RUTAS AUTOBÚS ESCOLAR CURSO 2015/2016

A organización do alumnado por autobuses será a seguinte neste curso:

AUTOBÚS 1: alumnado das paradas de ARDIA 1, ARDIA 2 e CAÍDOS.

AUTOBÚS 2: alumnado das paradas de CONFÍN e CORGO.

AUTOBÚS 3: alumnado das paradas de CORTIÑAS e PONTE DA TOXA-BEIRAMAR.

AUTOBÚS 4: alumnado de SAN VICENTE.

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

Convócanse axudas para a adquisición de material escolar para o alumnado matriculado en educación secundaria obrigatoria, sempre e cando a renda per cápita familiar (do exercicio 2013) sexa igual ou inferior a 5.400 euros.

Listaxe de libros de texto, curso 2015/2016 e recollida de vales (1º e 3º).

Achégase a listaxe dos libros de texto para o próximo curso 2015/2016 en documento adxunto.

As persoas solicitantes do cheque para mercar os libros para o alumnado de 1º e 3º da ESO poderán recollelo na conserxería do centro a partir do luns 20 de xullo, en horario de 10 a 12.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO: LISTAXES PROVISIONAIS

Publícanse as listaxes provisionais de existencias de libros, solicitudes admitidas e excluídas. O prazo de reclamacións é de dous días (8 e 9 de xullo).

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

No documento adxunto poden consultar o calendario de exames de setembro. A entrega de notas será o venres día 4, ás 10.00.

Lémbrase ao alumnado que levou os libros de texto mercados co vale para as materias de setembro que deben devolvelos o día do exame.

RESOLUCIÓN CONCESIÓN CAFETERÍA

Infórmase de que a concesión para o servizo de explotación da cafetería do IES As Bizocas para o presente curso foi adxudicada á empresa TIAMAT, C.B., sendo esta a única proposta presentada e cumprindo tódolos requisitos esixidos na convocatoria.

CONCESIÓN DA XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA, CURSO 2014-2015

Fánse públicas as condicións de contratación para a concesión da xestión e explotación da cafetería do IES As Bizocas para o curso próximo.

O prazo de presentación de solicitudes, xunto coa documentación esixida na convocatoria será do 1 ao 31 de xullo (incluídos). Poderánse presentar na Secretaría do Centro no seguinte horario

- Do 1 ao 15 de xullo: de 9 a 13.30

- Do 15 ao 31 de xullo: de 10:00 a 12:00

Poderán tamén enviarse por correo certificado en sobre aberto para que o funcionario de correos poda certificar a data.

Calendario exames setembro

No arquivo adxunto poden consultar o calendario de exames da convocatoria extraordinaria de setembro. A entrega de notas será o xoves 4 de setembro ás 10.00. Non haberá transporte escolar nin para as probas nin para a entrega de notas.