Listaxe definitiva de alumnado admitido 2019/2020

Publícase a listaxe definitiva de alumnado admitido para estudar no IES As Bizocas no curso académico 2019/2020.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019: LISTAS PROVISIONAIS

A Consellería de Educación, Universidade e FP publicou hoxe as listaxes provisionais de alumnado admitido e suplente para as actividades de formación en linguas estranxeiras 2019, e abre un prazo de reclamacións de 10 días naturais.

Listaxe provisional de alumnado admitido 2019/2020

Publícase a listaxe provisional de alumnado admitido para estudar no IES As Bizocas no curso académico 2019/2020.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019: comprobación

Finalizada a comprobación das solicitudes recibidas, a Consellería de Educación xa fixo pública a relación das listaxes do alumnado solicitante e ábrese un prazo ata o 26 de abril para emendar erros, falta de documentación, así como para efectuar reclamacións ou renuncias.

Toda a información atópase coma sempre na páxina web deste programa: https://www.edu.xunta.es/axudasle/PaxinaInicio.do

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019

A Consellería de Educación, Universidade e FP convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2019.

Becas 1º BACH (EE.UU./Canadá) Fundación Amancio Ortega

A Fundación Amancio Ortega xa abriu o prazo de solicitude de becas dirixidas a estudantes de 4º de ESO para estudar 1º de Bacharelato nun High School en Canadá ou Estados Unidos durante o próximo curso escolar 2019/2020.

O comezo das clases: luns 17 de setembro

O luns día 17 de setembro comezan as clases do curso académico 2018/2019 xa co horario habitual:
Luns e martes: de 08:35h a 15:00h; mércores, xoves e venres: de 08:35h a 14:10h.

- Para este primeiro día o alumnado deberá traer algún material para poder comezar a traballar: libreta, bolígrafo, ...