Información COVID

PROTOCOLO COVID E PLAN DE CONTINXENCIA

Nos seguintes documentos poderase consultar o Plan de adaptación á situación COVID 19 no curso 2021/2022, actualizado o 20/09/2021; así como o Plan de Continxencia, actualizado o 09/09/2021.

O Concelleiro de sanidade fala sobre a COVID

INTRODUCIÓN - VÍDEO 1

PREGUNTAS - VÍDEO 2

No adxunto pódense consultar as preguntas formuladas polo alumnado dos dous institutos do concello.

PLAN DE CONTINXENCIA IES AS BIZOCAS

Actualizado o 9 de novembro de 2020 xunto co novo Anexo I: horarios espello

Os cambios con respecto á anterior versión están en vermello para que sexa de doada lectura.

Engádese  o 1 de maio de 2021 o Anexo II: Plan de actuación para garantir a atención virtual do alumnado vulnerable

PROTOCOLO COVID

Plan de adaptación á situación COVID 19 no curso 2020/2021.

Actualizado o 9 de novembro de 2020. Os cambios con respecto á anterior versión preséntanse en vermello para unha rápida localización.

VÍDEO INFORMACIÓN COVID

O seguinte vídeo pretende amosar ó alumnado as normas e formas de actuar nesta volta ás aulas

CARTA ÁS FAMILIAS - NOVO CURSO 2020/2021

Información para a volta ás aulas

No seguinte tríptico, que será entregado ó alumnado o primeiro día de clase, recóllese información relativa á nova organización do centro debido á COVID-19.