Educación física

Programacións didácticas para o curso 22-23, modificadas tras publicación da Orde de 27 decembro 2022

Adxúntanse as programacións didácticas do Departamento de Educación Física, modificadas tras a publicación da orde ORDE de 27 de diciembre de 2022 de modificación da Orden de 20 de maio de 2022 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Membros do departamento E.F.

Mª del Pilar López Graña

Carlos Domínguez Soutullo (Xefe do Departamento)

II Carreira de San Silvestre do IES AS Bizocas

O xoves 22 de decembro celebraremos a II edición da carreira de San Silvestre. Esta actividade forma parte do plan de vida saudable do centro e do proxecto Edusaúde.

Deseñade o voso dorsal para poder optar aos premios da carreira (donados pola ANPA), ao sorteo de agasallos entre os e as participantes e ao concurso de deseño de dorsais (en colaboración co Departamento de Educación Plástica e Visual). Ademais lembrade que aquelas persoas que colaboredes coa recollida de produtos de hixiene que se está a levar a cabo no noso centro ( por parte da materia de valores de 4º en colaboración coa FUndación Amigos de Galicia), portaredes outro dorsal que fará visible o voso espírito solidario.

O mesmo día 22, previamente á carreira, faremos un quecemento comunitario con música no patio exterior, dirixido por alumnado de 4ºESO.