TRÍPTICO INFORMATIVO - INICIO DE CURSO

No seguinte tríptico, que se comentará co alumnado o primeiro día de clase, recóllese información relativa á organización do centro debido á COVID-19, xunto

INICIO DE CURSO 2021/2022

O vindeiro mércores 15 de setembro dará comezo o novo curso escolar.

- O horario será o ordinario, é decir, de 8:35 a 14:10

- O alumnado que utilice o transporte escolar terá que estar nas paradas ás 8:00

- Cando cheguen ó centro, o alumnado esperará no patio, na zona habilitada, respectando as distancias de seguridade.

- Chamaráselles por grupo, para que suban acompañados do titor ou titora.

Bolsas do Ministerio de Educación para alumnado con necesidade de apoio educativo

Convocadas axudas para alumnado con necesidade de apoio educativo do Ministerio de Educación. Poden atopar información sobre a convocatoria no documento adxunto e na seguinte ligazón: https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/estudiantes/becas-ayudas/para-estudiar/deportivas/necesidad-especifica-apoyo-educativo.html

LIBROS DE TEXTO 2021-2022

Faise pública a listaxe cos libros de texto para estudar no IES As Bizocas durante o curso 2021/2022.

OBRADOIRO DE RECUPERACIÓN PARA SECUNDARIA – XULLO/AGOSTO

A concellaría de Educación do concello de O Grove ten previsto realizar uns obradoiros de Recuperación dirixidos a alumnado de ESO. A actividade desenvolverase durante as mañás, de Luns a Venres, nos meses de xullo e agosto de 2021, en horario de 9:00 a 13:00h no Centro da Terceira Idade e co alumnado organizado en grupos segundo os criterios que mellor funcionen considerando as características particulares de cada un.

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

AVISOS FINAL DE CURSO

Estimadas familias:

1-O martes 22 levarase a cabo a devolución de TODOS OS LIBROS de préstamo, o alumnado terá que traelos e entregalos a primeira hora.Logo, o venres o alumnado que teña materias pendentes para setembro poderá recoller aqueles libros que precisen.

PRAZOS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021/2022

Achégase un cartaz cos prazos de matrícula para o curso 2021/2022.

As familias do novo alumnado que se incorpore ao IES As Bizocas para estudar 1º ESO deberán recoller previamente o sobre coa documentación necesaria para formalizar a matrícula a partir do venres 25 de xuño (incluído) en horario de 09:30 h a 13:30h.