REUNIÓNS COAS FAMILIAS

O xoves 29 de setembro terán lugar as reunións das familias, titores/as e equipo directivo no seguinte horario:

1ºESO 17h                    2ºESO 17:30h                    3ºESO e 4ºESO  18h

Esperamos a vosa asistencia!

Fondo de libros (1º e 3º ESO): listaxe definitiva de admitidos/excluidos

Publícase a listaxe definitiva de alumnado admitido/excluido no Fondo de Libros para estudar 1º e 3º ESO no IES As Bizocas durante o curso 2016/2017. Nesta listaxe especifícanse os libros que se lle asigna a cada alumno/a (e na última páxina aparece o alumnado excluido).

VALES para LIBROS (2º e 4º ESO) e para MATERIAL (todos os cursos de ESO)

Están tramitadas as axudas para a adquisición de libros de texto (para 2º e 4º ESO) e material escolar (para calquera curso de ESO).

Adxunto a esta entrada publícanse as listaxes co alumnado excluido, todo o demáis alumnado que presentou a solicitude en prazo e non resultou excluido pode pasar polo instituto a recoller o vale para libros e/ou material a partires do xoves 15 de setembro.

Inicio do curso escolar 2016/2017

O xoves día 15 de setembro comezan as clases xa no horario habitual, con entrada no instituto ás 08:35h (e saída ás 14:10h*), polo tanto o alumnado deberá traer algún material para poder comezar a traballar (libreta, bolígrafo...).

Recoméndase estar con antelación suficiente nas paradas (media hora antes aproximadamente).

Listaxe PROVISONAL admitidos/excluídos Fondo de libros e concesión/denegación VALES para libros e material

Hoxe, xoves día 14 de xullo de 2016, fanse públicas varias listaxes relativas ao Fondo de libros de texto e ás axudas para mercar libros de texto e material escolar para o 2016/2017:

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO para o curso 2016/2017

No arquivo adxunto publícase a listaxe de libros de texto para estudar no IES As Bizocas no curso 2016/2017.

AVISO:

A mediados do mes de XULLO publicarase:

- A listaxe provisional do alumnado admitido no Fondo de libros (1º e 3º ESO).

- A listaxe do alumnado ao que se lle conceda o vale para mercar libros de 2º e de 4º ESO (do alumnado que xa se matriculou no período ordinario).

Cambio do número de teléfono do centro

A Consellería de Educación está levando a cabo unha reestructuración no servizo telefónico dos centros educativos de toda Galicia, o que implica unha nova numeración.

A partires de hoxe os datos de contacto do IES As Bizocas son os seguintes:

- Número de teléfono: 886 151 420