Idioma estranxeiro

Becas da Fundación Amancio Ortega para 1º BACH en EEUU ou Canadá

A Fundación Amancio Ortega xa abriu o prazo de solicitude de becas dirixidas a estudantes de 4º de ESO para estudar 1º de Bacharelato en Canadá ou Estados Unidos durante o próximo curso escolar 2020/2021.

Resolución ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2019 ("Axudasle")

En relación co programa Axudasle convocado pola Consellería de Educación, xa se publicaron as listaxes definitivas de persoas seleccionadas e de suplentes, así como os destinos, as datas de realización das estadías e as achegas familiares correspondentes en cada caso.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019: LISTAS PROVISIONAIS

A Consellería de Educación, Universidade e FP publicou hoxe as listaxes provisionais de alumnado admitido e suplente para as actividades de formación en linguas estranxeiras 2019, e abre un prazo de reclamacións de 10 días naturais.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019

A Consellería de Educación, Universidade e FP convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2019.

Axudas actividades de formación en linguas estranxeiras alumnado 2017. Comunicación listaxes

Finalizada a comprobación das solicitudes recibidas, faise pública a relación das listaxes co alumnado solicitante e ábrese un PRAZO de 10 días naturais para emendar erros, falta de documentación, así como para efectua