Probas libres para a obtención de títulos de FP

Convocáronse as probas libres para a obtención de títulos de FP para o curso 2017-2018.

Para máis información premer en MÁIS INFORMACIÓN.

Tamén se pode consultar o CALENDARIO DE ADMISIÓN e as Instrucións sobre o proceso de admisión e para cubrir o impreso de solicitude de admisión.

Axudas para formación en linguas estranxeiras

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado da ESO e dos Bacharelatos dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 8 de febreiro ata o 7 de marzo (incluído).

Máis información premendo na ligazón.

Acceso á orde

Cartel informativo.

Guía para cubrir a solicitude.

Probas de acceso a ciclos formativos

Pódese consultar a información relativa ás probas e ao calendario de acceso a ciclos formativos premendo nas ligazóns.

O prazo para solicitar a inscrición para acceso a ciclos de grao superior é do 8 ao 23 de febreiro e o prazo para o acceso a ciclos de grao medio é do 12 ao 23 de marzo.

Pódese obter unha información máis detallada usando as dúas ligazóns que aparecen máis arriba.

Admisión de alumnado para o curso 18-19

INFORMACIÓN IMPORTANTE SOBRE O PROCESO DE RESERVA DE PRAZA E ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO 18/19.

SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA NO IES MARÍA SARMIENTO PARA ALUMNADO DOS CENTROS ADSCRITOS:

Pode reservar praza no IES María Sarmiento o alumnado dos centros adscritos (CEIP do Vicedo, CEIP Antonio Pedrosa Latas e CEIP Plurilingüe Santa Rita). O prazo para facelo é do 1 ao 15 de febreiro de 2018, ámbolos dous incluídos. Pódese facer polas seguintes vías:

A reserva adquirirá carácter vinculante polo que, se o/a alumno/a resultase admitido/a, deberá formalizar a matrícula en tempo e forma no centro de adscrición.
A presentación desta solicitude de reserva será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.
A presentación de solicitude de admisión noutro centro estando vinculado por reserva terá os efectos de perda da prioridade.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN NO IES MARÍA SARMIENTO

O prazo para facelo é do 1 ao 20 de marzo de 2018, ámbolos dous incluídos. Pódese facer polas seguintes vías:

Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude de admisión no centro no que solicite praza en primeiro lugar. Na solicitude poderá indicar até seis centros na orde prioridade que desexe. A infracción desta norma (é dicir, a presentación de solicitudes en máis dun centro) determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

O alumnado que xa está cursando estudos no IES María Sarmiento ten garantía de permanencia neste centro educativo. En caso de presentar solicitude de admisión noutro centro distinto, deberá comunicalo por escrito, ao mesmo tempo, neste centro.

O alumnado dos centros adscritos que ten reservada a súa praza no IES María Sarmiento por teren presentado o Anexo I do 1 ao 15 de febreiro e se teña aceptado a súa solicitude terá praza garantida. No caso de que desexe presentar solicitude de admisión noutro centro distinto deberá comunicar previamente e por escrito a renuncia á súa reserva de praza antes do 1 de marzo.

Para máis información consultar a páxina https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ e o arquivo informativo elaborado polo centro.

A normativa que regula o proceso de admisión para o vindeiro curso 18/19 é a Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo de 2013) coas modificacións introducidas na Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG do 1 de febreiro de 2017).

Casariego Guerreiro, María Jesús

Eiroa Breijo, Catherine

González Lage, Tania

Permuy Pérez, María Jesús (xefa de departamento)