Nais/Pais

Información a Nais e Pais e documentos de interese

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019

A Consellería de Educación, Universidade e FP convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2019.

Modelo candidatura Consello escolar representantes familias

No adxunto poden atopar o modelo de candidatura para presentar a súa candidatura ás eleccións do Consello Escolar para a vacante de representantes das familias. deberáse entregar na Secretaría do instituto antes do día 20 de noembro.

O comezo das clases: luns 17 de setembro

O luns día 17 de setembro comezan as clases do curso académico 2018/2019 xa co horario habitual:
Luns e martes: de 08:35h a 15:00h; mércores, xoves e venres: de 08:35h a 14:10h.

- Para este primeiro día o alumnado deberá traer algún material para poder comezar a traballar: libreta, bolígrafo, ...

Programa de Inmersión lingüística en colonias de vacacións (en lingua inglesa): 1º e 2º ESO

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte convoca prazas para asistir a colonias en réxime de internado durante o verán (en distintos puntos do territorio peninsular español) nas que se impartirán clases de lingua inglesa, que se complementarán con actividades lúdicas, deportivas, etc. Traballando prioritariamente os aspectos orais da aprendizaxe da lingua inglesa.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018:

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2018.