Listaxes definitivas de alumnado admitido para 2018/19

Publícanse as listaxes definitivas de alumnado admitido para o curso 2018/2019.

Campamentos en inglés da Xunta ("Axudasle"): listaxes provisionais e de suplentes

Hoxe publícanse as listaxes provisionais de seleccionados/as e de suplentes para os campamentos de inmersión en inglés convocados pola Xunta de Galicia.

Toda a información está publicada na web do programa Axudasle: https://www.edu.xunta.es/axudasle/

Campamentos de Verán da Xunta de Galicia

A Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado da Xunta de Galicia oferta a programación de actividades da campaña "Acción de Verán" 2018.

Listaxe provisional de alumnado admitido 2018/19

Publícanse as listaxes provisionais de alumnado admitido para estudar no IES As Bizocas no curso académico 2018/2019.

Programa de Inmersión lingüística en colonias de vacacións (en lingua inglesa): 1º e 2º ESO

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte convoca prazas para asistir a colonias en réxime de internado durante o verán (en distintos puntos do territorio peninsular español) nas que se impartirán clases de lingua inglesa, que se complementarán con actividades lúdicas, deportivas, etc. Traballando prioritariamente os aspectos orais da aprendizaxe da lingua inglesa.

Procedemento de ADMISIÓN de alumnado para o curso 2018/2019

O alumnado doutros centros educativos que desexe incorporarse ao IES As Bizocas no curso 2018-2019 terá que presentar a solicitude de admisión do 1 ao 20 de marzo.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018:

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2018.