Skip to Content

Ciclos Formativos, Administración, Mantemento de vehículos, Formación e orientación laboral, Fabricación Mecánica (Soldadura), Electricidade e electrónica, Formación en centros de traballo

AULA DE SOLDADURA 3D

 

O Departamento de Fabricación Mecánica (Soldadura) estrena novo equipamento dixital e virtual. 

Logo de participar no programa “Espazos de tecnoloxía aplicada para a conversión de aulas convencionais en espazos de tecnoloxía aplicada na F.P.”, a aula de referencia de Soldadura, a D4, contará cun importante protagonismo na formación das novas tecnoloxías, para o cal e grazas a dito programa foi adquirido diverso equipamento tecnolóxico de última xeración, entre o que destacan un simulador de soldadura de realidade aumentada, unha pantalla interactiva, dous ordenadores de altas prestacións, un escáner 3D, una cámara 360º, gafas de realidade mixta e de realidade virtual, unha impresora multifunción color A3 xunto con diverso mobiliario de aula.

Dito equipamento vaille permitir ó alumnado impulsar a súa capacidade innovadora e creativa empregando as novas tecnoloxías ao mesmo tempo que potencian as destrezas dixitais e, por outra banda, coñecerán de primeira man a nova realidade, as realidades virtuais, fomentando así un espazo propicio para o desenvolvemento de metodoloxías de ensino activas.

Este proxecto conta cunha dobre importancia, pois ademais de ser o único acadado entre os distintos centros de toda a mariña supón un novo salto cualitativo na formación que o centro ofrecerá ó seu alumnado.

 

Esta actuación está financiada pola Consellería de Educación en colaboración co Ministerio de Educación e Formación Profesional dentro do Plan de Recuperación, Transformación e Resilencia así como pola Unión Europea-NextGenerationEU cun total de 55000.

Mateo Rubal nas EuroSkills en Polonia

Mateo Rubal que estudou no noso Centro o Ciclo Medio de Fabricación Mecánica, que ademáis fora medalla de ouro nas Spainskills 2022 e participara tamen en Cleveland, Ohio, nas Worldskills 2022 atopase estes días na ciudade de Gdansk, Polonia, participando nas EuroSkills 2023. Está acompañado do noso compañeiro Eliseo do departamento de Fabricación Mecánica

       

CALENDARIO DE EXAMES FINAIS E ALUMNOS CON PERDA DE DEREITO Á AVALIACIÓN CONTINUA 22-23

 CALENDARIO

MODULO

 DATA

 HORA

MECANIZADO (Teoría)

MECANIZADO (Práctica)

       19/06/23

      08:30 - 11:00

        11:30 - 14:00

SAN   (Teoría)

SAN   (Práctica)

       20/06/23

      08:30 - 11:00

      11:30 - 14:00

TRAZADO

       16/06/23

      08:30 - 11:00

 IG 

       21/06/23

      11:314:00

FOL

       16/06/23

      12:20 - 14:00

MONTAXE

       14/06/23

      11:30 - 14:00

METROLOXIA E ENSAIOS

       21/06/23

      11:30 - 14:00

SAP (Teoría) 

SAP (Práctica)

       19/06/23

      08:30  -11:00

      11:30  -14:00

 

   

Charla sobre seguridade nos rallyes e vehículos de competición

A charla será de 11:30 a 14:00 no salón de actos. Para os alumnos de FP Básica automoción, CM Electromecánica de vehículos e CS Automoción 
 
Simultáneamente e dende as 11:00 ata as 14:00 estarán expostos uns vehículos de rallye no patio. Colocaranse na pista que está entre o edificio D e o edificio E.
 

Viaxe a Lugo dos alumnos de FPB de Mantemento de Vehículos e CM de Electromecánica

Nesta saida formativa visitaron en Lugo as instalacións de Inturasa (IVECO, vehículos industriais) e Balpersa  (Volvo, vehículos lixeiros) do Grupo Pérez Rumbao para coñecer a realidad empresarial do sector a través do programa EdutecEmprende da Xunta de Galicia.

Tamén foron o club privado Aerolugo onde puideron ver os hangares coas diferentes aeronaves e os lugares asignados ao seu mantemento.

            

O alumnado de Administrativo visita a empresa Jim Sports en Palas de Rei

O alumnado da familia profesional de Administración e Xestión visitou o xoves día 2 de Febreiro as instalacións do Grupo Jim Sports en Palas de Rei. Unha ampla visita ao almacén, oficinas, ximnasio e zona de serigrafía desta gran empresa dedicada aos produtos deportivos, coñecendo de primeira man os primeiros pasos, actualidade, e plans de futuro, desta gran iniciativa emprendedora.

