Bioloxía e Xeoloxía

Novos criterios de avaliación

Podes consultar aquí os novos criterios de avaliación do departamento didáctico de Ciencias Naturais.

De xeito xeral neste documento atoparás, para cada curso:

Aviso ao alumnado con materias pendentes do departamento de Ciencias Naturais

O alumnado con materias pendentes debe entregar os dous boletíns resoltos (tanto o da primeira metade da materia como o da segunda metade) vía correo electrónico con data límite do 22 de maio.

O mail ao que o deben enviar é lauragutierrez@edu.xunta.es

Para calquera aclaración, preguntar nese mesmo mail. Estou á vosa disposición para resolver dúbidas.

Coidádevos moito

Laura Gutiérrez

Xefa de departamento

Abertos os cursos virtuais das materias "Bioloxía e Xeoloxía" e "Paisaxe e Sustentabilidade" de 1º da ESO

O alumnado das materias "Bioloxía e Xeoloxía" e "Paisaxe e Sustentabilidade" de 1º da ESO, xa ten á súa disposición todo o material necesario para garantir a docencia non presencial estas dúas semanas na aula virtual do centro.

AVISO IMPORTANTE: Para acceder a estes cursos, o alumnado non precisa inserir nin usuario nin contrasinal; se non que poden entrar como convidados.