Taboleiro

Teatro e Pórtico da Gloria en Compostela

O luns 11 de febreiro os grupos de 4º ESO e 1º Bacharelato tiveron dúas actividades culturais en Santiago organizadas polo Departamento de Lingua Galega e Literatura.

Visitamos 'A derradeira lección do mestre' de Castelao no Museo do Gaiás

Ribeira, 13 de febreiro de 2019. Convidad@s por Normalización Lingüistica do Concello de Ribeira, alumnado e profesorado de Xestión administrativa e Administración e finanzas, visitamos a obra  'A derradeira lección do mestre' de Castelao no Museo do Gaiás de Compostela.

Exposición de AMNISTÍA INTERNACIONAL: VALENTE

Durante estos días temos nas dependencias do noso centro a exposición de AMNISTIA INTERNACIONAL, VALENTE, na que se recollen as historias reais de moitas mulleres, de distintos lugares do planeta. Con ela pretenden visibilizar que "en todas as rexións do mundo, as defensoras dos dereitos humanos fan fronte a formas de violencia por motivos de xénero, ademais dos ataques que outros defensores poidan sufrir, como violencia sexual e ameazas, fustrigación e campañas de difamación vinculadas á súa condición de mulleres."

Escoitando historias do mundo de boca de Charo Pita e Patricia McGill

Un ano mais, e xa van vinte cursos de xeito consecutivo, os departamentos de Inglés e Normalización Lingüística organizaron unha actividade de Contacontos en inglés e galego de man de dúas recoñecidas narradoras profesionais: Charo Pita e Patricia McGill.

Balsismo no Ulla

A primeiros de decembro o Departamento de Educación Física organizou para o alumnado de 2º da ESO unha xornada de “rafting” no Ulla. Aínda que fixo mal tempo, pois non parou de chover en todo o día, non nos importou moito (pois total iámonos mollar igual).

Aínda que alguén ao principio non as tiña todas consigo, o final acabou desfrutando como nunca.

Rutas das Mámoas 2018

Neste primeiro trimestre que acaba de rematar o Departamento de Educación Física en coordinación cos Departamento de Bioloxía-Xeoloxía e Xeografía-Historia e c@s titor@s de Primeiro da ESO fixemos, como é costume, a Ruta das Mámoas (dende o Iroite ata a Curotiña).

O tempo non prometía moito, pero ao longo da xornada foi mellorando e respectounos.

Charla con Héctor Cajaraville na Biblioteca do Leliadoura

Este pasado martes visitounos o escritor santiagués Héctor Cajaraville. Como el ben nos explicou, empezou a escribir tarde, pero con moi bos resultados xa que gañou varios premios de Literatura. Entre eles, o recibido polo libro de lectura recomendado en 3º da ESO A caixiña dos rancores, Premio Raíña Lupa de Literatura Infantil e Xuvenil, 2015, ou Denébola a roxa, outra obra gañadora dun premio, o Meiga Moira 2016,

Quero voltar tranquila á casa

Este fermoso traballo, que está exposto nas depencias do noso centro, foi realizado para o 25N polas alumnas de debuxo artístico 1º de bacharelato:

Lucía Puebla
Marta Lijó
Paula Martínez
Olenka Cruz

Que ninguén corte as túas ás!

Lucía Puebla

Marta Lijó

Paula Martínez

Olenka Cruz

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL (Curso 2018-2019)

Listaxes de admitidos e excluidos no fondo de libros e nas axudas de material escolar.