Taboleiro

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019

A Consellería de Educación, Universidade e FP convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2019.

Becas Fundación Amancio Ortega: Parabéns ao alumnado seleccionado!

Un ano máis, alumnado do IES As Bizocas obtivo a beca da fundación Amancio Ortega.

Para o próximo curso, tres dos nosos estudantes de 4º estudarán 1º de Bacharelato nos Estados Unidos ou Canadá, unha gran oportunidade que lles permitiré disfrutar dunha experiencia inesquecible. Parabéns!

Calendario escolar

No arquivo adxunto poden atopar o calendario escolar para o curso 18-19

Becas 1º BACH (EE.UU./Canadá) Fundación Amancio Ortega

A Fundación Amancio Ortega xa abriu o prazo de solicitude de becas dirixidas a estudantes de 4º de ESO para estudar 1º de Bacharelato nun High School en Canadá ou Estados Unidos durante o próximo curso escolar 2019/2020.

O comezo das clases: luns 17 de setembro

O luns día 17 de setembro comezan as clases do curso académico 2018/2019 xa co horario habitual:
Luns e martes: de 08:35h a 15:00h; mércores, xoves e venres: de 08:35h a 14:10h.

- Para este primeiro día o alumnado deberá traer algún material para poder comezar a traballar: libreta, bolígrafo, ...

Libros de texto para o curso 2018/19

Lémbrase que para estudar no IES As Bizocas durante o curso académico 2018/2019 se manterán os mesmos libros que os do curso anterior, poden comprobalos no arquivo adxunto.