CHARLA SOBRE A UNIVERSIDADE DE VIGO

18/01/2018 12:45
18/01/2018 13:35

CHARLA SOBRE A UNIVERSIDADE DE VIGO

O xoves 18 de xaneiro tivo lugar unha charla sobre a Universidade de Vigo dirixida ao alumnado de 4º de ESO.

O obxectivo da mesma era dar a coñecer a Universidade de Vigo e as súas titulacións ao estudantado que teña interese en acceder á mesma.

Nela os alumnos obtiveron información sobre os seguintes temas:

• Acceso, preinscripción e matrícula na universidade.
    • Instalacións e servizos da universidade
    • Oferta académica, bolsas, aloxamento...

15/02/2017 11:55
15/02/2017 12:45

TALLERES SOBRE PREVENCIÓN DE DROGAS

O xoves 12 de Xaneiro comezarán no centro uns talleres sobre prevención de drogas. Serán un total de cinco talleres, na hora de titoría,  dirixidos ao alumnado de 1º de ESO e impartidos pola Asociación Rexurdir.

A través dos mesmos preténdese facer reflexionar ao alumnado sobre o concepto que teñen das drogas, aclarar as dúbidas ao respecto, estimular a súa capacidade crítica, que sexan conscientes da influencia da presión social...todo isto coa finalidade de desenvolver a capacidade de tomar decisións de forma autónoma e introducilos nas técnicas de persuasión para evitar situacións de risco coas que non estén de acordo.

XIV CONCURSO DE CARTEIS "CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO"

01/12/2016 06:42

Día Internacional da Non Violencia contra a Muller

Co gallo da Conmemoración, do día 25 de Novembro de 2016, Día Internacional da Non Violencia contra a Muller, un ano mais, participamos no concurso de carteis sobre "A Violencia de Xénero" organizado polo Centro de Información ás Mulleres.

Os carteis feitos polo alumnado están espostos no centro e un deles recibiu unha mención especial, foi o de Antía Novas Arribas, que cursa 1º de ESO.

O día 25 de Novembro asistimos a unha concentración silenciosa diante do Concello e logo no Centro Social do Mar foi a entrega dos premios aos gañadores/as.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

31/05/2016 07:32

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O martes, 31 de maio, tivemos a visita do alumnado de 6º de Educación Primaria, que para o vindeiro curso estará matriculado en 1º de ESO no noso IES.

Ensinámoslles o centro e participaron en diversas representacións organizadas polo noso alumnado.

O ximnasio

O rocódromo

A aula de educación plástica

A aula de tecnoloxía

O laboratorio

Xa no salón de actos, disfrutaron das representacións musicais dos nosos alumnos/as, e participaron nunha batucada.

Asistiton a un baile organizado polas alumnas.

Foi un pracer recibirvos .

Esperámosvos a tod@s en setembro !!!!!

Riscos de internet

11/04/2016 10:00
11/04/2016 11:30

RISCOS DE INTERNET

A maioría dos adolescentes que fan uso das novas tecnoloxías non son consciente dos riscos que conlevan.

O vindeiro luns 11 de Abril, en horario de 10:00 a 11:25 h, terá lugar unha charla impartida por membros de Garda Civil, para o alumnado de 1º e 2º da ESO, sobre as novas tecnoloxías, os riscos de internet e o acoso escolar a través das mesmas.

CONCURSO "A IGUALDADE NO TRABALLO"

10/03/2016 07:31

X Concurso de viñeta e ilustración "A igualdade no traballo"

Co gallo da conmemoración do día 8 de marzo, Día Internaciónal da Muller. O Centro de Información ás Mulleres do concello de Bueu, convocou entre o alumnado do  3º ciclo de Educación Primaria, ESO e Bacharelato, o X concurso de viñeta e ilustración baixo a temática “A IGUALDADE NO TRABALLO”. O obxectivo é sensibilizar ao alumnado acerca da situación laboral da muller.

Entre os alumnos/as premiados tivo unha mención especial a alumna Marta Vidal Entenza, que cursa 1º ESO.

Este ano ademais tocoulle ao noso centro inaugurar o acto celebrado no Centro Social do Mar e para tal motivo alumnos/as de 1º de ESO fixeron unha representacion sobre esta temática. Foi todo un éxito e recibiron os alagos de tódolos asistentes.

TALLERES SOBRE A PREVENCIÓN DE DROGAS

03/02/2016 09:23

TALLERES SOBRE PREVENCIÓN DE DROGAS

O mércores 13 de Xaneiro comezarán no noso centro os talleres sobre prevención de drogas. Serán un total de cinco talleres, un á semana,  dirixidos ao alumnado de 1º de ESO e impartidos pola Asociación Rexurdir.

A través dos mesmos preténdese facer reflexionar ao alumnado sobre o concepto que teñen das drogas, aclarar as dúbidas ao respecto, estimular a súa capacidade crítica, que sexan conscientes da influencia da presión social...coa finalidade de desenvolver a capacidade de tomar decisións de forma autónoma e introducilos nas técnicas de persuasión para evitar situacións de risco coas que non estén de acordo.

CHARLA PREVENCIÓN VIOLENCIA DE XÉNERO

17/12/2015 09:55
17/12/2015 13:39

CHARLA PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO

O xoves, 17 de decembro teremos no centro unha charla impartida pola Garda Civil, sobre a violencia de xénero.

Terá lugar no salón de actos e asistirá todo o alumnado da ESO.

De 9:40 a 11:25        1º e 2º da ESO.

De 11:55 a 13:35      3º e 4º da ESO.

NON A VIOLENCIA DE XÉNERO

20/11/2015 11:55
20/11/2015 13:35
CONCURSO:  "NON Á VIOLENCIA DE XENERO”
 Un ano mais vamos a participar no concurso de carteis organizado polo CIM (Centro de Información ás Mulleres), que se convoca entre os centros de Educación Primaria, ESO e Bacharelato do Concello de Bueu. O seu obxectivo é acadar unha maior sensibilización social nos escolares na prevención e erradicación dos comportamentos violentos contra as mulleres.
Os alumnos/as premiados serán convocados para a recollida de premios no Centro Social de Mar nun emotivo acto no que estarán presentes, entre outros, o equipo de goberno do Concello de Bueu.

TALLERES SOBRE “IGUALDADE DE XÉNERO E
PREVENCIÓN DA VIOLENCIA"

Como complemento doutras actividades que levemos a cabo no centro, terán lugar unha serie de talleres  sobre "a igualdade de xénero e prevención da violencia", impartidos pola psicóloga do CIM, que serán levados a cabo con todo o alumnado do centro nas seguintes datas:

Luns 9 Novembro
1ºA   10:30 - 11:20h