EDLG

O magosto no Leliadoura

O pasado venres día 9 de novembro celebramos o magosto no LELIADOURA.

A pesares do mal tempo que houbo, que nós pensábamos que íamos ter o verán de San Martiño e non foi así; non deixamos de ter ganas de castañas asadas e co tempo que facía ainda nos sabían mellor.

EN GALEGO TAMÉN CONTA

A PARTIR DO 31 DE OUTUBRO E NO MES DE NOVEMBRO NO NOSO CENTRO O EQUIPO DE NORMALIZACIÓN TIÑA PROGRAMADO FACER DURANTE TODO O MES UNHAS SESIÓNS DE CONTACONTOS EN GALEGO E ABRÍU ESTA ACTIVIDADE DANIEL GÓMEZ RAMIL  CON CONTOS DE SAMAÍN, CONTOS DE MEDO E OUTRAS HISTORIAS CONTADAS POLOS MÁIS VELLOS RECOLLEITAS DA TRADICIÓN QUE SE CONTABAN POLAS NOITES AO PE DO LUME DAS LAREIRAS.

"O galego,a miña lingua propia"

Co título "Música Tradicional desde e para a contemporaneidade"

Letras Galegas: Na biblioteca

Todo o alumnado de segundo da ESO,un curso de terceiro e outro de cuarto; acudiron o luns 14 de maio a biblioteca para ver a actuación de Serafín Marcos que veu contar "Unha historia de amor"

IES Leliadoura gañador Correlingua Santiago 2018

O alumnado do IES Leliadoura gañou o primer premio no Correlingua de Santiago 2018

NORABOA!!

CORRELINGUA 2018

CORRELINGUA de Santiago de Compostela: luns 7 de maio

"ANAGNÓRISE" ÍMOS AO TEATRO

"ANAGNÓRISE"  ÍMOS AO TEATRO

ESTE ANO 2018 A AUTORA HOMENAXEADA DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS É A ESCRITORA  MARIA VICTORIA MORENO E DENTRO DA SÚA PRODUCIÓN LITERARIA DESTACA A OBRA "ANAGNÓRISE".

30 de xaneiro: Castelao

Coma tódolos anos o día 30 de xaneiro celebramos o día de Castelao e dende o Departamento de  Plástica e Visual presentannos uns carteis con debuxos da obra deste escritor e debuxante rianxeiro que fixeron o alumnado deste centro nas clases coa profesora Carmen Mirabal  así deste xeito colaboran co departamento de Normalización e Dinamización Lingüística.