Demos por rematadas as actividades de celebración do 30 aniversario do noso instituto cunha visita de luxo

Hoxe demos por rematadas as actividades de celebración do 30 aniversario do noso instituto cunha visita de luxo. Tivemos a sorte de escoitar unha charla fantástica de Lidia Cao, falando do seu paso como alumna polo noso centro en 2013-2015 e compartindo con todo o alumnado de 1° de Bacharelato de Artes os seus coñecementos e experiencias no mundo do muralismo. Unha artista recoñecida xa internacionalmente que só ten 26 anos. Un exemplo de talento e traballo a partes iguais. Sempre que nos visita déixanos leccións imborrables. Para o alumnado e para o profesorado. Estamos moi orgullosas e orgullosos de que o IES de Sar sexa para ela a súa segunda casa.