Calendario de exames e matrícula de setembro

Achégase o calendario das probas extraordinarias de setembro, xunto cos días de matrícula.

Procedemento de reclamacións ás cualificacións finais

Achégase o procedemento de reclamación das cualificacións finais para coñecemento de toda a comunidade educativa.

RUTAS AUTOBÚS ESCOLAR CURSO 2015/2016

A organización do alumnado por autobuses será a seguinte neste curso:

AUTOBÚS 1: alumnado das paradas de ARDIA 1, ARDIA 2 e CAÍDOS.

AUTOBÚS 2: alumnado das paradas de CONFÍN e CORGO.

AUTOBÚS 3: alumnado das paradas de CORTIÑAS e PONTE DA TOXA-BEIRAMAR.

AUTOBÚS 4: alumnado de SAN VICENTE.

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

Convócanse axudas para a adquisición de material escolar para o alumnado matriculado en educación secundaria obrigatoria, sempre e cando a renda per cápita familiar (do exercicio 2013) sexa igual ou inferior a 5.400 euros.

Listaxe de libros de texto, curso 2015/2016 e recollida de vales (1º e 3º).

Achégase a listaxe dos libros de texto para o próximo curso 2015/2016 en documento adxunto.

As persoas solicitantes do cheque para mercar os libros para o alumnado de 1º e 3º da ESO poderán recollelo na conserxería do centro a partir do luns 20 de xullo, en horario de 10 a 12.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO: LISTAXES PROVISIONAIS

Publícanse as listaxes provisionais de existencias de libros, solicitudes admitidas e excluídas. O prazo de reclamacións é de dous días (8 e 9 de xullo).

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

No documento adxunto poden consultar o calendario de exames de setembro. A entrega de notas será o venres día 4, ás 10.00.

Lémbrase ao alumnado que levou os libros de texto mercados co vale para as materias de setembro que deben devolvelos o día do exame.

RESOLUCIÓN CONCESIÓN CAFETERÍA

Infórmase de que a concesión para o servizo de explotación da cafetería do IES As Bizocas para o presente curso foi adxudicada á empresa TIAMAT, C.B., sendo esta a única proposta presentada e cumprindo tódolos requisitos esixidos na convocatoria.