O artífice deste grupo empresarial é Jesús Manuel Graña, que creou a empresa fai 25 anos mentres preparaba a oposición a profesor de educación física co fin de levar o deporte a todos os lugares posibles.

A compra dun contedor de balóns de baloncesto foi o inicio dun gran soño feito realidade que converteu a Jim Sports nun centro loxístico deportivo de referencia a nivel europeo, que aposta, a contracorrente, por asentarse nun concello rural do interior de Galicia, para asentar un proxecto empresarial que da empregro a case 200 persoas e factura aproximadamente 10 millóns de €.

A innovación e o uso de novas tecnoloxías son piares fundamentais desta empresa que traballa para grandes multinacionais do sector como Nike, Decathlon, etc., pero que fai negocio principalmente coas pequenas tendas de deportes que podemos atopar nas nosas vilas e cidades e asociacións deportivas de toda a rexión.

 

FP Dual C.S. Administración e Finanzas

O departamento de administrativo segue apostando pola FP Dual (combinación de formación teórica nas aulas complementada con formación práctica nas empresas adheridas á iniciativa a través dun contrato de formación ou dunha beca. Onte comezaron a FP Dual 5 alumn@s do C.S. Administración e Finanzas.

 Moita sorte nesta nova etapa profesional
 

Viaxe do alumnado de Transporte e Mantemento de Vehiculos a EXPOFRAIN

O venres 18 de novembro o alumnado de Transporte e Mantemento de vehïculos asistiu a EXPOFRAIN, que se celebrou no Pazo de Feiras e Congresos de Lugo

Aqui quedan algunhas fotos da actividade.

            

I Xornadas de ESCAPE ROOM

O departamento de Administrativo celebrou as I Xornadas de ESCAPE ROOM nas que o alumnado de FP Básica de Servizos Administrativos, Ciclo Medio de Xestión Administrativa e Ciclo Superior de Administración e finanzas participaron nunha escape room didáctica intentando resolver un misterioso roubo contrareloxo

Mateo Rubal Fanego en Cleveland, Ohio nas worldskills 2022

Mateo Rubal Fanego, alumno do noso centro, que fora elixido o mellor soldador de España nas olimpíadas de Formación Profesional, Spainskills 2022 competindo en Cleveland, Ohio nas worldskills 2022, acompañado do compañeiro de Eliseo do departamento de soldadura

       

 

 

 

 

 

Vídeo promocional do departamento de Administración

Premendo na ligazón pódese acceder ao VÍDEO PROMOCIONAL do departamento de Administración.

Ciclos da familia de Electricidade e electrónica

Queres coñecer da man dos nosos compañeiros o que podes aprender nos nosos Ciclos?

-Ciclo Medio Instalacións eléctricas e automáticas.

-Ciclo Superior Sistemas electrotécnicos e automatizados.

 

Preme no seguinte vídeo!

 

Ciclos da familia de Transporte e Mantemento de Vehículos

Queres coñecer da man dos nosos compañeiros o que poderás facer estudando nos seguintes ciclos?

-FP Básica Mantemento de Vehículos.

-Ciclo Medio Eletromecánica de vehículos automóbiles

-Ciclo Superior Automoción

Preme no seguinte vídeo!

 

 

 

 

Integrantes Auto

Ben Eiroa, Xacobo 

López Chao, Andrés

Martínez Pego, Ramón

Remior Sanjurjo, José Ramón

Rey Fernández, Manuel

Teijeira Pernas, Tamara (Xefa de Departamento)

Timiraos Labaén, Néstor

Integrantes 22-23

Alonso Campos, María Montserrat               

Cajoto Sante, Ramon                                    

Carballo Carballeda, María José 

González López, Jesús                  

González Rodríguez, María Irma                    

Laurel Carballido, Mónica                                                              

Martínez Cerdeiras, Ana Belén 

Rodríguez Gómez Francisco Ramón

Rodríguez Torres, Andrea

Val da Pena, Ana

Vázquez Gandoy, José Antonio (Xefe de departamento)

Integrantes 22-23

Martínez Cerdeiras, Ana Belén

Integrantes 22-23

Somoza Vila, María Rosa (Jefatura de departamento)

Integrantes 22-23

Ares Sánchez, José Manuel

Lebón Díaz, José Javier

Maseda Iglesias, Eliseo Gonzalo (xefe de departamento)

Otero Salgado, Pilar

Día 1

Dous profesores do departamento de administrativo realizamos unha Job Shadowing en Finlandia do 2 ao 6 de Maio.

