CONCURSO CAFETERÍA

No documento adxunto poden descargar as condicións para a cpntratación so servizo de xestión e explotación da cafetería do IES As Bizocas, para o curso escolar 2016-2017.

O prazo de presentación das solicitudes será do 6 AO 29 DE XULLO (ámbolos dous incluídos).

Listaxe PROVISONAL admitidos/excluídos Fondo de libros e concesión/denegación VALES para libros e material

Hoxe, xoves día 14 de xullo de 2016, fanse públicas varias listaxes relativas ao Fondo de libros de texto e ás axudas para mercar libros de texto e material escolar para o 2016/2017:

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

No arquivo adxunto poden consultar ou descargar o calendario de probas extraordinarias de setembro.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO para o curso 2016/2017

No arquivo adxunto publícase a listaxe de libros de texto para estudar no IES As Bizocas no curso 2016/2017.

AVISO:

A mediados do mes de XULLO publicarase:

- A listaxe provisional do alumnado admitido no Fondo de libros (1º e 3º ESO).

- A listaxe do alumnado ao que se lle conceda o vale para mercar libros de 2º e de 4º ESO (do alumnado que xa se matriculou no período ordinario).

Cambio do número de teléfono do centro

A Consellería de Educación está levando a cabo unha reestructuración no servizo telefónico dos centros educativos de toda Galicia, o que implica unha nova numeración.

A partires de hoxe os datos de contacto do IES As Bizocas son os seguintes:

- Número de teléfono: 886 151 420