Artes plásticas, Bioloxía e xeoloxía, Economía, Educación física e deportiva, ESO e Bacharelato, Filosofía, Física e Química, Francés, Grego, Inglés, Lingua castelá e literatura, Lingua galega e literatura, Matemáticas, Música, Orientación, Relixión, Tecnoloxía, Xeografía e historia

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grado medio e grao superior

• Grao medio: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 15 ao 26 de marzo de 2021, ambos os dous incluídos.
  • Grao superior: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 18 de febreiro ao 3 de marzo de 2021, ambos os dous incluídos.
Ligazón: Calendario da convocatoria 2021

Para acceder á aplicación da solicitude e máis información, premer no seguinte enlace da páxina de FPhttp://www.edu.xunta.es/fp/acceso-grao-medio-convocatoria-actual

Aclaracións Bolsas do MEFP e prazas en residencias para estudos non universitarios

Ante as numerosas dúbidas formuladas en relación ás bolsas do MEFP e as prazas de residencia para estudos non universitarios deixamos un resumo informativo que esperamos sexa de axuda.

Información acerca das bolsas xerais do MEFP

Información acerca das residencias

Ademais, pola particularidade do presente ano académico, deixamos as seguintes aclaracións:

• Mantéñense as bolsas para o alumnado de FP que decidíu pospoñer as prácticas de FCT por mor da pandemia. (enlace)
  • Igual que en anos anteriores, deberá devolver as cuantías das bolsas o alumnado que:
  • Causara baixa nos estudos para os que solicitou a bolsa.
    • Non cursara un mínimo do 80 % das horas lectivas.
    • Reducira o número de materias/módulos matriculados sen acadar o mínimo esixible para ter dereito a bolsa de estudos.
    • Non aprobar un mínimo do 50% das materias/créditos/horas matriculados.
    • Non ter superado o curso de acceso ou preparación para a FP ou as EOI.
    • Non ter presentado o Proxecto de fin de Estudos no caso de ter solicitada a bolsa para tal fin.
  • O alumnado con NEAE deberá devolver as bolsas concedidas nos seguintes casos:
    • Causara baixa nos estudos para os que solicitou a bolsa.
    • Non cursara un mínimo do 50 % das horas lectivas.
    • Non ter pagados servizos prestados para os cales se concedera a bolsa: transporte, residencia, axudas ao estudo.
    • Reintegrará a bolsa o alumnado que recibindo cartos para o comedor, non houbera usado este servizo.

(enlace Instrucións)

Tips para afrontar a ABAU

Sabemos que o alumnado de 2º de bacharelato está a piques de examinarse da ABAU e por iso queremos compartir uns consellos de última hora e desexarlles ánimo neste tramo final e por suposto, moita sorte.

Orientacións para as vosas eleccións ao matricularvos

Xa queda pouco para matricularse nun novo curso da ESO! A continuación deixámosvos unhas pequenas presentacións explicando as diferentes eleccións que se poden facer en cada un deles.
Se despois de consultar esta información vos queda algunha dúbida, poñédevos en contacto co Departamento de Orientación.

Alumnado 6º de Primaria: Benvidos ao IES María Sarmiento!

Comezades unha nova etapa nun novo centro, o IES María Sarmiento. No seguinte vídeo veredes as principais características da ESO e coñeceredes un pouquiño máis o noso instituto.  Esperamos que vos guste!

Orientación vocacional Bacharelato, Ciclos Medio e Superior.

Continuando coa orientación vocacional engadimos as diferentes opcións ás que podes acceder se finalizas bacharelato ou FP, tanto de grao medio como superior. Coma sempre, calquera dúbida, consulta co Departamento de Orientación.

Orientación vocacional 4º de ESO e FP Básica

Finalizades unha etapa e é hora de tomar decisións! Sabemos que pode ser complexo, así que para botarvos unha man achegámosvos unhas presentacións para que coñezades as diferentes opcións ás que podedes acceder.

Se tes algunha dúbida ponte en contacto co Departamento de Orientación.

GUÍA DE ESTUDOS SUPERIORES DE GALICIA 2020-2021

O pasado domingo La Voz de Galicia publicou a Guía de estudos superiores de Galicia 2020-2021. Nela podes atopar  información sobre os diferentes estudos superiores que se poderán cursar na nosa comunidade a partir do vindeiro curso. As últimas páxinas inclúen información sobre as residencias universitarias e sobre as bolsas que podes solicitar para realizar estes estudos. Podes acceder a ela facendo clic na imaxe:

ALUMNADO CON TEA

Achegamos uns enlaces con consellos e recomendacións sobre o benestar emocional, recursos para o tempo na casa e maneiras de afrontar a ansiedade que poden resultar de interese para as persoas con TEA e para as súas familias ante esta situación que estamos a vivir.

Consellos para preservar o benestar emocional  das persoas con TEA durante a crise sanitaria do Covid-19

TEA: Ideas e recursos para o tempo en casa

TEACONSELLOS: Ansiedade e estrés, como afrontalos?

Consellos para as persoas con Síndrome de Asperger e as súas familias ante a situación de confinamento

Teletraballo e métodos de estudo

Estes últimos meses tivemos que mudar moitos hábitos do noso día a día, entre eles a maneira de estudar e realizar as tarefas escolares. Sabemos, que ás veces, non é fácil concentrarse e poñerse a traballar despois de estar practicamente todo o día entre catro paredes, sen apenas poder gozar do aire libre ou quedar coas amizades.
Pero é posible! Para facilitache esta tarefa, deixámosche uns breves consellos para que podas organizar o teu tempo de estudo dende a casa e así afrontes con éxito este terceiro trimestre.

Propoñémoste ademais, uns breves consellos para que elabores o teu método de estudo  persoal co que poidas obter uns resultados máis eficaces.

Ánimo que xa queda menos!

Escalera de la Iglesia, Sara

Fernández Freire, Francisco Javier

Riveira Villar, María José (xefa de departamento)