Educación secundaria obrigatoria

O IES María Sarmiento imparte os catro curso da Educación Secundaria Obrigatoria. Premendo nas seguintes ligazóns pódese acceder ao currículo de cada un dos cursos:

CURSO CURRÍCULO
PRIMEIRO DA ESO PDF
SEGUNDO DA ESO PDF
TERCEIRO DA ESO PDF
CUARTO DA ESO PDF

As materias de libre configuración que se ofertan en 1º da ESO son:

As materias de libre configuración que se ofertan en 2º da ESO son:

Non se pode cursar a mesma materia de libre configuración en 1º e en 2º. Para que se imparta unha materia debe haber un mínimo de 10 alumnas e alumnos matriculados e que os criterios didácticos e pedagóxicos para a elaboración de grupos e a dispoñibilidade de profesorado así o permitan.

As aulas dos grupos de 1º da ESO están situadas no edificio A, o máis preto posible dos despachos de dirección, da sala de profesorado e da conserxería.

Durante o mes de maio ou xuño realízase unha vistita do alumnado dos centros adscritos para que o alumnado se vaia familiarizando coas instalacións do centro.

O primeiro día do curso faise a presentación só para 1º da ESO para que coñezan aos seus titores ou titoras, profesorado, as súa aulas, o ximnasio, a cafetería, o comedor escolar, ...

Premendo na ligazón accédese aos impresos de matrícula para o vindeiro curso.

Desde aquí pódense consultar as rutas de transporte escolar coas respectivas paradas.