Lingua castelá

Programacións didácticas do curso 2022-2023, modificadas tras a publicación da Orde de 27 de decembro de 2022.

Adxúntanse as programacións didácticas  modificadas tras a publicación da orde ORDE de 27 de diciembre de 2022 de modificación da Orden de 20 de maio de 2022 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Membros do departamento L.Cast.

Clara Magdaleno González (Xefa do Departamento)

Nieves Peña Pazos

CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN DO ALUMNADO

Período de clases no presenciales

El seguimiento del alumnado durante el período de clases no presenciales se realizará para todos los grupos a través del Aula Virtual. Cada alumno podrá acceder a ella como invitado, sin necesidad de establecer un usuario y una contraseña.

A través de dicha plataforma se colgarán las tareas que se deban realizar, así como las instrucciones precisas para su realización.