Axudas actividades de formación en linguas estranxeiras alumnado 2017. Comunicación listaxes

Finalizada a comprobación das solicitudes recibidas, faise pública a relación das listaxes co alumnado solicitante e ábrese un PRAZO de 10 días naturais para emendar erros, falta de documentación, así como para efectua

Listaxe definitiva de alumnado procedente de colexios adscritos. Reservas para 1º ESO 2017/2018.

Comunicamos a existencia de prazas suficientes para atender as solicitudes de RESERVA efectuadas polos colexios adscritos. Polo tanto, confirmamos as reservas de prazas escolares presentadas polo alumnado do CEIP As Bizocas e do CEIP Valle-Inclán para cursar 1º ESO no noso instituto durante o ano académico 2017/2018, tal e como se recolle na listaxe que se achega.

PROCESO DE ADMISIÓN para o CURSO 2017/2018: presentación de solicitudes do 1 ao 20 de marzo

O alumnado doutros centros educativos que desexe incorporarse ao IES As Bizocas no curso 2017-2018 terá que presentar a solicitude de admisión no noso centro, do 1 ao 20 de marzo.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras:

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca varias bolsas para estudar inglés no verán de 2017.

• Para alumnado de ESO: con todas as materias superadas no curso 2015/2016 e unha nota mínima de 6 (ben) en lingua inglesa.

Eleccións ao Consello Escolar

No mes de Novembro celebraranse as eleccións para a renovación parcial dos membros que compoñen o Consello Escolar. No taboleiro do instituto están publicados os censos dos distintos sectores educativos.

Cambio do número de teléfono do centro

A Consellería de Educación está levando a cabo unha reestructuración no servizo telefónico dos centros educativos de toda Galicia, o que implica unha nova numeración.

A partires de hoxe os datos de contacto do IES As Bizocas son os seguintes:

- Número de teléfono: 886 151 420