Educación física

No Courel

02/04/2022 13:33

Despois de dous anos de parón voltamos ó Courel. Os pasados 30, 31 de marzo e 1 de abril, o alumnado de 4º achegouse alá para practicar espeleoloxía e algo de montaña nesta fermosa serra. Mirádeos xusto antes de entrar na cova de Cortiñas

E mirádeos agora xusto ó saír un par de horas despois. Xa non están tan limpiños, verdade?

Ademais de coñecer o Courel baixo terra, tamén chegaron ó mais alto, ó cume do pico Formigueiros, que cos seus 1639m é o teito do Courel. Reparade ben na foto. Non é que sexan formaliños, o que pasa é que están conxelados. Facía un frío!!!

E aí van descendendo cara a mítica Devesa da Rogueira.

RCP no Illa de Ons

21/03/2022 22:18

O noso alumnado de 3º e 4º non para!! Agora están empeñados en salvar vidas. Mira ti que cousa!! E para iso nada mellor que practicar, practicar e practicar sen descanso. Aquí tedes a algúns de 4º en plena faena

E tamén estes de 3º

En 2022 tamén escalamos!!

21/03/2022 21:54

Por suposto que escalamos!! Un ano máis o alumnado de 4º subiu polas paredes. E como subían!! Mirade senón esta imaxe con Víctor no máis alto do noso rocódromo, e sen mans Sorprendido

Tamén ó máis alto chegou Laura, sen medo, e demostrando o nivelassso das rapazas do Illa de Ons. Mirade, mirade

E aquí tedes ó dúo que máis enganchou coa escalada: Pablo e Víctor. Estes non perderon oportunidade. Menudo par de Ghabeators!!

E todo con moita seguridade, como nos demostra Víctor. Que profesional!!

Esquiando en Leitariegos!!

13/03/2022 22:55

Despois de dous anos de parón a causa da pandemia, a nosa rapazada volveu desfrutar da neve na estación invernal de Leitariegos. Desta volta participaron 56 alumn@s (1/3 do noso centro!!), bastantes máis que ningún outro ano. Aquí van algunhas fotos:

Semana Branca 2022

10/02/2022 21:49

A tres semanas da viaxe a Leitariegos a principal preocupación é que teñamos neve. A día de hoxe a estación está funcionando e anque só hai neve nas pistas principais, impártense cursos con certa normalidade. Aquí vai unha foto do martes 8 (hai 2 días)

E na previsión metereolóxica parece que poida haber nevadas entre o domingo  13 e o luns 14.

Como vedes hai posibilidade de nevada neses días a partir de 1000-1100m de altitude, e a estación está entre os 1500m e os 1800m.

A ver se temos sorte. Ánimo rapaces!!

Andaina ó Liboreiro

27/12/2021 22:48

Aproveitando que os dous últimos días de clase antes do nadal a chuva deunos un respiro, visitamos o monte Liboreiro. Cos seus 334 m de altura, restos dun poboado castrexo e unhas fermosas vistas, este cumio fai de límite natural e municipal co veciño concello de Cangas. E claro, sendo así, o alumnado do IES ILLA DE ONS tiña que ir ata alá para comprobar que... bueno, pois que todo estaba no seu sitio e que ninguén movera os marcos. Aquí tedes unha foto do alumnado de 3º o luns 20 de decembro de 2021

E aquí tedes ós de 4º o martes 21 de decembro de 2021

Algúns pasárono ben. Outros dixeron aquilo de "Nunca Máis" e prometeron non erguerse da cama ata Noiteboa!! Veredes como na seguinte saída volven picar e saen nas fotos outravolta...

Camiñando por Campo Lameiro

28/10/2021 13:17

O pasado 7 de outubro o alumnado de 1º volveu saír ó monte (as cabras xa se sabe...). Nesta ocasión aproveitamos a visita ó Parque arqueolóxico de Campo Lameiro para, despois de xantar, camiñar polo roteiro PR-G 230  ata a área recreativa de Ponte Lodeiro, onde as augas do río Maneses se xuntan coas do Lérez.

Por fin recreos de verdade!!

02/10/2021 17:08

Volven os balóns ós recreos do Illa de Ons!! E con moi boa acollida polo que parece. Aquí tedes ó alumnado de 3º e 4º no voleibol

Camiñando por Ermelo e Paralaia

23/09/2021 17:02

Comeza o curso 2021-22 e as restriccións Covid afrouxan. Por suposto non iamos desaproveitar a ocasión de comezar ben cos novos inquilinos do Illa de Ons, o alumnado de 1º. Deste xeito, o pasado xoves 23 de setembro, unha semana despois do comezo das clases, botámonos ó monte!! Aquí estamos polos camiños de Ermelo

Eso si, para comer o bocata buscamos un bo sitio, con vistas. E chegamos ó Paralaia

IRIA RODRÍGUEZ IGLESIAS, MEDALLA DE BRONCE NO CAMPIONATO DE ESPAÑA DE FREESTYLE

A alumna Iria Rodríguez Iglesias, de 4º de ESO, participou o día 21 de Maio no Campionado de España de Taekwondo na modalidade de Freestyle.

Iria competíu representado á selección Galega e logrou na categoría de Quinteto +12 anos a medalla de bronce xunto cos seus catro compañeiros do Clube Hebe de Moaña.

Sen dúbida foi unha posición moi meritoria xa que competía con deportistas de +18 anos.

Un éxito no seu debut nacional.