Complementarias

Celebración do magosto

Este venres, día 16 de novembro celebraremos o Magosto no Centro (se o tempo o permite). Para isto e como xa é costume no Centro faremos unha serie de actividades e concursos e finalizaremos con unha chourizada para o que precisamos a colaboración do noso alumnado a través da aportación de  un euro (1 €) para colaborar nos gastos.

Un saúdo e moitas grazas,

Anuncio número premiado rifas do alumnado de 4º

O número premiado no sorteo do lote de productos para recadar fondos para a viaxe de fin de curso da 4º da ESO, celebrado o día 1 de xuño é o 112.

Agradecementos Semana Cultural

Dende aquí queremos agradecer o traballo de todos os participantes na Semana Cultural 2015, a participación do alumnado e o esforzo e a creatividade do profesorado.

Dar grazas particularmente aos colaboradores externos que, desinteresadamente, aceptaron a invitación do noso centro para transmitirnos a riqueza non so dos seus coñecementos, senón tamén os seus valores, como as voluntarias do Refuxio de Cambados e os membros da Asociación Avanzar Umia-Ulla, cos que agardamos contar en vindeiros cursos.

Celebración do magosto

Animámosvos a participar no magosto o venres 8 de outubro, a partir das 11:40. Ademais da degustación de castañas teremos diferentes actividades e xogos populares. Agradecemos a colaboración das familias aportando as castañas e da Concellería de Deportes e Xuventude e de Cándido Mascato polos estupendos xogos populares que nos ceden para esta actividade.

Confirmación horarios da saída en barco

Salvo que as circunsatancias climatolóxicas o desconsellen, o alumnado de 4º participante na saída en barco o martes 19 de marzo, ten que estar ás 16:10 diante da cafetería da estación de autobuses do Grove.

Concienciación coidado animais domésticos.

Mafalda, cadeliña do refuxio

Dentro da campaña posta en marcha polo Concellaría de Medio Ambiente (máis información premendo aquï), o venres día 13 nos visitarán do Refuxio de Animais de Cambados para instruir aos alumnos de 1º e 2º da ESO no coidado e protección dos animais domésticos. Para saber máis sobre o refuxio, os seus inquilinos e iniciativas visitade a súa web http://www.refugiocambados.es/

Charlas acoso escolar.

Nas vindeiras semanas están previstas diversas charlas sobre o tema do acoso escolar para toda a comunidade educativa. Serán impartidas por persoal da Cruz Vermella dentro do programa "Sen violencia-Convivencia",subvencionado pola Deputación de Pontevedra, e no caso das charlas do día 20, pola Policía Xudicial.

- Alumnado: martes 10 e mércores 11 (2º ESO), xoves 12 e venres 13 (3º ESO), venres 20 (1º e 4º ESO)

- Profesorado: xoves 12 ás 16:30

- Familias: xoves 12 ás 19:00. Dada a importancia do tema, animámosvos a asistir.

Grazas á empresas e entidades colaboradoras.

Queremos agradecer as doazóns de materiais aos seguintes organismos e empresas que colaboraron co noso centro e coas nosas actividades:

SOGAMA, PSA CITROËN, FUNDACIÓN NOVACAIXA GALICIA, FUNDACIÓN SANTIAGO REY FERNÁNDEZ-LATORRE (LA VOZ DE GALICIA), TURGALICIA  e ANAYA-XERAIS

Entrega de premios do I Concurso de Relatos Curtos Concello do Grove

A entrega de premios do I Concurso de Relatos Curtos Concello do Grove terá lugar ás 18.30 horas do vindeiro luns, día 2 de abril, na Biblioteca Municipal do Grove coincidindo coa celebración do Día Internacional do libro infantil e xuvenil.

Clases de iniciación ao xaponés

A profesora Cecilia Martínez impartirá clases de iniciación ao xaponés os martes no recreo na aula de música. Os que querades asistir dirixídevos á profesora para máis información.