Charla Navega Con Rumbo

05/12/2018 13:35
05/12/2018 14:25

Charla dirixida ó alumnado de 1º e 2º ESO sobre a utilización segura e correcta de internet.

VISITA AO IES A PARALAIA

16/05/2018 10:00

VISITA AO IES A PARALAIA

O mércores, 16 de maio, visitamos cos alumnos/as de 4º ESO e 3º ESO do PMAR o IES A Paralaia de Moaña. Alí puidemos ver como se traballa nos talleres dos ciclos de Formación Profesional. Pareceunos moi interesante todo o que nos explicaron e amosaron nos ciclos de:

CM INSTALACIÓNS ELÉCTRICAS E AUTOMÁTICAS

CM MECANIZADO

XII CONCURSO DE VIÑETA E ILUSTRACIÓN "A IGUALDADE NO TRABALLO"

09/03/2018 12:00
Atlantic/Bermuda

XII CONCURSO DE VIÑETA E ILUSTRACIÓN

"A IGUALDADE NO TRABALLO"

Co gallo da Conmemoración, do día 8 de marzo de 2018, Día Internacional da Muller, o Centro de Información ás Mulleres do Concello de Bueu, convocou entre o alumnado do derradeiro ciclo de Educación Primaria, ESO e Bacharelato, o XII concurso de viñeta e ilustración baixo a temática "A igualdade no Traballo". O obxectivo é sensibilizar ao alumnado sobre a desigualdade laboral entre os homes e as mulleres.

Entre os alumnos/as premiados tivo unha mención especial unha alumna de 1º de ESO do noso centro; Iria Rodríguez Iglesias.

A entrega de premios tivo lugar o 9 de marzo ás 12:00h no Centro Social do Mar.