Listaxe provisional de alumnado admitido 2019/2020

Publícase a listaxe provisional de alumnado admitido para estudar no IES As Bizocas no curso académico 2019/2020.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019: comprobación

Finalizada a comprobación das solicitudes recibidas, a Consellería de Educación xa fixo pública a relación das listaxes do alumnado solicitante e ábrese un prazo ata o 26 de abril para emendar erros, falta de documentación, así como para efectuar reclamacións ou renuncias.

Toda a información atópase coma sempre na páxina web deste programa: https://www.edu.xunta.es/axudasle/PaxinaInicio.do

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019

A Consellería de Educación, Universidade e FP convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2019.

Becas Fundación Amancio Ortega: Parabéns ao alumnado seleccionado!

Un ano máis, alumnado do IES As Bizocas obtivo a beca da fundación Amancio Ortega.

Para o próximo curso, tres dos nosos estudantes de 4º estudarán 1º de Bacharelato nos Estados Unidos ou Canadá, unha gran oportunidade que lles permitiré disfrutar dunha experiencia inesquecible. Parabéns!

Modelo candidatura Consello escolar representantes familias

No adxunto poden atopar o modelo de candidatura para presentar a súa candidatura ás eleccións do Consello Escolar para a vacante de representantes das familias. deberáse entregar na Secretaría do instituto antes do día 20 de noembro.

Celebración do magosto

Este venres, día 16 de novembro celebraremos o Magosto no Centro (se o tempo o permite). Para isto e como xa é costume no Centro faremos unha serie de actividades e concursos e finalizaremos con unha chourizada para o que precisamos a colaboración do noso alumnado a través da aportación de  un euro (1 €) para colaborar nos gastos.

Un saúdo e moitas grazas,

Becas 1º BACH (EE.UU./Canadá) Fundación Amancio Ortega

A Fundación Amancio Ortega xa abriu o prazo de solicitude de becas dirixidas a estudantes de 4º de ESO para estudar 1º de Bacharelato nun High School en Canadá ou Estados Unidos durante o próximo curso escolar 2019/2020.