EXPLORANDO OS MUNDOS VIRTUAIS

Enviado por soniarosales o Xov, 20/01/2022 - 12:54

PROXECTO D'TEC: "EXPLORANDO OS MUNDOS VIRTUAIS"           CIS Tecnoloxía e Deseño – innovar es crecer

As tecnólogas e tecnólogos de 4ºESO achegarónse á realidade aumentada (AR) e á realidade virtual (VR) grazas á participación no proxecto educativo "Explorando os mundos virtuais" desenvolvido polo CIS de Ferrol.

Foi un proxecto eminentemente práctico, no que o alumnado pasou de ser usuario a ser creador. Familiarizámonos con moitas aplicacións e a plataforma Cospaces foi a principal protagonista do proxecto.
O CIS cedeunos un kit composto por licenzas de programas, lentes VR para integrar os móbiles, camisetas e Merge Cubes.

O alumnado foi quen de crear un mundo espacial, unha peceira, unha casa chea de vida, unha visita virtual a distintos espazos do instituto ou de facer un Book Report dun dos seus libros favoritos empregando ferramentas de AR e VR.

@Xunta @galiciacrece @axenciaGAIN #programaDtec #MundosVirtuais