Membros do departamento

Marta Fernández Padín (Xefa do Departamento)

Pepa Besteiro Boudón

AVALIACIÓN E PENDENTES

ADXÚNTANSE OS CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN E O PROCEDEMENTO DE RECUPERACIÓN DA MATERIA PENDENTE

Becas 1º BACH (EE.UU./Canadá) Fundación Amancio Ortega

A Fundación Amancio Ortega xa abriu o prazo de solicitude de becas dirixidas a estudantes de 4º de ESO para estudar 1º de Bacharelato nun High School en Canadá ou Estados Unidos durante o próximo curso escolar 2019/2020.

Programa de Inmersión lingüística en colonias de vacacións (en lingua inglesa): 1º e 2º ESO

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte convoca prazas para asistir a colonias en réxime de internado durante o verán (en distintos puntos do territorio peninsular español) nas que se impartirán clases de lingua inglesa, que se complementarán con actividades lúdicas, deportivas, etc. Traballando prioritariamente os aspectos orais da aprendizaxe da lingua inglesa.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2015

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015.
As actividades constan dunha estancia durante 2 semanas nunha resid

Información de contidos mínimos e criterios de avaliación.

Podedes consultar os contidos mínimos e os criterios de avaliación do Departamento de Inglés no arquivo adxunto.