Libros de texto e material didáctico curso 2019/2020

Publícase a relación de libros de texto e material didáctico que se utilizarán durante o vindeiro curso 2019/2020.

Acceda ao ficheiro anexo para coñecer o detalle por niveis e materias de cada recurso:

Hackatón en Silleda

A Asociación Galega de Reporteiros Solidarios volveu escoller Silleda para celebrar o seu hackaton con alumnos de cinco institutos galegos. Un hackaton é un evento colaborativo, un intercambio de ideas, que se realiza nun curto espazo de tempo. O de onte durou pouco máis de sete horas e permitiu que un centenar de rapaces dese renda solta á súa creatividade para deseñar memes, gifs e outros elementos moi usados en internet cos que poder combater as noticias falsas e os discursos xenófobos que circulan nos últimos tempos polas redes sociais.

Enlace RTVG

Enlace Faro de Vigo

ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

Curso 2019/2020

IMPORTANTE:

No caso de separación ou divorcio, as solicitudes terán que asinalas os dou proxenitores, agás no caso no que a patria potestade estea atribuía exclusivamente a un deles.

XUNTAR COA SOLICITUDE A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN:

·        Copia do DNI do alumno ou alumna

·        Copia do libro de familia

·        Certificación de matrícula do centro de orixe

·        No caso de separación ou divorcio, resolución xudicial correspondente

Prazo de presentación da solicitude: do 01 ao 20 de marzo de 2019

Enlace coa páxina oficial: Admisión alumnado

Pódense descargar os arquivos adxuntos a continuación:

Información provisional de prazas vacantes:

Prazas
ofertadas

Permanencias
reservas

Vacantes

39

21

33

27

35

25

27

33

ED330B - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario
de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material
escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación
secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con
fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

DOG núm. 95 do 21 de maio de 2018.

ED330B - Sede Electrónica

Prazo de presentación:

22/05/2018 - 22/06/2018

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2018

Prazo aberto do 8 de febreiro ata o 7 de marzo (ambos incluídos)

Charla "NAVEGA CON RUMBO"

27/01/2014 16:40
27/01/2014 17:40
O día 27 de Xaneiro terá lugar no salón de actos do centro unha charla informativa impartida por  Julio Mosquera,  técnico designado polo Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática e a Xunta de Galicia para impartir  o seminario vinculado co Plan Navega con Rumbo, no que se trata de aportarlles aos alumnos, pais e profesores distintas pautas, conceptos e prácticas no emprego das novas tecnoloxías, e sobre todo no emprego da Internet, e tendo en conta os perigos e prácticas ilícitas existentes.

A charla dura aproximadamente 1 hora.

Espazo Abalar para as familias.

Acceso a Espazo Abalar

Para acceder á información do portal Espazo Abalar é necesario estar autenticado. Pódese realizar a autenticación de dúas maneiras distintas:
  • Por DNI Electrónico

Se dispón de DNI electrónico pode acceder ao portal pulsando no enlace. Asegúrese de que o DNI está inserido no lector de tarxetas.

Para obter máis información sobre os requisitos e a utilización do DNI electrónico visite a páxina do Corpo Nacional de Policía.

• Por Certificado Dixital FNMT

Se dispón de certificado dixital da "Fábrica Nacional de Moneda y Timbre" e desexa acceder ao portal con el pulse aquí.

Consulte a páxina do CERES para obter información sobre este certificado.

Para máis información  premer no ficheiro adxunto.