Nais/Pais

Información a Nais e Pais e documentos de interese

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019

A Consellería de Educación, Universidade e FP convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2019.

Modelo candidatura Consello escolar representantes familias

No adxunto poden atopar o modelo de candidatura para presentar a súa candidatura ás eleccións do Consello Escolar para a vacante de representantes das familias. deberáse entregar na Secretaría do instituto antes do día 20 de noembro.

O comezo das clases: luns 17 de setembro

O luns día 17 de setembro comezan as clases do curso académico 2018/2019 xa co horario habitual:
Luns e martes: de 08:35h a 15:00h; mércores, xoves e venres: de 08:35h a 14:10h.

- Para este primeiro día o alumnado deberá traer algún material para poder comezar a traballar: libreta, bolígrafo, ...

Programa de Inmersión lingüística en colonias de vacacións (en lingua inglesa): 1º e 2º ESO

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte convoca prazas para asistir a colonias en réxime de internado durante o verán (en distintos puntos do territorio peninsular español) nas que se impartirán clases de lingua inglesa, que se complementarán con actividades lúdicas, deportivas, etc. Traballando prioritariamente os aspectos orais da aprendizaxe da lingua inglesa.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018:

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2018.

Fondo de libros (1º e 3º ESO): listaxe definitiva de admitidos/excluidos

Publícase a listaxe definitiva de alumnado admitido/excluido no Fondo de Libros para estudar 1º e 3º ESO no IES As Bizocas durante o curso 2016/2017. Nesta listaxe especifícanse os libros que se lle asigna a cada alumno/a (e na última páxina aparece o alumnado excluido).

VALES para LIBROS (2º e 4º ESO) e para MATERIAL (todos os cursos de ESO)

Están tramitadas as axudas para a adquisición de libros de texto (para 2º e 4º ESO) e material escolar (para calquera curso de ESO).

Adxunto a esta entrada publícanse as listaxes co alumnado excluido, todo o demáis alumnado que presentou a solicitude en prazo e non resultou excluido pode pasar polo instituto a recoller o vale para libros e/ou material a partires do xoves 15 de setembro.

Inicio do curso escolar 2016/2017

O xoves día 15 de setembro comezan as clases xa no horario habitual, con entrada no instituto ás 08:35h (e saída ás 14:10h*), polo tanto o alumnado deberá traer algún material para poder comezar a traballar (libreta, bolígrafo...).

Recoméndase estar con antelación suficiente nas paradas (media hora antes aproximadamente).