Igualdade

O labor en silencio

Na aula de usos múltiples temos a disposición de todo o alumnado e profesorado  a exposición “O labor en silencio”

É unha exposición de imaxes cedidas por familias do Concello, coa que se pode facer unha viaxe ao pasado para coñecer a que se adicaban as mulleres a mediados do século XX.

PRESENTACIÓN E DEBATE DO LIBRO ÁM@ME

O vindeiro luns 9 de marzo terá lugar na biblioteca do noso centro unha charla debate coas autoras do libro Ám@me, Chis Oliveira e Amada Traba.

A temática sobre a q versa o mesmo é a educación emocional e as cuestións da sexualidade na mocidade, a necesidade de reflexionar sobre as relacións amorosas e a repensar o amor, a ter en conta que a amar se aprende pero tamén cómpre desaprender de modelos tóxicos.

FORMACIÓN EN MASCULINIDADES DISIDENTES

O pasado 22 de xaneiro, desenvolveuse no noso centro unha sesión formativa en materia de Igualdade en horario de 16.00 a 19.00. Dita actividade que leva por título “Masculinidades disidentes” estivo organizada polo grupo de Igualdade do IES Leliadoura, en colaboración co CAFI e é de interese para todo o profesorado.

FORMÁNDONOS EN IGUALDADE DE XÉNERO

Este pasado xoves, 20 de febreiro, desenvolveuse no noso centro a segunda das xornadas formativas en materia de Igualdade en horario de 16.00 a 19.00. Recibimos a Pepe Cabido Pérez e a Sonia Fernández Casal; ambos son docentes do IES Fontexería de Muros, un dos centros de vangarda da igualdade en Galicia e expertos en xénero e igualdade.

CHARLA « MULLERES NA CIENCIA , TECNOLOXÍA E VIDEOXOGOS»

En conmemoración do Dia Internacional das Mulleres e as Nenas na Ciencia, o grupo de Igualdade do centro, en colaboración co Dpto de Informática, organizou unha charla o pasado dia 14 de febreiro.

MULLERES NA CIENCIA, TECNOLOXÍA E VIDEOXOGOS

Co gallo do Día Internacional das Mulleres e as Nenas na Ciencia, o grupo de Igualdade en colaboración co Dpto de Informática organizou unha charla de orientación profesional, por unha banda, e na que se tratará ademáis o papel das mulleres no mundo da informática e nos videoxogos tanto desde o punto de vista de mulleres relevantes nese campo  como o trato da muller nos propios videoxogos.

25N EN IMAXES

Algunhas imaxes dos actos realizados ao longo do mes de novembro, organizadas polo grupo de igualdade, para detectar, frear e previr a violencia de xénero.

Acto en memoria das mulleres asasinadas, con lectura dun manifesto e peza musical a cargo do alumnado da ESO:

ACTIVIDADES 25N CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O IES LELIADOURA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO!

Ó longo do mes de novembro, organizadas polo grupo de igualdade do centro, estanse realizando unha serie de actividades para detectar, frear e previr a violencia de xénero: