EDLG

30 de xaneiro: Castelao

Coma tódolos anos o día 30 de xaneiro celebramos o día de Castelao e dende o Departamento de  Plástica e Visual presentannos uns carteis con debuxos da obra deste escritor e debuxante rianxeiro que fixeron o alumnado deste centro nas clases coa profesora Carmen Mirabal  así deste xeito colaboran co departamento de Normalización e Dinamización Lingüística.

O Apalpador

As laranxas máis laranxas de tódalas laranxas

Exposición na sala de usos múltiples do IES LELIADOURA rememorando a CARLOS CASARES, a quen se lle adicou este ano 2017 o día das Letras Galegas.

EPITÁFIOS EN GALEGO TAMÉN

Os epitafios son un texto que co que se trata de facer unha lembranza ou honra sobre unha persoa falecida, ou ben sobre a propia vida. Normalmente  inscribese nunha lápida ou placa .

Normaliación:"Concurso para toda a comunidade educativa"

Dende o Equipo de Normlización Lingüística queremos informar a toda a comunidade educativa que pode participar neste concurso en tres modalidades distintas

1.- Un verso inventado coa temática do amor

2 un refrán coa temática do tempo

Ímolo pasar de Medo na biblioteca

Dende o día 21 de outubro ata o 11 de Novembro o equipo de Normalización Língüística estamos traballando "contos de medo" aproveitando a celebración do Samaín onde se pode participar contando relatos curtos de medo.

Mañán venres 28 imos poder asistir a proxección dunhas curtas de animación nas que participarán  o alumnado de primeiro da ESO para ver estas curtametraxes:

O Samaín

Faltan uns días para que celebremos no noso instituto o Samaín e dende o departamento de Normalización Lingúística queremos que todo o alumnado participe contando un historia de  medo,pode ser real ou inventada.

Día das letras Galegas:"As palabras na gaiola"

Conmemorando este ano o días das Letras Galega adicado a Manuel María fixemos no Leliadoura unha recuperación  de palabras que están sendo esquecidas e que o alunmado e profesorado foron depositando na gaiola que estaba na entrada do instituto dende comenzos deste ano 2016  e que chegado o día das Letras Galegas ían rexurdir de maneira simbólica nesta árbore que temos na entrada.

Visita Casa Museo Manuel María

O día 30 de marzo o alumnado de cuarto da ESO do Instituto Leliadoura fixo unha viaxe a Outeiro de Rei (Lugo) para visitar a casa onde naceu e vivíu a súa infancia o escritor da Terra Chá ao que este ano está adicado o día das Letras Galegas : Manuel Maria.

O noso alumnado participou para homenaxear a Manuel María recitando poemas do escritor que escolleran coa profesora Helena de lingua galega.