O calendario de admisión para o curso 2021-2022

Según a orde Orde do 18 de decembro de 2020 que modifica o prazo de reserva de centros adscritos o calendario de admisión do curso 2021-2022

1. Data do sorteo público para efectos de desempate: última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo.
  2. Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.
  3. Presentación da solicitude de admisión: do 1 ao 22 de marzo.
  4. Presentación de documentación acreditativa de baremo: 10 días hábiles contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar solicitudes de admisión.
  5. Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.
  6. Publicación das listaxes definitivas: antes do 15 de maio.
  7. Formalización de matrícula en educación infantil e primaria: 20- 30 de xuño.
  8. Formalización de matrícula en ESO e bacharelato:  25 de xuño- 10 de xullo.
  9. Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato: 1- 10 de setembro

A admisión pódese realizar, do 1 ao 22 de marzo, no centro que se elixe ou na aplicación (entrada con certificado dixital ou chave 365) admisionalumnado.