Lingua galega

• warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

Visita ao Museo do Mar (Vigo).

26/11/2015 09:00
26/11/2015 14:25

O xoves 26 de novembro  o alumnado de 4º ESO de PDC asistirá acompañado polo profesor Xoán e a profesora Sonia, a unha visita ao Museo do Mar de Vigo.

Talleres de xornalismo na escola.

04/03/2016 09:20
04/03/2016 13:25

O venres día 4 de marzo o alumnado de 3º de ESO e 4º de diversificación participarán en dous talleres de xornalismo na escola.

O taller será impartido polo xornalista Víctor Sariego do colexio de xornalistas de Galicia.

Vamos ao teatro

O mércores día 9 de abril os alumnos de 3º e 4º da ESO asistiremos a representación da obra de teatro "Bicos con lingua" de TALÍA TEATRO.

O acto terá lugar noTeatro Principal de Pontevedra.

Aproveitaremos a mañá para visitar a Facultade de Belas Artes.

Obradoiro de BeatBox

Podedes acceder ao resto das fotos do obradoiro de Beatbox  no que participarón os alumn@s de 3º  ESO premendo na ligazón inferior:

sentímolo, flash non está dispoñible.

Recitando a Celso Emilio

12/12/2012 11:30
12/12/2012 11:55

Mércores 12 do 12 de 2012 ás 11,30 h. na biblioteca do instituto  lembranza de Celso Emilio Ferreiro recitando o seu poema "Deitado fronte ao mar",coa participación de alumn@s,profesores e persoal non docente.

Presentación libro ons ondas

PRESENTACIÓN  DO LIBRO " ONS,ONDAS "

Hoxe  mércores día 13 de xuño ás 21h no museo Massó de Bueu terá lugar a prresentación do libro "ONS ONDAS", libro composto por historias recollidas por alumn@s do IES ILLA de ONS,relativas ao mundo do mar, a pesca,a illa de ONS,a navegación.

<<Adán,como os antigos,sabe quen é,venera os seus antepasados,ama a súa illa,o su traballo e o seu mar.

Adán é doutro tempo, do tempo no que valía a palabra dun home, do tempo en que a comunidade sentía.Adán é do tempo en que as persoas cantaban ao traballo.

Se ben se mira, estas catorce historias puideron ser contadas por Homero.A fin de contas Ulises era un navegante que adoecía por voltar a súa illa, que era tan pobre que “só é boa para as cabras”.A cousa non estaba entón no diñeiro nin na riqueza.Era outro o motivo de voltar.

Unha comunidade sostendo a pulso un barco desde terra con cabos durante toda unha noite é un relato épico.Máis para Adán iso forma parte do normal.Todo depende de como se mire.Eu mireino desde fóra e estou abraiado.

Nas historias que ambienta na Illa as persoas son personaxes dunha obra e o mar envólveas nunha maré de soño .

Ás veces o propio Adán paréceme un persoaxe, unha parte dun soño dun neno, a inocencia do libro da Xénese encarnada no primeiro home.

Grazas, Adán.>>

Escrito de Xoán Xosé Rodríguez Rivas no libro ONS ,ONDAS

CONCURSO CARTAS DE AMOR

O AMOR chegou ao Illa de Ons en forma de carta, onde as rapazas e os rapaces expresaron a intimidade dos seus sentimentos, e de declaracións que lle dedicaron aos amores, reais ou imaxinarios.
O AMOR foi o eixo que moveu o concurso de expresión escrita máis participativo do ano. Moreas de textos orixinais e creativos, merecedores de premios, dos que só 3 persoas de cada categoría foron as gañadoras dos regalos: Aida Queimaño e Aida Carballo de 3º B e Sara Menduíña de 2º B na categoría de cartas de amor. Verónica Chapela de 1ºA, Ángela Villanueva de 1ºB e Laura Rial de 1ºA na categoría de declaracións de amor. PARABÉEENS.