ADDENDA PROGRAMACIÓN LINGUA INGLESA

Addenda á Programación de Lingua Inglesa para o curso 22-23 segundo a Orde do 27 de decembro de 2022 e seguindo as aclaracións da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa ao respecto da citada Orde para os cursos 2º ESO e 4º ESO.

FICHAS RESUMO PROGRAMACIÓNS LINGUA INGLESA 22-23

Adxuntamos nesta entrada as fichas resumo das programacións dos diferentes cursos de ESO e Bacharelato para poder ser consultadas.

ESCAPE ROOM PDC

O vindeiro 21 de decembro o alumnado de 3º PDC do IES Leliadoura terá a misión de desactivar a bomba e facer que todas e todos salgamos iles@s do instituto. ¿Serán quen de conseguilo? Preme no link da entrada para ver o vídeo de introdución...

PASAPALABRA 8 MARZO

Dende o departamento de inglés creamos este rosco para celebrar o 8 de marzo. Atréveste?

ESCAPE ROOM EN INGLÉS

Na clase de inglés imos facer un Escape Room. Este é o vídeo de introdución:

Proxecto Etwinning: Nivala (Finland) - Frións (Spain)

Proxecto Etwinning: Cheltenham (UK) - Nivala (Finland) - Frións (Spain)

Este curso académico o alumnado de 3º da ESO do IES Leliadoura está a tomar parte, xunto coa súa profesora, Marisa Triñanes, nun proxecto Etwinning.

TRAVELLING NOTEBOOKS - PROJECT

Travelling Notebooks is a written project done in collaboration with other schools around Galicia. Diana Pastoriza, teacher at the satellite school of the EOI of Santiago in Ribeira (IES Nº1), asked us in October to take part in it and we agreed immediately.Below you can see our notebook and our contributions to other notebooks that arrived at our high school.

WEBQUEST "Starting your own business"

WEBQUEST: "Starting your own business"