Xeografía e historia

PRESENTACIÓN NO AUDITORIO DE BUEU

29/02/2016 16:30
29/02/2016 17:25

Presentación da UNIDADE DIDÁCTICA "  A NENEZ GALEGA A TRAVÉS DOS ANTEOLLOS DE CASTELAO"

4º ESO na Pontevedra de Castelao

O xoves día 3 estivemos no Museo de Pontevedra visitando as dúas salas dedicadas a Castelao. Grazas ás fichas que nos deron, confrontamos a moi variada obra plástica deste artista: debuxos (de negros, da guerra, da vida cotiá, etc.), linóleos, cadros, carteis, etc. Ademais disto, tamén había revistas, fondos dixitalizados e ata as máscaras orixinais de Os vellos non deben de namorarse. O equipo de guías do museo estivo en todo momento pendente nosa e axudounos a localizar e entender as diferentes obras.

Máis tarde, fomos a unha visita pola zona histórica de Pontevedra, onde o guía, que fixo o paseo moi ameno cunha chea de anécdotas, nos ensinou os espazos que tiñan relación con Castelao e nos fixo comprender moitísimos aspectos do pasado e da evolución da cidade, algúns deles moi pero que moi sorprendentes. Algún quedou ata abraiado ao comprobar o fácil que é "inventar" a historia.

Uf, aínda menos mal que non nos choveu! Para ser unha mañá, quedou ben completa.

Presentación no Culturgal

04/12/2015 19:00
04/12/2015 20:00

Presentación do libro do noso compañeiro Óscar !

O vindeiro venres 4 de decembro dentro da programación do Culturgal (Feira das Industrias Culturais de Galicia, que se celebra no Pazo da Cultura de Pontevedra), terá lugar ás 19.00 h no Espazo foro a presentación do libro "A nenez galega a través dos anteollos de CASTELAO", dos autores: Diana Vilas Meis, Óscar Rodríguez García, Laura Carpente Tielas e Manuel Rodríguez Conde. Colabora: Gabinete didáctico do Museo de Pontevedra. Publica: Deputación de Pontevedra.

Roteiro Castelao

03/12/2015 09:00
03/12/2015 14:25

En Pontevedra con Castelao

O alumnado de 4º ESO desprazarase este xoves día 3 ata Pontevedra para saber máis

deste insigne persoeiro da cultura galega, cuxa obra deben estudar no presente

trimestre. Visitarase o espazo Castelao do Museo de Pontevedra, que tanta relación

ten co rianxeiro, onde terán a oportunidade de realizar actividades a partir da súa

obra gráfica. Máis tarde e acompañados por un guía do Concello, efectuarase o

Roteiro Castelao, o cal consiste nun paseo pola parte histórica da cidade visitando

todos aqueles lugares relacionados con este pontevedrés de adopción.

VISITA AS MÁMOAS DE CASTIÑEIRAS

01/10/2015 10:50

O alumnado de 1º da ESO, visitará hoxe as mámoas de Castiñeiras, situadas no  polígono industrial e tamén faran unha ruta de sendeirismo pola zona.

Os profesores acompañantes serán Toño Omil do departamento  de Educación Física e Xavier Castiñeiras do departamento de Música.

SAÍDA AUGAS DE MONDARIZ E ABELLA LUPA

06/11/2014 09:00