Movilízate por la selva

Enviado por soniarosales o Mar, 14/03/2023 - 14:48

CAMPAÑA DE RECICLAJE DE MÓVILES

La explotación del coltán y otros valiosos minerales usados en la fabricación de nuestros móviles ordenadores y consolas está en el centro de los conflictos bélicos que han producido millones de víctimas y refugiados en la República Democrática del Congo. La minería ilegal utiliza mano de obra infantil o semiesclavizada además de destruir el hábitat de especies como el gorila o el chimpancé, que están en grave peligro de extinción por la caza furtiva y la deforestación.

Donando tu móvil en desuso a la campaña Movilízate por la selva:

-Reutilizas terminales y ayudas a reducir la demanda de minerales que financian a las guerrillas en RDC.

-Reciclas elementos útiles y evitas la contaminación.

-Recaudas fondos para programas de desarrollo sostenible, educación y conservación del Instituto Jane Goodall en África.

Por cada 30 terminales enviados, se ganará automáticamente un apadrinamiento anual gratuito de uno de los chimpancés rescatados en el Centro del IJG del Congo. Dona tu móvil, déjalo en la urna destinada para ello en el Instituto y hazte chimpamig@!

Visita a Nodosa e A Aixola do alumnado de 1º ESO

Enviado por soniarosales o Mér, 23/11/2022 - 05:28

Conferencia "La inteligencia artificial no es ciencia ficción"

Enviado por soniarosales o Xov, 09/12/2021 - 16:34

O alumnado de 4º ESO asistiu, o xoves 9 de decembro, á charla “La inteligencia artificial no es ciencia ficción" no salón de actos do instituto, impartida por Amparo Alonso Betanzos, catedrática da Área de Computación e Intelixencia Artificial da Universidade de A Coruña, coordinadora do grupo LIDI (Laboratorio de I+D en Intelixencia Artificial) e presidenta da Asociación Española de Intelixencia Artificial.

Da colaboración entre a Real Academia Galega de Ciencias (RAGC) e a Deputación de Pontevedra xurde a II Edición do Ciclo de Conferencias Aida Fernández Ríos. Neste ciclo de conferencias nos centros de ensino, que pretenden difundir ciencia e tecnoloxía, abórdanse distintas temáticas con repercusión na sociedade, ademais de promover o enorme traballo científico levado a cabo en Galicia.

EXPLORANDO OS MUNDOS VIRTUAIS

Enviado por soniarosales o Xov, 20/01/2022 - 13:17

PROXECTO D'TEC: "EXPLORANDO OS MUNDOS VIRTUAIS"           CIS Tecnoloxía e Deseño – innovar es crecer

As tecnólogas e tecnólogos de 4ºESO achegarónse á realidade aumentada (AR) e á realidade virtual (VR) grazas á participación no proxecto educativo "Explorando os mundos virtuais" desenvolvido polo CIS de Ferrol.

Foi un proxecto eminentemente práctico, no que o alumnado pasou de ser usuario a ser creador. Familiarizámonos con moitas aplicacións e a plataforma Cospaces foi a principal protagonista do proxecto.
O CIS cedeunos un kit composto por licenzas de programas, lentes VR para integrar os móbiles, camisetas e Merge Cubes.

O alumnado foi quen de crear un mundo espacial, unha peceira, unha casa chea de vida, unha visita virtual a distintos espazos do instituto ou de facer un Book Report dun dos seus libros favoritos empregando ferramentas de AR e VR.

@Xunta @galiciacrece @axenciaGAIN #programaDtec #MundosVirtuais

Programación en Scratch 3º ESO

Enviado por Anónimo o Lun, 17/04/2017 - 04:30

Tecnoloxía 3º ESO.

Programación en Scratch dende:

- O equipo (Scratch 1.4).

- Ou online (Scratch 2.0). Pódese crear unha conta onde quedan almacenados os programas que se fagan (pincha aquí e logo selecciona Join Scratch para crea a conta).

O guión do que tedes que facer está aquí.