Presentación Curso escolar 2019/2020

De acordo coa ORDE do 20 de xuño de 2019 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2019/2020, o vindeiro luns día 16 de setembro dará comenzo o novo curso.

Vai ser unha xornada de presentación en horario de 12:00 ás 13:00 h.

Haberá servizo de transporte escolar de entrada e saída do centro.

O seguinte día, martes 17 de setembro, o horario será o habitual do centro: de 08:50 a 14:25 h.

Prégase que os usuarios do transporte estean con suficiente antelación nas paradas correspondentes.

Libros de texto e material didáctico curso 2019/2020

Publícase a relación de libros de texto e material didáctico que se utilizarán durante o vindeiro curso 2019/2020.

Acceda ao ficheiro anexo para coñecer o detalle por niveis e materias de cada recurso:

Xunta Directiva da ANPA (17/06/2019)

ANPA Moraima do IES Illa de Ons

Beatriz Piñeiro González

Froita fresca tódolos días no IES ILLA de ONS

Neste curso 2018-2019 o IES ILLA de ONS participa na campaña de axudas

de froita escolar,desenvolvida pola Consellería de Medio Rural ( SERVIZO DE SECTOR LÁCTEO E

MERCADOS AGRÍCOLAS. FONDO GALEGO DE GARANTÍA AGRARIA).

Concedéusenos ó centro participar no segundo período da campaña, e durante este mes

de maio nos recreos o alumnado poderá tomar froita variada (plátanos, peladillos,

mandarinas, mazás, fresas, cereixas, melocotóns ...).

Descubrindo o Sendeiro Litoral de Bueu

11/04/2019 18:48

Bueu, 11 de abril de 2019. O alumnado de 1º de ESO do IES Illa de Ons de Bueu participou hoxe nunha actividade de educación medioambiental ao longo de toda a mañá, percorrendo o Sendeiro Litoral de Bueu e descubrindo algúns dos seus fabulosos tesouros.

A actividade iniciámola na praia de Agrelo, onde realizamos observacións e medicións na zona intermareal, a duna e a vexetación propia deste hábitat, así como fomos descubrindo algunhas das características dos seres vivos que o habitan. A continuación, e despois de merendar, todos nos diriximos á zona de Pescadoira e logo ao Museo Massó, onde asistimos á proxección dun vídeo e a unha visita guiada. Finalmente, xa na praia da Banda do Río, realizamos unha recollida e identificación de residuos de orixe humana, que logo foron depositados en colectores de lixo. Foron máis de seis quilómetros e medio, toda unha maratón...

Quedounos moito por ver e por facer, así que haberá que repetir!!!

(Redacción: Xoán, lingua galega; Fotos: Anxo, lingua galega; e José Almendral)

Hackatón en Silleda

A Asociación Galega de Reporteiros Solidarios volveu escoller Silleda para celebrar o seu hackaton con alumnos de cinco institutos galegos. Un hackaton é un evento colaborativo, un intercambio de ideas, que se realiza nun curto espazo de tempo. O de onte durou pouco máis de sete horas e permitiu que un centenar de rapaces dese renda solta á súa creatividade para deseñar memes, gifs e outros elementos moi usados en internet cos que poder combater as noticias falsas e os discursos xenófobos que circulan nos últimos tempos polas redes sociais.

Enlace RTVG

Enlace Faro de Vigo

ACTOS DÍA 11 DE MAIO CONMEMORATIVOS DO DÍA INTERNACIOAL DA MULLER.

hOXE 11 DE MARZO DE 2019 NO SALÓN DE ACTOS DO CENTRO SOCIAL DO MAR, O NOSO CENTRO FOI O ENCARGADO DA REPRESENTACIÓN QUE ESTE ANO XIROU EN TORNO Ó MUSICAL " OS MISERABEIS" QUE ESTAMOS DESENROLANDO NO CENTRO.

AS FOTOS SEGUINTES SON UNHA PEQUENA MOSTRA DO NOSO TRABALLO.

8 de marzo en Bueu: A loita feminista.

O día 8 de marzo houbo una concentración en Bueu na praza do concello, onde participou activamente a Comunidade Educativa do noso centro.