Modelo candidatura Consello escolar representantes familias

No adxunto poden atopar o modelo de candidatura para presentar a súa candidatura ás eleccións do Consello Escolar para a vacante de representantes das familias. deberáse entregar na Secretaría do instituto antes do día 20 de noembro.

Celebración do magosto

Este venres, día 16 de novembro celebraremos o Magosto no Centro (se o tempo o permite). Para isto e como xa é costume no Centro faremos unha serie de actividades e concursos e finalizaremos con unha chourizada para o que precisamos a colaboración do noso alumnado a través da aportación de  un euro (1 €) para colaborar nos gastos.

Un saúdo e moitas grazas,

Becas 1º BACH (EE.UU./Canadá) Fundación Amancio Ortega

A Fundación Amancio Ortega xa abriu o prazo de solicitude de becas dirixidas a estudantes de 4º de ESO para estudar 1º de Bacharelato nun High School en Canadá ou Estados Unidos durante o próximo curso escolar 2019/2020.

Libros de texto para o curso 2018/19

Lémbrase que para estudar no IES As Bizocas durante o curso académico 2018/2019 se manterán os mesmos libros que os do curso anterior, poden comprobalos no arquivo adxunto.