EDLG

"O galego,a miña lingua propia"

Co título "Música Tradicional desde e para a contemporaneidade"

Letras Galegas: Na biblioteca

Todo o alumnado de segundo da ESO,un curso de terceiro e outro de cuarto; acudiron o luns 14 de maio a biblioteca para ver a actuación de Serafín Marcos que veu contar "Unha historia de amor"

IES Leliadoura gañador Correlingua Santiago 2018

O alumnado do IES Leliadoura gañou o primer premio no Correlingua de Santiago 2018

NORABOA!!

CORRELINGUA 2018

CORRELINGUA de Santiago de Compostela: luns 7 de maio

"ANAGNÓRISE" ÍMOS AO TEATRO

"ANAGNÓRISE"  ÍMOS AO TEATRO

ESTE ANO 2018 A AUTORA HOMENAXEADA DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS É A ESCRITORA  MARIA VICTORIA MORENO E DENTRO DA SÚA PRODUCIÓN LITERARIA DESTACA A OBRA "ANAGNÓRISE".

30 de xaneiro: Castelao

Coma tódolos anos o día 30 de xaneiro celebramos o día de Castelao e dende o Departamento de  Plástica e Visual presentannos uns carteis con debuxos da obra deste escritor e debuxante rianxeiro que fixeron o alumnado deste centro nas clases coa profesora Carmen Mirabal  así deste xeito colaboran co departamento de Normalización e Dinamización Lingüística.

O Apalpador

As laranxas máis laranxas de tódalas laranxas

Exposición na sala de usos múltiples do IES LELIADOURA rememorando a CARLOS CASARES, a quen se lle adicou este ano 2017 o día das Letras Galegas.

EPITÁFIOS EN GALEGO TAMÉN

Os epitafios son un texto que co que se trata de facer unha lembranza ou honra sobre unha persoa falecida, ou ben sobre a propia vida. Normalmente  inscribese nunha lápida ou placa .