FITOFALADOIRO

Enviado por admin o Xov, 16/06/2022 - 20:09

Durante este curso 2021-2022 o noso centro participou no proxecto Fitofaladoiro Ons, incluído dentro do Plan Proxecta, cuxo obxectivo principal consistiu en facer unha labor de investigación sobre o tipo de vexetación da nosa contorna máis próxima. O ámbito familiar e veciñal foi unha das principais fontes de información acerca dos nomes e diferentes usos das plantas, que os propios rapaces e rapazas rexistraron nun herbario. A concienciación da importancia de preservar o noso patrimonio e do proveito da memoria colectiva así como o fomento do uso do galego, foron outros dos obxectivos que promoveron as actividades incluídas no proxecto.

Na web do FITOFALADOIRO ONS recóllense os resultados deste traballo no que, ademais da Biblioteca, participaron os departamentos de Bioloxía e Xeoloxía, Física e Química, Lingua e Literatura Galega, Educación Física e Debuxo.

VIDEOS PRESENTACIÓN DO IES ILLA DE ONS

Enviado por admin o Lun, 04/05/2020 - 19:26

RADIO ONS

Enviado por admin o Lun, 19/01/2015 - 13:49

Os alumnos de 4º ESO entrevistando a Dani, ex alumno do centro.

Os alumnos de 2º e 3º da ESO entrevistando ao seu monitor da Semana Branca en Leitariegos :Marcos.

Os alumn@s de 3º C ESO  entrevistando a Hugo, ex alumno do centro e visitante de platós televisivos en RADIO  ONS

Venres día 27 de febreiro de 2015.

Os alumn@s de 3º ESO  facendo radio  ONS

Os alumn@s de 2º ESO entrevistando a Guillerme do grupo "QUEMPALLOU" :

Os alumn@s de 3º A xunto coa profe Teté e a colaboración especial de Raquel :

Entrevista dos alumnos de 4º ESO  á profesora Olga.

Entrevista dos alumnos de 4º ESO  á profesora Yolanda.

Enttevista dos alumnos de 1ºA  á Yudani, alumna de 4º ESO.

RADIO ONS

Enviado por admin o Lun, 01/12/2014 - 13:04

Entrevista realizada polos alumnos de 1º B a profesora Ana.

Entrevista realizada polos alum@s de 3º C ó músico de Bueu Marcos Campos

Entrevista  realizada polos alumn@s de 3º B a profesora Teté

Entrevista  realizada polos alumn@s de 3º A ó profesor Oscar

Entrevista  ó alcalde de Bueu Félix Juncal, realizada polo alumnado de 4º ESO.

Entrevista ó xefe de estudos  do IES  José Luís realizada polos alumnos de 2º B .

Un agasallo. Un libro.

Enviado por admin o Lun, 25/11/2019 - 08:30

Regueifando no ILLA de ONS

Enviado por admin o Mér, 26/04/2017 - 19:11
27/04/2017 12:00
27/04/2017 13:30
Etc/GMT+1

O xoves 27 estarán Pinto de Herbón e Lois " O Caruncho" impartindo un taller de regueifas co alumnado de 2º ESO e 3º ESO.

17 de MAIO. LETRAS GALEGAS

Enviado por admin o Mér, 18/05/2016 - 18:30

O alumnado do noso centro participou o Domingo 15 de maio no acto de entrega dos premios Johan Carballeira, representando unha pequena montaxe moi  vistosa.

O acto celebrouse no Centro Social de Bueu. Noraboa a Teté, Moisés e ao alumnado.

Talleres de xornalismo na escola.

Enviado por admin o Xov, 03/03/2016 - 19:34
04/03/2016 09:20
04/03/2016 13:25
Etc/GMT+1

O venres día 4 de marzo o alumnado de 3º de ESO e 4º de diversificación participarán en dous talleres de xornalismo na escola.

O taller será impartido polo xornalista Víctor Sariego do colexio de xornalistas de Galicia.

4º ESO na Pontevedra de Castelao

Enviado por admin o Sáb, 05/12/2015 - 10:26

O xoves día 3 estivemos no Museo de Pontevedra visitando as dúas salas dedicadas a Castelao. Grazas ás fichas que nos deron, confrontamos a moi variada obra plástica deste artista: debuxos (de negros, da guerra, da vida cotiá, etc.), linóleos, cadros, carteis, etc. Ademais disto, tamén había revistas, fondos dixitalizados e ata as máscaras orixinais de Os vellos non deben de namorarse. O equipo de guías do museo estivo en todo momento pendente nosa e axudounos a localizar e entender as diferentes obras.

Máis tarde, fomos a unha visita pola zona histórica de Pontevedra, onde o guía, que fixo o paseo moi ameno cunha chea de anécdotas, nos ensinou os espazos que tiñan relación con Castelao e nos fixo comprender moitísimos aspectos do pasado e da evolución da cidade, algúns deles moi pero que moi sorprendentes. Algún quedou ata abraiado ao comprobar o fácil que é "inventar" a historia.

Uf, aínda menos mal que non nos choveu! Para ser unha mañá, quedou ben completa.

Roteiro Castelao

Enviado por admin o Mar, 01/12/2015 - 20:05
03/12/2015 09:00
03/12/2015 14:25

En Pontevedra con Castelao

O alumnado de 4º ESO desprazarase este xoves día 3 ata Pontevedra para saber máis

deste insigne persoeiro da cultura galega, cuxa obra deben estudar no presente

trimestre. Visitarase o espazo Castelao do Museo de Pontevedra, que tanta relación

ten co rianxeiro, onde terán a oportunidade de realizar actividades a partir da súa

obra gráfica. Máis tarde e acompañados por un guía do Concello, efectuarase o

Roteiro Castelao, o cal consiste nun paseo pola parte histórica da cidade visitando

todos aqueles lugares relacionados con este pontevedrés de adopción.