Administrativo

A EMPRESA FAMILIAR NAS AULAS

O pasado mércores puidemos asistir no noso instituto á conferencia "Empresa familiar nas aulas", organizada polo departamento de Administrativo grazas á colaboración da Asociación Galega da Empresa Familiar.

Nesta ocasión, contamos con Julio Simarro de Congalsa que nos explicou a importancia do papel das empresas familiares no desenvolvemento do noso país.

A EMPRESA FAMILIAR NAS AULAS

DESFRUTANDO DA REALIDADE VIRTUAL E AUMENTADA NO CIS DE FERROL

CHARLA SOBRE COMUNICACION. PROGRAMA EDUEMPRENDE ACTÚA, DA XUNTA DE GALICIA.

Manter unha conversación efectiva é fundamental en todo tipo de relacións humanas, e por tanto tamén nas empresariais.

CHARLA SOBRE COMUNICACION. PROGRAMA EDUEMPRENDE ACTÚA,  DA XUNTA DE GALICIA.

EMPRENDEMENTO DIXITAL

COMO AFRONTAR UN PROCESO DE SELECCIÓN

Parabéns ao alumnado de AF1 polos magníficos resultados obtidos no concurso Business Talents

O alumnado de 1º do Ciclo Superior de Administración e Finanzas participou no programa “Business talents” de ámbito estatal competindo contra alumnado doutros ciclos superiores e universidades. O concurso asentaba na toma de decisións con estratexias non dominantes sobre as diferentes variables do marketing mix en mercados oligopolistas. Os tres equipos que nos representaban acadaron o obxectivo estratéxico de chegar á final que se celebrará o 30 de abril en Pozuelo de Alarcón.

XORNADAS SOBRE COOPERATIVISMO

O Departamento Administrativo do centro organizou unha xornada sobre o Cooperativismo para os Ciclos Formativos das Familias de Informática e de Administración

XORNADAS SOBRE COOPERATIVISMO

CRTVG-Convocatoria contrato en prácticas de Administración e finanzas

A Corporación RTVG convoca unha proba para un contrato en prácticas na que se require posuír o Ciclo Superior en Administración e Finanzas.

FORMANDO EN BANCA ÉTICA

O día 27 de xaneiro do 2020 o alumnado de Xestión Administrativa e Administración e Finanzas, asistiu a unha conferencia sobre Banca Ética impartida por Gonzalo Gesto, avogado e coordinador para Galicia de Banca Ética Fiare.

FORMANDO EN BANCA ÉTICA

VISITAMOS A LONXA DE RIBEIRA

O IES Leliadoura realizou unha actividade na que participou o alumnado do primeiro curso do Ciclo Medio de Xestión Administrativa e o Ciclo Superior de Administración e Finanzas.

VISITAMOS A LONXA DE RIBEIRA