Xornada de inicio do curso 2021/2022

Benvid@s a tod@s!

Empezamos un novo curso escolar cargado de entusiasmo e proxectos.

Comezamos o mércores 15 de setembro con horario normal (dende as 08:50 ás 14:25 h).

Haberá servizo de trasporte escolar cos horarios e as paradas habituais.

A HORTA DO INSTITUTO

Hoxe martes 7 de setembro de 2021 fixemos a 3ª entrega de produtos da horta ao Comedor Social de Cangas.

En total entregamos 72,3 Kg de calabacíns, 101 kg de cabazas, 5 kg de tomates, 10 kg de pexegos e 1kg de pementos.

Seguimos producindo. Parabéns ó alumnado que traballou arreo na plantación e mantemento da horta durante o curso escolar.

Libros de texto e material didáctico curso 2021/2022

Publícase a relación de libros de texto e material didáctico que se utilizarán durante o vindeiro curso 2021/2022.

Acceda ao ficheiro anexo para coñecer o detalle por niveis e materias de cada recurso:

IRIA RODRÍGUEZ IGLESIAS, MEDALLA DE BRONCE NO CAMPIONATO DE ESPAÑA DE FREESTYLE

A alumna Iria Rodríguez Iglesias, de 4º de ESO, participou o día 21 de Maio no Campionado de España de Taekwondo na modalidade de Freestyle.

Iria competíu representado á selección Galega e logrou na categoría de Quinteto +12 anos a medalla de bronce xunto cos seus catro compañeiros do Clube Hebe de Moaña.

Sen dúbida foi unha posición moi meritoria xa que competía con deportistas de +18 anos.

Un éxito no seu debut nacional.

ED330B - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Orde do 06 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B). (DOG nº 93 do 20 de maio de 2021).

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (Anexos I e II) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal.

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Así mesmo, a aplicación informática permitiralles aos centros docentes xerar solicitudes unha vez introducidos os datos.

Prazo de presentación:

21/05/2021 - 22/06/2021

Proxecto #SonMonte

Desde a Biblioteca queremos compartir convosco "SonMonte". O monte na memoria colectiva e #SonMonte. E ti que pintas no monte?, dúas creacións audiovisuais realizadas no noso centro co alumnado de 1º ESO, que resumen un fermoso proxecto interdisciplinar, artellado a partir da valorización do monte como patrimonio cultural.

Para levalo a cabo, os departamentos de Xeografía e Historia, Bioloxía e Xeoloxía e Educación Plástica Visual e Audiovisual, coa colaboración do equipo da Biblioteca, Dinamización Lingüística, a dirección e demais profesorado do centro, planificaron diferentes bloques de actividades que foron desenvolvidos ao longo dos dous primeiros trimestres do curso: #CantaroMonte, baseouse na procura e interpretación de cantigas populares galegas, #TocaroMonte centrouse na exploración e creación de sons da natureza, #PensaroMonte botou man de rutinas de pensamento coas que o alumnado creou lemas de concienciación social, #CoñeceroMonte focalizou as súas actividades na elaboración dun caderno de campo e en diferentes charlas científicas, #FotografaroMonte e #DebuxaroMonte procuraron o rexistro visual e a interpretación artística das formas e cores atopadas nos distintos roteiros realizados pola contorna.

Con todo o material traballado elaboráronse as dúas creacións audiovisuais, #SonMonte. O monte na memoria colectiva, que deixa patente, fundamentalmente, o traballo feito coas fontes orais e a creación de sons da natureza e #SonMonte. E ti, que pintas no monte?, unha animación a modo de cadáver exquisito, na que se reflicte o traballo feito polo alumnado nos cadernos de campo.

Agardamos que vos gusten!

https://youtu.be/yeDX8J1UkYI  ( PREMA NA LIGAZÓN PARA VISUALIZAR O VIDEO)

https://youtu.be/llu23UQoUnY  ( PREMA NA LIGAZÓN PARA VISUALIZAR O VIDEO)

Para a realización deste proxecto, os departamentos implicados contaron coa colaboración de moita xente que aportou información, letras de cantigas, gravacións... A Martiño Malleiro, Teresa Domínguez Domínguez, Felicitas San León Martín, Jesús Rodríguez Rodríguez, Francisco Abollado Fernández, Ana Justo e a todos os familiares do noso alumnado, queremos agradecer a súa xenerosidade polas achegas que fixeron posible este traballo.

Aí vén o maio!

01/05/2021 16:14
03/05/2021 23:59

Aí vén o maio!

Iste ano a petición do Concello fixemos un maio no noso centro.

Na praza do concello estiveron todos expostos.

ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

Curso 2021/2022

IMPORTANTE:

No caso de separación ou divorcio, as solicitudes terán que asinalas os dou proxenitores, agás no caso no que a patria potestade estea atribuía exclusivamente a un deles.

XUNTAR COA SOLICITUDE A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN:

·        Copia do DNI do alumno ou alumna

·        Copia do libro de familia

·        Certificación de matrícula do centro de orixe

·        No caso de separación ou divorcio, resolución xudicial correspondente

Prazo de presentación da solicitude: do 01 ao 22 de marzo de 2021

Enlace coa páxina oficial: Admisión alumnado

Pódense descargar os arquivos adxuntos a continuación:

Información provisional de prazas vacantes:

Prazas
ofertadas