Igualdade

O labor en silencio

Na aula de usos múltiples temos a disposición de todo o alumnado e profesorado  a exposición “O labor en silencio”

É unha exposición de imaxes cedidas por familias do Concello, coa que se pode facer unha viaxe ao pasado para coñecer a que se adicaban as mulleres a mediados do século XX.

O labor en silencio

FORMACIÓN EN MASCULINIDADES DISIDENTES

O pasado 22 de xaneiro, desenvolveuse no noso centro unha sesión formativa en materia de Igualdade en horario de 16.00 a 19.00. Dita actividade que leva por título “Masculinidades disidentes” estivo organizada polo grupo de Igualdade do IES Leliadoura, en colaboración co CAFI e é de interese para todo o profesorado.

FORMACIÓN EN MASCULINIDADES DISIDENTES

FORMÁNDONOS EN IGUALDADE DE XÉNERO

Este pasado xoves, 20 de febreiro, desenvolveuse no noso centro a segunda das xornadas formativas en materia de Igualdade en horario de 16.00 a 19.00. Recibimos a Pepe Cabido Pérez e a Sonia Fernández Casal; ambos son docentes do IES Fontexería de Muros, un dos centros de vangarda da igualdade en Galicia e expertos en xénero e igualdade.

FORMÁNDONOS EN IGUALDADE DE XÉNERO

25N EN IMAXES

Algunhas imaxes dos actos realizados ao longo do mes de novembro, organizadas polo grupo de igualdade, para detectar, frear e previr a violencia de xénero.

Acto en memoria das mulleres asasinadas, con lectura dun manifesto e peza musical a cargo do alumnado da ESO:

25N EN IMAXES