Segundo Día da Ciencia en Galego e Semana da Ciencia

SEMANA DA CIENCIA 2011/ II DÍA DA CIENCIA EN GALEGO

Actividades previstas no IES de Sar para estes dous eventos:

Conferencia “A Ciencia, moito máis que dúas Marías”, por Da. Socorro Liste López, profesora de Física e Química no IES de Pontepedriña, día 4 de novembro de 2011, venres, ás 13:40 horas.

Alumnado participante: os catro grupos de primeiro curso de bacharelato no ámbito da asignatura “Ciencias para o Mundo Contemporáneo”.

Conferencia-coloquio "Aplicacións da xenética na actualidade" a cargo de Ángel Carracedo, catedrático de Medicina e Director do Instituto de Medicina Legal e do Grupo de Medicina Xenómica da Universidade de Santiago de Compostela, día 8 de novembro de 2011, martes, de 13:00 a 14:30 horas.

Alumnado participante: Os catro grupos do primeiro curso de bacharelato e o grupo 2ºC de ciencias, do segundo curso de bacharelato.

Lugar de celebración das conferencias: O salón de actos do IES de Sar.

Departamentos Didácticos organizadores: Bioloxía e Xeoloxía, Física e Química e Normalización Lingüística.