correo electrónico ies.maria.sarmiento@edu.xunta.es

Inauguración do curso 17-18

O delegado territorial da Xunta de Galicia en Lugo, José Manuel Balseiro, acompañou esta mañá aos alumnos e alumnas do IES María Sarmiento no primeiro día do curso 2017-2018.

Así aparece recollido na prensa:

La Voz de Galicia

Xunta de Galicia

Cronica 3

Libros de texto 17-18

A lista definitiva de libros de texto para o vindeiro curso 17-18 é a que se atopa nos documentos adxuntos.

* Corrixiuse o ISBN do libro de texto de Xeografía e Historia de 2º da ESO.

** O ISBN do libro de Matemáticas de 2º da ESO non é o correcto. O bo é

Impresos de matrícula

No ficheiro Documentación figura o que é preciso entregar para formalizar a matrícula.

Nos ficheiross ImpresoXXX figura o impreso de matrícula para o curso correspondente.

O ficheiro Solicitude-Comedor-Transporte debe cubrilo aquel alumnado que vaia solicitar o uso do transporte escolar e/ou do comedor. Se se solicita comedor tamén hai que cubrir o ficheiro mod_autodeclaracion_17_18. O ficheiro Instrucións-comedor-transporte contén información acerca do seu uso.

Cualificacións ABAU

No día de hoxe publicáronse as cualificacións provisionais da ABAU. Superou a dita proba un 95% do alumando presentado.

Noraboa a todas e todos polo esforzo e os resultados obtidos.