COOPERATIVISMO E ECONOMÍA SOCIAL

O día 31 de outubro, de 10:00 horas a 14:30 horas, no IES Leliadoura tivo lugar unha Xornada de COPERATIVISMO E ECONOMÍA SOCIAL, impartida por Álex Pereira, consultor e formador, da

Visitamos INDITEX

Este venres, día 27 de abril, viaxamos co alumnado de Administrativo á sede central do grupo galego Industria de Diseño Textil, S.A. (Inditex).  Poidemos ver in situ o despliegue loxístico co que contan e tamén comprobar como dende alí xestionan a moda de medio mundo.

Viaxe a Barcelona á Feira Internacional de empresas simuladas SEFED

O alumnado de segundo curso de Xestión Administrativa viaxou a Barcelona para participar, durante os días 14, 15 e 16 de marzo, na 13ª Feira Internacional de Empresas Simuladas 2018 que organiza a Fundació Inform para a rede de empresas simuladas SEFED e para todas as empresas

A importancia da comunicación no transito da etapa educativa á etapa laboral

O alumnado dos ciclos formativos de Administración e Informática acudiu á IV Xornada Xuventude e Emprego celebrada en Porto do Son a primeiros do mes de abril. Esta edición estivo dedicada ao emprendemento e as súas alternativas, destacando a importancia das habilidades comunicativas no ámbito persoal e profesional.

Educando en valores. Banca Ética

Achegamos a banca ética ao alumnado de Administrativo.

Tendo en conta a gran importancia que teñen os temas transversais, tanto para o desenvolvemento integral e persoal do alumnado como para un proxecto de sociedade máis libre e respectuosa, tratamos na aula diversos temas. Desta volta tocoulle á banca ética.

Programación de segundo de Xestión Administrativa

Programacións dos módulos profesionais do segundo curso do ciclo medio de Xestión Administrativa do curso 2015-2016:

Programación de segundo de Administración e Finanzas

Programacións dos módulos profesionais do segundo curso do ciclo superior de Adminstración e Finanzas:

Programación de primeiro de Xestión Administrativa

Programacións dos módulos profesionais do primeiro curso do ciclo medio de Xestión Administrativa do curso 2015-2016: