ED330B - Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar 2024/25

Enviado por admin o Xov, 23/05/2024 - 04:40

ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (código de procedemento ED330B).

DOG Núm. 96 do 20 de maio de 2024

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (Anexos I e II), dispoñible na aplicación informática Fondolibros, a través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Para a presentación electrónica de solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o sistema de usuario e Chave365.

Así mesmo, a aplicación informática permitiralles aos centros docentes xerar solicitudes unha vez introducidos os datos.

Prazo de presentación:

21/05/2024 - 21/06/2024

Resumo de fondo e axudas:

O noso centro participa no proxecto E-DIXGAL en todos os níveis da ESO polo que non é posible solicitar o fondo solidario de libros de texto. As familias só poderán solicitar axudas para adquisición de material escolar de acordo cos seguintes criterios:

No ficheiro adxunto indícase a documentación a achegar e o cálculo da renda per cápita.

AdxuntoTamaño
Documentación e cálculo da renda pér cápita.pdf228.12 KB