EDLG

Obradoiros de Educación para o consumo responsable

O equipo de Normalización e Dinamización Lingüística do IES Leliadoura contactou coa Escola Galega de Consumo para levar a cabo una actividade obradoiro para todo o alumnado de 1º de ESO ata Bacharelatos e tamén F.P.Básica que se desenrolou o día 23 de novembro na biblioteca do centro e nunha aula de bacharelato.

Premios gañadoras do concurso de cabazas Samáin da ANPA

O día 9 de novembro que foi cando celebramos "O Magosto " no IES Leliadoura a presidenta da ANPA fixo entrega dos premios as gañadoras no concurso de cabazas e outos froitos de outono

As premidas foron agasalladas cun libro de ilustracións de Carlos Dávila e un vale para  un bocadillo que recolleron na cafetería do instituto.

O magosto no Leliadoura

O pasado venres día 9 de novembro celebramos o magosto no LELIADOURA.

EN GALEGO TAMÉN CONTA

A partir do 31 de outubro e no mes de novembro no noso centro o equipo de normalización tiña programado facer durante todo o mes unhas sesións de contacontos en galego e abríu esta actividade Daniel Gómez Ramil con contos de samaín, contos de medo e outras historias contadas polos máis vellos recolleitas da tradición que se contaban polas noites ao pe do lume das lareiras.

"O galego,a miña lingua propia"

Co título "Música Tradicional desde e para a contemporaneidade"

Letras Galegas: Na biblioteca

Todo o alumnado de segundo da ESO,un curso de terceiro e outro de cuarto; acudiron o luns 14 de maio a biblioteca para ver a actuación de Serafín Marcos que veu contar "Unha historia de amor"

IES Leliadoura gañador Correlingua Santiago 2018

O alumnado do IES Leliadoura gañou o primer premio no Correlingua de Santiago 2018

NORABOA!!

CORRELINGUA 2018

CORRELINGUA de Santiago de Compostela: luns 7 de maio

"ANAGNÓRISE" ÍMOS AO TEATRO

"ANAGNÓRISE"  ÍMOS AO TEATRO

ESTE ANO 2018 A AUTORA HOMENAXEADA DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS É A ESCRITORA  MARIA VICTORIA MORENO E DENTRO DA SÚA PRODUCIÓN LITERARIA DESTACA A OBRA "ANAGNÓRISE".