Tecnoloxía

Programacións didácticas do curso 2022-2023, modificadas tras a publicación da Orde de 27 de decembro de 2022.

Adxúntanse as programacións didácticas  modificadas tras a publicación da orde ORDE de 27 de diciembre de 2022 de modificación da Orden de 20 de maio de 2022 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Membros do departamento Tecnoloxía

César López Garrido (Xefe do departamento)

Tarefas para o período sen clases polo COVID-19

O alumnado de 2ºESO ten tarefas incorporadas na plataforma de EDMODO.

O alumnado de 3º ESOA ten tarefas na Aula Virtual.

O alumnado de 3ºESOB ten tarefas na páxina web de "tecnobizocas" premendo no apartado de 3ESO do menú principal.

O alumnado de TIC 4ºESO ten tarefas na plataforma de EDMODO

IMPORTANTE: Para calquera dúbida respecto ás actividades a realizar contactar a través do correo:

cesarbizocas@gmail.com

PROGRAMACIÓN DO DEPARTAMENTO

Información no adxunto sobre os criterios de cualificación das materias Tecnoloxía (2º e 3º ESO) e TIC (4º ESO)

Visita ao Complexo Medioambiental de Sogama en Cerceda.

O pasado mércores 21 de xaneiro os alumnos de 3º de ESO do IES As Bizocas levaron a cabo unha visita as instalacións do Complexo Medioambiental de Sogama en Cerceda na que poideron comprobar o funcionamento da principal planta de separación e tratamento de resíduos de Galicia.