Educación Plástica e Visual

REINTERPRETAMOS A GIOCONDA

E para rematar o curso, o alumnado de 1º ESO fixo as súas propias versións do coñecido cadro da Gioconda. Seguro que Leonardo da Vinci había quedar impresionado.

REINTERPRETAMOS A GIOCONDA

MERGULLÁMONOS EN AUDACIA!

Visitamos a Cidade da Cultura para mergullarnos no festival de Artes e Emprendemento, Audacia, un espazo de intercambio para descubrir ideas e procesos de traballo, no ámbito da arte, creación e emprendemento. Celebrouse no Museo Centro Gaiás e o noso alumnado de 4º ESO (EPV), 1º e 2º BACH participou nas conferencias de artistas profesionais e emprendedores do eido cultural coma:

MERGULLÁMONOS EN AUDACIA!

COOPERANDO EN IGUALDADE

O pasado mes de maio, durante catro días (7, 8, 9 e l0), estiveron no IES un grupo de artistas con diversidade da asociación Ambar, acompañados por Manu, profesional da área artística da asociación, co obxectivo de facer un mural permanente nun espazo do IES, en colaboración co noso alumnado (3ºe 4º ESO) de Educación Plástica e Visual, coordinados polo profesorado do Centro, Pura Villar e Rodrigo García, elixindo como temática o feminismo.

COOPERANDO EN IGUALDADE

Quero voltar tranquila á casa

Este fermoso traballo, que está exposto nas depencias do noso centro, foi realizado para o 25N polas alumnas de debuxo artístico 1º de bacharelato:

Lucía Puebla
Marta Lijó
Paula Martínez
Olenka Cruz
Quero voltar tranquila á casa

Que ninguén corte as túas ás!

Lucía Puebla

Marta Lijó

Paula Martínez

Olenka Cruz

Que ninguén corte as túas ás!

TRAZADOS XEOMÉTRICOS BÁSICOS

RECTAS PARALELAS E PERPENDICULARES,MEDIATRIZ E BISECTRIZ:

ENLACES E TANXENCIAS

EXERCICIOS RESOLTOS DE ENLACES E TANXENCIAS PARA APLICAR EN DESEÑOS GRÁFICOS: