Educación Plástica e Visual

COOPERANDO EN IGUALDADE

O pasado mes de maio, durante catro días (7, 8, 9 e l0), estiveron no IES un grupo de artistas con diversidade da asociación Ambar, acompañados por Manu, profesional da área artística da asociación, co obxectivo de facer un mural permanente nun espazo do IES, en colaboración co noso alumnado (3ºe 4º ESO) de Educación Plástica e Visual, coordinados polo profesorado do Centro, Pura Villar e Rodrigo García, elixindo como temática o feminismo.

Quero voltar tranquila á casa

Este fermoso traballo, que está exposto nas depencias do noso centro, foi realizado para o 25N polas alumnas de debuxo artístico 1º de bacharelato:

Lucía Puebla
Marta Lijó
Paula Martínez
Olenka Cruz

Que ninguén corte as túas ás!

Lucía Puebla

Marta Lijó

Paula Martínez

Olenka Cruz