No noso primeiro día en KSAO KOUVOLAN, fomos recibidos pola nosa titora Marja. Unha vez feitas as presentacións,  tivemos a oportunidade de asistir a unha clase na que unha parte do alumnado se atopaba nas súas casas e a outra parte nas aulas. 

O traballo que levaban a cabo era a presentación dun pequeno proxecto sobre distintas empresas finlandesas que deberían expoñer ao resto da clase empregando a ferramenta Microsoft Teams. Deste xeito, os alumnos, a parte de aprender os contidos propios da materia, familiarízanse co emprego das novas tecnoloxías tanto no ámbito educativo como laboral.

Os alumnos empregan, practicamente, o mesmo tipo de aplicacións que no noso centro educativo, si ben puidemos comprobar que a principal diferencia é a ausencia total de papel nas aulas (libro dixital) e que os profesores contan con ferramentas (aula virtual) moi desenroladas para poder levar a cabo a súa labor docente.

As características das aulas son case idénticas ás nosas, agás pola distribución do alumnado nas mesmas, e os alumnos gozan de amplía autonomía á hora de realizar as tarefas asignadas.

Habería moitas cousas que destacar, pero unha das máis importantes sería o nivel de equipamento do centro educativo e a organización do mesmo.

Día 2

A segunda xornada comezou asistindo a unha clase de  Atención ao Cliente de formación profesional básica en finlandés. Os alumnos, presentan unhas características moi similares aos que estudan ese nivel educativo no noso centro. Principalmente a desmotivación, emprego de teléfonos móbiles, etc. A principal diferencia radica na individualización dos estudios, polo que os alumnos teñen máis capacidade de elixir aquelas asignaturas que prefiren para acadar a titulación final.

A ensinanza é obrigatoria ata os 18 anos e a implicación dos pais na educación dos seus fillos moito maior, tendo en conta que a profesión docente é unha das máis valoradas e respectadas en Finlandia, polo que as indicacións dos profesores téñense moi en conta á hora de tomar decisións.

Tamén puidemos acompañalos a unha empresa local, concretamente a un restaurante, a firmar contratos de prácticas dun dos alumnos. O profesor, alumno e encargado do negocio, acordan as condicións nas que se levará a cabo ese período de prácticas e firma os convenios a tal efecto no momento electronicamente unha vez acordadas as condicións.

Esta labor é moi similar á que se realiza nos nosos centros de formación profesional e moitos dos alumnos teñen a oportunidade de continuar traballando na empresa asignada unha vez rematado o período de prácticas.

Día 3

Recibiunos a coordinadora Erasmus, explicounos como funciona o seu sistema educativo.

Intercambiamos impresións sobre a mobilidade de alumnos e profesores para poder realizar algún intercambio no vindeiro curso.

Ofrecéronse a buscar empresas por Koulova para o noso alumnado de ciclos formativos que quixera ir facer o período de FCT a Finlandia e nosoutros tamén buscamos a nosa dispoñibilidade para buscar empresas pola Mariña para o alumnos finlandeses que queiran facer prácticas en Galicia.

Ademais, a nosa titora e a coordinadora Erasmus están interesadas en visitarnos o vindeiro curso e coñecer de primeira man o sistema educativo español. 

Día 4

Asistimos a unha clase de contabilidade en finlandés. Toda a contabilidade a realizan por ordenador, non usan papel.

Posteriormente, unha profesora de turismo, que falaba español levounos de visita pola empresas que tiñan alumnos en prácticas.

Visitamos un antigo complexo industrial reconvertido en galería de arte, espazo de creatividade e deseño.

E tamén un libraría/cafetería que contaba con espazo para actuacións en directo e almacenaxe de libros.

 

Día 5

Coa nosa titora Marja acudimos a unha clase de atención al cliente en inglés. Os alumnos e alumnas interactúan en lingua inglesa, facendo actividades e preguntas. Por suposto, tamén empregan o finés para o desenvolvemento da clase. Deste xeito, impartindo módulos bilingües os alumnos e alumnas nunha porcentaxe moi alta son capaces de comunicarse en inglés ao final do curso.

En resumen, foi unha experiencia marabillosa, conocer a cultura e educación de Finlandia, ver a súa forma de traballar e coller ideas para poder implantar no noso centro. Sen dúbida, unha experiencia que todo profesor debería vivir.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut