Sección Bilingüe

O IES Leliadoura en Nova York

16/05/2019 11:27

Como xa contamos o alumnado de Sección Bilingüe de 3º e 4º de ESO ven desenvolvendo durante este curso unha actividade de intercambio de correos con alumnado da Newburgh Free Academy (Nova York- EEUU). Ademais do intercambio de correos tamén tivemos dúas videoconferencias, unha no 2º e outra no 3º trimestre respectivamente, das que xa demos información na nosa web. Hoxe pasamos un enlace da web dos nosos compañeiros norteamericanos onde tamén informan desta actividade.

Videoconferencia coa Newburgh Free Academy

O pasado luns 11 o alumnado de 3º de ESO de Sección Bilingüe participou nunha videoconferencia con alumnado de español da Newburgh Free academy (New York-Estados Unidos). Poideron así coñecer persoalmente aos compañeiros/as cos que veñen intercambiando correos electrónicos desde o pasado mes de novembro. Esta actividade é unha máis das que levamos a cabo nas Seccións Bilingües que temos no centro.

Os nos@s alumn@s intercambian experiencias e practican o inglés cos seus correspondentes estadounidenses, que estudan español alá.

Trip to London

You can watch our video about London. Enjoy it!

AMSTERDAM EXPERIENCE

This video contains our memories from our trip to Amsterdam.

We hope you enjoy it!!

See you next year!!!!

EDINBURGH 2016

Memories from an amazing Scottish experience. Leliadoura in Edinburgh, April 2016. Enjoy the video.

LONDON 2015 VIDEO

Video created by Salomé Fernández (4 ESO B).

LONDRES 2015 CARRUSEL

LONDRES 2015. CARRUSEL