Taboleiro

Resolución do procedemento de distribución de máscaras: alumnado beneficiario

Dado que no prazo establecido para esta convocatoria pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade non se presentou ningunha solicitude, o alumnado que resulta beneficiario das máscaras coincide co alumnado que foi beneficiario este curso 2020/21 do vale para adquirir material escolar.

TITORIAIS E AXUDA PARA O SEGUIMENTO DAS CLASES NON PRESENCIAIS

Para que o alumnado e as familias poidan ter unhas nocións básicas de como usar a plataforma de videoconferencias e o manexo da aula virtual, deixamos uns enlaces e documentos que poidan ser de axuda.

- CISCO WEBEX MEETINGS (videoconferencia): https://www.youtube.com/watch?v=9ymjrfGPNMg&feature=youtu.be

Calendario Escolar 2020/2021

No arquivo adxunto poden atopar o calendario escolar para o curso 2020/2021

Información para a volta ás aulas

No seguinte tríptico, que será entregado ó alumnado o primeiro día de clase, recóllese información relativa á nova organización do centro debido á COVID-19.

Listaxe DEFINITIVA Fondolibros-Axudas material 2020/2021

Fanse públicas as listaxes DEFINITIVAS de solicitudes admitidas e excluídas do préstamo de libros de texto do Fondo solidario para estudar no IES As Bizocas o curso 2020/2021.

MODIFICACIÓN NO INICIO DO CURSO 2020/2021

Dende o IES AS BIZOCAS informamos ás familias de que o inicio do curso adíase ós días 23, 24 e 25 de setembro

Listaxe PROVISIONAL Fondo Libros-Axudas material 2020/2021

Hoxe, 10 de xullo, publícase a listaxe provisional de solicitudes

Calendario Exames de Setembro

LIBROS DE TEXTO 2020-2021

Faise pública a listaxe cos libros de texto para estudar no IES As Bizocas durante o curso 2020/2021.