EDLG

PORTAS PREMIADAS NO CONCURSO DE NADAL

Recordades todo o traballo que fixestes antes do Nadal para decorar as portas das vosas aulas e POÑER UN LEMA EN GALEGO?

Pois, como foi intenso, o EDL decidiu premiar as tres portas que cumpriron as bases da actividade.

As clases gañadoras foron:

•   2º ESO B

PORTAS PREMIADAS NO CONCURSO DE NADAL

AGRACIADOS E AGRACIADAS NO SAMAÍN

O Equipo de Dinamización Lingüística, como vén sendo habitual, realizou un concurso de decoración de cabazas e de creación de esconxuros no que participou o alumnado da ESO.

AGRACIADOS E AGRACIADAS NO SAMAÍN

SAMAÍN NO LELIADOURA

É tempo de castañas e vaise achegando o frío, en breve os medos e os esconxuros han chegar ao Leliadoura, pero para iso precisamos da vosa colaboración. Consultade as bases dos dous concursos que o EDL ten preparados para vós; escaneade o código QR e iredes directamente ás instrucións do concurso de esconxuros e tamén ao de decoración de cabazas.

SAMAÍN NO LELIADOURA

Regueifas

A improvisación é unha boa forma de mellorar o uso do idioma.  Dende o EDL e o departamento de Lingua Galega, para incentivar o galego e dar a coñecer este modelo de improvisación oral o alumnado de Regueifas

Día de Rosalía 2021

Hoxe 24 de febreiro é unha data moi especial porque celebramos o

" Día de Rosalía"  e con ela o rexurdemento das Letras Galegas e dende  o EDLG  do IES Leliadoura queremos compartir unha pequena homenaxe que celebramos co alumnado do noso centro.

Esta celebración, aparece fixada no Calendario do Libro e da Lectura como aniversario do nacemento da nosa autora.

Día de Rosalía 2021

Esconxuros Samaín

Este curso o alumnado de 1º ESO participan na elaboración  de esconxuros e poemas que presentaron neste Samaín.

Esconxuros Samaín

O Samaín 2020/2021

A situación que estamos vivindo debido as restricións derivadas da pandemia, estannos dificultando o desenvolvemento de actividades que o equipo de dinamización da lingua galega (EDLG) ten programadas para este curso 2020/2021 no noso centro escolar.

O Samaín 2020/2021

LETRAS GALEGAS 2020

Este ano a celebración das Letras Galegas será dun xeito especial por mor da crise que estamos vivindo pola situación sanitaria provocada polo coronavirus.

A RAG decidiu pospoñer o acto do Día das Letras Galegas que se celebra o 17 de maio  ao sábado 31 de outubro.

LETRAS GALEGAS 2020

Microrrelatos

O Equipo de Dinamización e Normalización Lingüística propón a todo o  alumnado do instituto participar na narración dun microrrelato.

Microrrelatos

Conxuros polo Samaín