Debuxo

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DO CURSO 2022-2023, MODIFICADAS TRAS PUBLICACIÓN DA ORDE DE 27 DE DECEMBRO DE 2022

Adxúntanse as programacións didácticas  modificadas tras a publicación da orde ORDE de 27 de diciembre de 2022 de modificación da Orden de 20 de maio de 2022 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Comunicación con este departamento durante o período covid-19

O alumnado de 1A,1B, 1C, 3A, 3B e 4AB  foi informado da tarefa a realizar na casa. Só lembrar aquí o enderezo plasticabizocas@gmail.com para calquera dúbida que poida xurdir.

Un cordial saúdo

Contidos mínimos e criterios de avaliación da materia de Educación Plástica e Visual.

No documento adxunto pódense consultar os contidos mínimos e os criterios de avaliación correspondentes á materia de Educación Plástica e Visual (1º, 3º e 4º ESO).

2º CONCURSO DE CALIGRAMAS

Crear unha imaxe cun texto, palabras ou le