Tecnoloxía

EXPLORANDO OS MUNDOS VIRTUAIS

PROXECTO D'TEC: "EXPLORANDO OS MUNDOS VIRTUAIS"           CIS Tecnoloxía e Deseño – innovar es crecer

As tecnólogas e tecnólogos de 4ºESO achegarónse á realidade aumentada (AR) e á realidade virtual (VR) grazas á participación no proxecto educativo "Explorando os mundos virtuais" desenvolvido polo CIS de Ferrol.

Foi un proxecto eminentemente práctico, no que o alumnado pasou de ser usuario a ser creador. Familiarizámonos con moitas aplicacións e a plataforma Cospaces foi a principal protagonista do proxecto.
O CIS cedeunos un kit composto por licenzas de programas, lentes VR para integrar os móbiles, camisetas e Merge Cubes.

O alumnado foi quen de crear un mundo espacial, unha peceira, unha casa chea de vida, unha visita virtual a distintos espazos do instituto ou de facer un Book Report dun dos seus libros favoritos empregando ferramentas de AR e VR.

@Xunta @galiciacrece @axenciaGAIN #programaDtec #MundosVirtuais

Conferencia "La inteligencia artificial no es ciencia ficción"

O alumnado de 4º ESO asistiu, o xoves 9 de decembro, á charla “La inteligencia artificial no es ciencia ficción" no salón de actos do instituto, impartida por Amparo Alonso Betanzos, catedrática da Área de Computación e Intelixencia Artificial da Universidade de A Coruña, coordinadora do grupo LIDI (Laboratorio de I+D en Intelixencia Artificial) e presidenta da Asociación Española de Intelixencia Artificial.

Da colaboración entre a Real Academia Galega de Ciencias (RAGC) e a Deputación de Pontevedra xurde a II Edición do Ciclo de Conferencias Aida Fernández Ríos. Neste ciclo de conferencias nos centros de ensino, que pretenden difundir ciencia e tecnoloxía, abórdanse distintas temáticas con repercusión na sociedade, ademais de promover o enorme traballo científico levado a cabo en Galicia.

Taller "Rayos y Centellas"

20/09/2016 10:00
20/09/2016 11:00

O alumnado de 3º e 4º de ESO, asistirá o martes 20 de setembro a unha actividade organizada pola Fundación Barrié en Vigo " Rayos y Centellas".

VISITA CENTRO DE PRODUCCIÓN CITRÖEN AUTOMÓBILES ESPAÑA, S.A. - alumnado 4º E.S.O.

10/12/2015 09:00
10/12/2015 14:25

O vindeiro xoves 10 de decembro, alumnado de 4º E.S.O. A e P.D.C. visitarán a planta do grupo PSA en Vigo.

PSA VIGO

PROGRAMA:

09.45h -Recepción dos alumnos/as na Portería Principal do Centro

10.00h-11.00h - Presentación do Centro de Vigo e do Sistema de fabricación– 30’

- Presentación sobre a historia da fábrica, a súa situación actual así como un vídeo sobre a fabricación dun automóbil. A presenza das mulleres na nosa empresa: un valor en alza– 10’

- Exposición dos resultados froito das políticas sociais de integración de mulleres no equipo da Empresa. Unha posibilidade laboral: a diversidade de profesións nunha fábrica de automóbiles. – 10’

En colaboración cunha das nosas traballadoras comentarse a diversidade de oficios e profesións que hai nunha empresa de automoción. Dispoñerase de 10’ para organizar os grupos e poñer os medios de protección individual.

Visita á fábrica:

Formaranse dous grupos que irán acompañados, cada un ,por unha persoa de PSA encargada de realizar a visita e un profesor.

Recoméndase que as mulleres non leven zapatos de tacón, para maior comodidade á hora de levar as proteccións dos pes.

Grupo 1:

11.00h -12.00h Visita a Escola de Formación do Centro de Vigo: A fabricación dun automóbil. Como é o esqueleto dun vehículo?.

12.00h – 13.00h Visita aos talleres de Produción ,Embutición, Ferraxe e Montaxe.

Grupo 2:

11.00h – 12.00h Visita aos talleres de Produción ,Embutición, Ferraxe e Montaxe

12.00h – 13.00h Visita a Escola de Formación do Centro de Vigo: A fabricación dun automóbil. Como é o esqueleto dun vehículo?

SAÍDA MONDARIZ-ABELLA LUPA

06/11/2014 09:00