LISTAXE DEFINITIVA DE SOLICITUDES ADMITIDAS/EXCLUIDAS DO PRÉSTAMO DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2022-2023

Hoxe 13 de xullo, publícanse as listaxes DEFINITIVAS de solicitudes admitidas e excluídas do préstamo de libros de texto do Fondo solidario-axudas material 2022-2023, convocado pola Consellería de Educación, para estudar no IES As Bizocas durante o curso 2022/2023. Na listaxe definitiva indícanse os libros que se prestarán a cada alumno/a. Poden consultala no taboleiro do noso centro ou por vía electrónica a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave365 ou o certificado dixital.

Os libros ENTREGARÁNSELLE ao alumnado durante os primeiros días de clase, xunto cos vales para mercar material escolar. Estes vales entregransea aquel alumnado que cumpla os requisitos para elo.

Saúdos,

A Dirección