Membros do departamento

Marta Fernández Padín (marta.bizocas@gmail.com)

Mª José Besteiro Boudón (pepabesteiro@edu.xunta.es

Mª del Mar Díaz Losada (tutora-mardiaz@hotmail.es)

Reforma das Programacións Didácticas. Maio 2020.

Seguindo as instrucións do 27 de abril de 2020 da Dirección Xeral de Educación para o terceiro trimestre deste curso debido á situación de emerxencia sanitaria pola COVID-19, o departamento de inglés adaptou as programacións didácticas deste curso (estándares e competencias imprescindibles, criterios de cualificación, etc). Estes cambios pódense consultar nos ficheiros adxuntos, para as materias de:

Aula Virtual

O departamento de inglés estreamos espazo na Aula Virtual do centro. A partir de agora poderedes ver alí dun xeito máis sinxelo todas as actividades de cada curso. Lembrade que podedes acceder como convidados. Aquí tedes o enlace: Aula Virtual. Dpto. Inglés.

Semana do 14 ó 17 de abril

Esta semana non haberá tarefas exclusivas desta materia nin de ningunha outra. Teredes que realizar un proxecto como clase.

INSTRUCTIONS FOR HOMEWORK

Here below you can see the activities you should do during this period of class suspension.

We will show you more during these days. Stay up to date! ;)

PROGRAMACIÓNS DO DEPARTAMENTO DE INGLÉS 2019/20

Achegamos aquí as programacións pertencentes ao noso departamento: Inglés, Oratoria (1º ESO) e Investigación e Tratamento da Información (2ºESO)

Becas da Fundación Amancio Ortega para 1º BACH en EEUU ou Canadá

A Fundación Amancio Ortega xa abriu o prazo de solicitude de becas dirixidas a estudantes de 4º de ESO para estudar 1º de Bacharelato en Canadá ou Estados Unidos durante o próximo curso escolar 2020/2021.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019: LISTAS PROVISIONAIS

A Consellería de Educación, Universidade e FP publicou hoxe as listaxes provisionais de alumnado admitido e suplente para as actividades de formación en linguas estranxeiras 2019, e abre un prazo de reclamacións de 10 días naturais.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019

A Consellería de Educación, Universidade e FP convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2019.