Taboleiro

Fondo solidario /axudas libros de texto e material para 2022/2023

No DOG de hoxe, 18/05/2020, publicouse a ORDE do 29 de abril da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, que regula para o curso 2022/23:

- A participación no fondo solidario de libros de texto do alumnado que se matricule en 2º e 4º ESO (manteranse os libros de texto do curso 2021/22).
- A convocatoria de axudas para adquirir libros de texto para o alumnado que se matricule en 1º e 3º ESO.
- A convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinadas a todo o alumnado da ESO.

O prazo de solicitudes vai do 19 de maio ao 22 de xuño, incluído.

Teñen toda a información nos arquivos que se achegan.

CRITERIOS DE PROMOCIÓN, TITULACIÓN E MATRÍCULA DE HONRA

Tendo como marco a ORDE do 25 de xaneiro de 2022, a Comisión de Coordinación Pedagóxica acorda manter os criterios de promoción, titulación e matrícula de honra alí reflectidos, con algunha modificación. Estes pódense consultar no documento adxunto.

CANDIDATURAS AO CONSELLO ESCOLAR E DATA DAS ELECCIÓNS

As candidaturas ao Consello Escolar están expostas no taboleiro do centro, onde poderán ser consultadas.

As eleccións terán lugar o martes 23 de novembro durante a mañá.

A votación aos representantes de nais e pais do alumnado realizaranse de 8:35 a 15:00

ELECCIÓNS Ó CONSELLO ESCOLAR

Adxúntase información sobre as elección ó Consello Escolar.

O sorteo público onde se elixirán os membros que formarán parte na xunta electoral realizarase no centro o día 29 DE OUTUBRO, en horario de 10:15 a 10.35.

Bolsas do Ministerio de Educación para alumnado con necesidade de apoio educativo

Convocadas axudas para alumnado con necesidade de apoio educativo do Ministerio de Educación. Poden atopar información sobre a convocatoria no documento adxunto e na seguinte ligazón: https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/estudiantes/becas-ayudas/para-estudiar/deportivas/necesidad-especifica-apoyo-educativo.html

CAMBIO NA EMPRESA DE TRANSPORTE ESCOLAR

A partir do luns 10 de xaneiro de 2022, a empresa de autobuses que realiza o transporte escolar pasa a ser AUTOCARES AROSA BUS en tódalas liñas agás na de San Vicente, onde a empresa segue a ser a mesma, é dicir, MONBUS.

Rogamos que o alumnado espere nas paradas habituais con antelación, coma se fai ó comezo de curso, os horarios iranse axustando no transcurso dos días.

Moitas grazas pola vosa comprensión e colaboración.

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE PRODUTOS DE HIXIENE INFANTIL

Esta recollida levarase a cabo no centro ata o 17 de decembro, na biblioteca.

Animamos á comunidade educativa a colaborar nesta iniciativa solidaria impulsada polo alumnado de 4ºESO de valores éticos en colaboración coa Fundación Amigos de Galicia.

Precisamos, sobre todo produtos de hixiene infantil (cueiros, toalliñas húmidas, xabón, peites, cepillos e pasta de dentes infantil, xampú,...) aínda que tamén podedes contribuír con produtos para persoas adultas.

Grazas pola vosa colaboración!

Resolución do procedemento de distribución de máscaras: alumnado beneficiario

Dado que no prazo establecido para esta convocatoria pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade non se presentou ningunha solicitude, o alumnado que resulta beneficiario das máscaras coincide co alumnado que foi beneficiario este curso 2021/22 do vale para adquirir material escolar.

A listaxe definitiva de alumnado beneficiario pódese consultar no taboleiro do centro.

O instituto entregará directamente as máscaras a este alumnado o antes posible, en canto dispoña delas.