Taboleiro

Listaxe definitiva de alumnado admitido 2019/2020

Publícase a listaxe definitiva de alumnado admitido para estudar no IES As Bizocas no curso académico 2019/2020.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019: LISTAS PROVISIONAIS

A Consellería de Educación, Universidade e FP publicou hoxe as listaxes provisionais de alumnado admitido e suplente para as actividades de formación en linguas estranxeiras 2019, e abre un prazo de reclamacións de 10 días naturais.

Listaxe provisional de alumnado admitido 2019/2020

Publícase a listaxe provisional de alumnado admitido para estudar no IES As Bizocas no curso académico 2019/2020.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019: comprobación

Finalizada a comprobación das solicitudes recibidas, a Consellería de Educación xa fixo pública a relación das listaxes do alumnado solicitante e ábrese un prazo ata o 26 de abril para emendar erros, falta de documentación, así como para efectuar reclamacións ou renuncias.

Toda a información atópase coma sempre na páxina web deste programa: https://www.edu.xunta.es/axudasle/PaxinaInicio.do

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019

A Consellería de Educación, Universidade e FP convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2019.

Becas Fundación Amancio Ortega: Parabéns ao alumnado seleccionado!

Un ano máis, alumnado do IES As Bizocas obtivo a beca da fundación Amancio Ortega.

Para o próximo curso, tres dos nosos estudantes de 4º estudarán 1º de Bacharelato nos Estados Unidos ou Canadá, unha gran oportunidade que lles permitiré disfrutar dunha experiencia inesquecible. Parabéns!

Calendario escolar

No arquivo adxunto poden atopar o calendario escolar para o curso 18-19