Concesión/denegación de VALES para MATERIAL (para todos os cursos da ESO)

Do alumnado que presentou a solicitude de axuda para a adquisición de material escolar resultou EXCLUÍDO

Listaxe PROVISIONAL admitidos/excluídos FONDO DE LIBROS 2017/2018 (para todos os cursos da ESO):

Hoxe, 14 de xullo de 2017, fanse públicas as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas do préstamo de libros de texto do Fondo solidario para estudar no IES As Bizocas durante o curso 2017/2018.

RESOLUCIÓN CONCESIÓN CAFETERÍA, CURSO 2016-2017

Infórmase de que a concesión da xestión e explotación do servizo de cafetería do IES As Bizocas foi adxudicada à María Concepción Prol Abilleira, sendo esta a única oferta presentada e cumprindo todos os requisitos da convocatoria.

Concurso para a concesión da xestión e explotación da cafetería (curso 2017-2018)

Adxúntase as bases para a concesión da xestión e explotación da cafetería do IES As Bizocas para o próximo curso. O prazo de entrega de solicitudes e documentación (a entregar na Secretaría do centro, por correo ordinario en sobre aberto e selado coa data de entrega) remata o 10 de xullo.

Documentación a presentar:

- Fotocopia do CIF (empresas) ou NIF (empresarios individuais)

- Anexos I e II debidamente asinados e cubertos

Entrega de notas

A entrega de notas ao alumnado do IES As Bizocas realizarase o próximo mércores, 28 de xuño, ás 11:00 h. (Non haberá transporte escolar).

Listaxe de libros de texto para o curso 2017-2018

Publícase a listaxe de libros de texto para estudar no IES As Bizocas o vindeiro curso, 2017/2018.

Fondo libros de texto e axudas para material escolar, curso 2017-2018

No DOG do día 22/05/201

Listaxe DEFINITIVA de alumnado admitido para o curso 2017/2018

Publícanse as LISTAXES DEFINITIVAS de alumnado admitido no IES As Bizocas para o curso 2017/2018 procedente de centros non adscritos.

(O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula para o vindeiro curso entre o 25 de xuño e o 10 de xullo).

Listaxe PROVISIONAL de alumnado admitido para o curso 2017/2018

Publícanse as LISTAXES PROVISIONAIS de alumnado admitido e non admitido no IES As Bizocas para o curso 2017/2018 procedente de centros non adscritos.

As listaxes definitivas publicaranse ao redor do 15 de maio.