Función de teatro "LA VIE EN ROSE"

22/02/2018 10:00
22/02/2018 12:00

O 22 de febreiro o alumnado de 1º e 2º de ESO  asistirá ó auditorio do concello de Cangas á representación dunha obra teatral  en francés" LA VIE EN ROSE". Trátase dunha obra de teatro na que o alumnado coñecerá épocas e movementos sociais nos que os protagonistas son mulleres que fixeron historia.

VIAJE A PARÍS ABRIL 2015 CON ALUMNOS DE 3º Y 4º ESO

Aquí dejamos un pequeño recuerdo de algunos momentos del viaje a París que se llevó a cabo con alumnos de 3º y 4º ESO. Fue una semana muy intensa en la que vimos un montón de cosas, practicamos el francés, convivimos y lo pasamos genial. Gracias chicos por un comportamiento impecable.

THÉÂTRE FRANÇAIS

19/11/2014 10:00
19/11/2014 14:00

O VINDEIRO 19 DE NOVEMBRO O ALUMNADO DE FRANCÉS ASISTIRÁ A UNHA OBRA DE TEATRO NO AUDITORIO DE CANGAS ÁS 11:00 HORAS

"TOUR DU MONDE EN 80 JOURS".

Espero que os guste y que la disfrutéis!

THÉÂTRE FRANÇAIS

05/11/2014 22:15

TOUR DU MONDE EN 80 JOURS.

Espero que os guste y que la disfrutéis!

UN ENLACE PARA APRENDER FRANCÉS

Nesta páxina podedes aprender e profundizar un pouco mais os vosos coñecementos de francés.

Saúdos

CHANSONS DE NOËL

Aquí deixovos un enlace para escoitar cancións de Nadal en francés:

JOYEUX NOËL ET BONNE ANNÉE!!!

Fina

TEATRO FRANCÉS

SAÍDA DE FRANCÉS AO TEATRO

DATA: 25 de novembro de 2013

LUGAR: Auditorio de Cangas

ASISTENTES: Todo alumnado de francés.

PROFESORA ORGANIZADORA: Fina Doce

PROFESORES ACOMPAÑANTES: Ana Lago Arenas e Carolina Portabales Blanco

OBRA: LE BOURGEOIS GENTILHOMME ( Molière)

O señor Jourdain, un home mais ben inocente, desexa aprender a toda costa os bos modais dos aristócratas que frecuentan a corte. Decide entón facerse un traxe acorde có seu novo status de gentilhome e adica todo o seu tempo a aprender o que considera imprescindíbel para selo: manipular un arma, a danza, a filosofía, etc. Jourdain é vítima de todo tipo de enganos por parte dos seus profesores e, como novo rico, debe enfrontarse a súa familia que intenta por tódolos medios devolvelo á realidade.

VIAXE A XINEBRA

06/04/2011 00:00
11/04/2011 00:00

INICIOUSE A TAN AGARDADA VIAXE A XINEBRA ORGANIZADA POLO DEPARTAMENTO DE LINGUA FRANCESA. NESTA OCASIÓN UN NUTRIDO GRUPO DE RAPACES E RAPAZAS DO NOSO CENTRO TERÁ OCASIÓN DE PRACTICAR A LINGUA DE VOLTAIRE (NON EN FRANCIA SENÓN EN SUIZA) DENDE O DÍA 6 Ó DÍA 11. DESEXÁMOSLLES BOA VIAXE E QUE O DISFRUTEN!!

AH! E QUE NOS TRAIAN ALGÚN DOCE DE CHOCOLATE...