Lingua galega e literatura

Visita Arantza Portabales

O pasado venres tivemos a sorte de contar ca presenza de Arantza Portabales e con Eva de Editorial Galaxia. O alumnado quedou encantadou e fixéronlle un montón de agasallos a Arantza!

LETRAS GALEGAS 2022: FLORENCIO DELGADO GURRIARÁN

Con motivo do día das letras galegas o alumnado de 1º de ESO co seu profesor Manuel Leitón e os alumnos de 4º ESO coa profesora Luz Sierra, elaboraron unha exposición de carteis con retratos e datos biográficos máis relevantes do autor homenaxeado este ano polo día das letras galegas: Florencio Delgado Gurriarán. Este escritor tivo que pasar gran parte da súa vida exiliado, vivindo en terras mexicanas e dende alí traballou para manter viva a cultura galega.

Con motivo desde festividade, a profesora de música María Ron organizou un obradoiro de regueifas cos regueifeiros Pinto d'Herbón de Luís "O Caruncho" que terá lugar maña mércores no teatro Pastor Díaz.

Visita da autora Ledicia Costas

Durante a maña de onte puidemos gozar da visita da escritora Ledicia Costas falándolles das súas obras O Corazón de Xúpiter, Unha estela no vento e Golpes de Luz ao alumnado de 2º, 3º e 4º ESO. Grazas a Edicións Xerais de Galicia e a profesora do departamento de galego Luz Sierra por organizalo.

Alonso López-Leitón, Manuel J.

Cabana Cabana, Xosé (Xefe de Departamento)

Casariego Guerreiro, José María

Sierra González, María Luz