17 de MAIO. LETRAS GALEGAS

O alumnado do noso centro participou o Domingo 15 de maio no acto de entrega dos premios Johan Carballeira, representando unha pequena montaxe moi  vistosa.

O acto celebrouse no Centro Social de Bueu. Noraboa a Teté, Moisés e ao alumnado.

RADIO ONS

Os alumnos de 4º ESO entrevistando a Dani, ex alumno do centro.

Os alumnos de 2º e 3º da ESO entrevistando ao seu monitor da Semana Branca en Leitariegos :Marcos.

Os alumn@s de 3º C ESO  entrevistando a Hugo, ex alumno do centro e visitante de platós televisivos en RADIO  ONS

Venres día 27 de febreiro de 2015.

Os alumn@s de 3º ESO  facendo radio  ONS

Os alumn@s de 2º ESO entrevistando a Guillerme do grupo "QUEMPALLOU" :

Os alumn@s de 3º A xunto coa profe Teté e a colaboración especial de Raquel :

Entrevista dos alumnos de 4º ESO  á profesora Olga.

Entrevista dos alumnos de 4º ESO  á profesora Yolanda.

Enttevista dos alumnos de 1ºA  á Yudani, alumna de 4º ESO.

RADIO ONS

Entrevista realizada polos alumnos de 1º B a profesora Ana.

Entrevista realizada polos alum@s de 3º C ó músico de Bueu Marcos Campos

Entrevista  realizada polos alumn@s de 3º B a profesora Teté

Entrevista  realizada polos alumn@s de 3º A ó profesor Oscar

Entrevista  ó alcalde de Bueu Félix Juncal, realizada polo alumnado de 4º ESO.

Entrevista ó xefe de estudos  do IES  José Luís realizada polos alumnos de 2º B .

Regueifando no ILLA de ONS

27/04/2017 12:00
27/04/2017 13:30

O xoves 27 estarán Pinto de Herbón e Lois " O Caruncho" impartindo un taller de regueifas co alumnado de 2º ESO e 3º ESO.

Talleres de xornalismo na escola.

04/03/2016 09:20
04/03/2016 13:25

O venres día 4 de marzo o alumnado de 3º de ESO e 4º de diversificación participarán en dous talleres de xornalismo na escola.

O taller será impartido polo xornalista Víctor Sariego do colexio de xornalistas de Galicia.

4º ESO na Pontevedra de Castelao

O xoves día 3 estivemos no Museo de Pontevedra visitando as dúas salas dedicadas a Castelao. Grazas ás fichas que nos deron, confrontamos a moi variada obra plástica deste artista: debuxos (de negros, da guerra, da vida cotiá, etc.), linóleos, cadros, carteis, etc. Ademais disto, tamén había revistas, fondos dixitalizados e ata as máscaras orixinais de Os vellos non deben de namorarse. O equipo de guías do museo estivo en todo momento pendente nosa e axudounos a localizar e entender as diferentes obras.

Máis tarde, fomos a unha visita pola zona histórica de Pontevedra, onde o guía, que fixo o paseo moi ameno cunha chea de anécdotas, nos ensinou os espazos que tiñan relación con Castelao e nos fixo comprender moitísimos aspectos do pasado e da evolución da cidade, algúns deles moi pero que moi sorprendentes. Algún quedou ata abraiado ao comprobar o fácil que é "inventar" a historia.

Uf, aínda menos mal que non nos choveu! Para ser unha mañá, quedou ben completa.

Roteiro Castelao

03/12/2015 09:00
03/12/2015 14:25

En Pontevedra con Castelao

O alumnado de 4º ESO desprazarase este xoves día 3 ata Pontevedra para saber máis

deste insigne persoeiro da cultura galega, cuxa obra deben estudar no presente

trimestre. Visitarase o espazo Castelao do Museo de Pontevedra, que tanta relación

ten co rianxeiro, onde terán a oportunidade de realizar actividades a partir da súa

obra gráfica. Máis tarde e acompañados por un guía do Concello, efectuarase o

Roteiro Castelao, o cal consiste nun paseo pola parte histórica da cidade visitando

todos aqueles lugares relacionados con este pontevedrés de adopción.

Recitando a Celso Emilio

12/12/2012 11:30
12/12/2012 11:55

Mércores 12 do 12 de 2012 ás 11,30 h. na biblioteca do instituto  lembranza de Celso Emilio Ferreiro recitando o seu poema "Deitado fronte ao mar",coa participación de alumn@s,profesores e persoal non docente.