Taboleiro

A triplista Ana Peleteiro Brión visitounos no IES Leliadoura

Emotivo encontro de Ana Peleteiro Brión co alumnado e profesorado do IES Leliadoura, que a veu converterse en campiona do mundo Júnior mentres cursaba bacharelato. Desta volta tróuxonos unha importante lección de vida, animándonos a alcanzar os nosos soños a través do esforzo e do traballo. Toda unha honra terche con nós, Ana!

Imaxe de Carmela Queijeiro recuperada de La Voz de Galicicia

Viaxe a Barcelona á Feira Internacional de empresas simuladas SEFED

O alumnado de segundo curso de Xestión Administrativa viaxou a Barcelona para participar, durante os días 14, 15 e 16 de marzo, na 13ª Feira Internacional de Empresas Simuladas 2018 que organiza a Fundació Inform para a rede de empresas simuladas SEFED e para todas as empresas

A importancia da comunicación no transito da etapa educativa á etapa laboral

O alumnado dos ciclos formativos de Administración e Informática acudiu á IV Xornada Xuventude e Emprego celebrada en Porto do Son a primeiros do mes de abril. Esta edición estivo dedicada ao emprendemento e as súas alternativas, destacando a importancia das habilidades comunicativas no ámbito persoal e profesional.

Educando en valores. Banca Ética

Achegamos a banca ética ao alumnado de Administrativo.

Tendo en conta a gran importancia que teñen os temas transversais, tanto para o desenvolvemento integral e persoal do alumnado como para un proxecto de sociedade máis libre e respectuosa, tratamos na aula diversos temas. Desta volta tocoulle á banca ética.

Excursión do alumnado de Francés

Alumnado do IES Leliadoura de visita no Mont-Saint-Michel durante a excursión a Francia.

Curso de atención de urxencias sanitarias para familias

O Centro Autonómico de Formación e Innovación, dentro das súas actuacións, ofrece ás familias a posibliidade de asistir a unha formación de 9 horas sobre atención a urxencias sanitarias, que será impartida por persoal do 061.

Esta formación desenvolverase no Centro Autonómico de Formación e Innovación (CAFI), na rúa Lamas de Abade s/n en Santiago de Compostela.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2018 Ver Editar

07/02/2018 15:07

Convócanse axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Oprazo de presentación de solicitudes comeza o día 8 de febreiro e remata o día 7 de marzo.

Programación 2017-2018 - Departamento de Xeografía e Historia

No seguinte enlace pódese consultar a Programación Didáctica deste departamento.

Novo número de teléfono do centro

Temos novo número de teléfono:

retro phone