Nais/Pais

Información a Nais e Pais e documentos de interese

PERIODO DE RECLAMACIÓNS

O periodo de reclamacións será os días 26 e 29 de xuño. O alumnado deberase poñer en contacto mediante correo electrónico co profesorado en cuestión para concertar unha cita. No caso de non poder contactar co profesorado, deberá chamar ó instituto, no teléfono 886 15 14 20.

INFORMACIÓN PARA O NOVO ALUMNADO DE 1ºESO. CURSO 2020/2021

Debido á situación na que nos atopamos, este ano non se levará a cabo a Xornada de Acollida para o novo alumnado.

No adxunto poderedes consultar parte da información que se facilitaría nesta xornada.

NOTAS 2ª AVALIACIÓN

O venres 3 abril a partir das 12 da mañá estarán accesibles as notas da 2ª avaliación a través de abalarMóbil. Se algún dos responsables do alumnado non dispón deste servicio, terá que poñerse en contacto co titor ou titora correspondente a través do seu correo electrónico (visible nesta mesma páxina).

CONTACTO COS TITORES E TITORAS

Aquelas familias que se queiran poñer en contactos cos titores e titoras de cada curso, pódeno facer a través dos seguintes correos electrónicos:

AVISO DO CONCELLO PARA AS FAMILIAS SEN EQUIPOS NA CASA (ORDENADOR, TABLET,...)

Co fin de facilitar, na medida do posible, o seguimento das clases dende a casa, se algún alumno ou alumna non dispón de equipo para facer as tarefas (ordenador, tablet,...) póñase en contacto co concello a través da concelleira de educación, e trataremos de darlle solución mentres dure o confinamento.

Pili Galiñares 607 54 02 71

AMPLIACIÓN DO PRAZO NO PROCESO DE ADMISIÓN

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes

Becas da Fundación Amancio Ortega para 1º BACH en EEUU ou Canadá

A Fundación Amancio Ortega xa abriu o prazo de solicitude de becas dirixidas a estudantes de 4º de ESO para estudar 1º de Bacharelato en Canadá ou Estados Unidos durante o próximo curso escolar 2020/2021.