Taboleiro

Modelos de exame ABAU 2020

Instrucións para a realización da ABAU no curso 2019/2020

Resolución do 28 de abril de 2020 pola que se modifica a Resolución do 26 de febreiro, pola que se ditan instrucións para a realización, dentro do curso 2019/2020, da avaliación de bacharelato para o acceso á Universidade (ABAU) para o curso 2020/2021

AnimARTE na casa!

O IES Leliadoura faise eco do concurso AnimARTE na casa e convida a toda a comunidade educativa a participar no mesmo.

Trátase dunha actividade promovida polo Concello de Ribeira co triplo obxectivo de poñer en valor a creación cultural realizada nos domicilios de todas e todos as e os ribeirenses, compartir entretendo e animando á cidadanía e axudar ao comercio local e a hostalería que está sufrindo os efectos da pandemia do covid19.

Información Coronavirus

Dende a Dirección Xeral de Saúde Publica da Consellería de Sanidade fannos chegar información relativa ao coronavirus (COVID-19) que resulta de interese para os centros educativos

A continuación transcríbese a información enviada por dita Dirección Xeral:

CORONAVIRUS PARA EDUCACIÓN

O labor en silencio

Na aula de usos múltiples temos a disposición de todo o alumnado e profesorado  a exposición “O labor en silencio”

É unha exposición de imaxes cedidas por familias do Concello, coa que se pode facer unha viaxe ao pasado para coñecer a que se adicaban as mulleres a mediados do século XX.

PRESENTACIÓN E DEBATE DO LIBRO ÁM@ME

O vindeiro luns 9 de marzo terá lugar na biblioteca do noso centro unha charla debate coas autoras do libro Ám@me, Chis Oliveira e Amada Traba.

A temática sobre a q versa o mesmo é a educación emocional e as cuestións da sexualidade na mocidade, a necesidade de reflexionar sobre as relacións amorosas e a repensar o amor, a ter en conta que a amar se aprende pero tamén cómpre desaprender de modelos tóxicos.

Visitamos a exposición "Galicia, un relato no mundo"

Alumnado e profesorado do IES Leliadoura achegámonos o pasado xoves día 27 de febreiro até a Cidade da Cultura para visitar a exposición Galicia, un relato no mundo, convidados/as polo departamento de Normalización Lingüística do Concello de Ribeira. Encantounos toda a exposición, pero quedamos fascinadas/os pola "Santa", una escultura en madeira policromada de Francisco Asorey que leva preto de 70 anos no Uruguai.

ENTROIDO 2020

Venres 21 de febreiro a partir das 12:50 horas

Apúntate coa túa clase, dillo ao teu titor ou titora para participar no concurso de disfraces ou se queres realizar calquera outra actividade como: cantar, bailar, contar chistes...

Haberá diferentes premios por disfraces: pode ser en grupo, parella ou individual. Tamén podedes disfrazarvos de maneira libre.

Convocatoria Proxectos Internacionais

Visitamos en Compostela o Pórtico da Gloria e o Museo de Historia Natural

O pasado martes, día 30 de abril, viaxamos cos grupos de 2º da ESO a Santiago de Compostela coa idea de que o alumnado poideran ver in situ contidos que foran explicados na aula no relacionado coa Idade Media tanto en arte como en historia. Ademais de realizar unha visita guiada ao Pórtico da Gloria tamén entramos ao interior da catedral para poder apreciar con detalle os elementos estruturais do románico.

Código Materia
« Outubro 2020 »