CONVOCATORIA BOLSAS ERASMUS+

PROXECTO KA121 – 000011279

Solicitantes:

Profesorado e persoal administrativo do IES A Sangriña.

Bolsas:

• 2 bolsas participando como observador/a nun centro homólogo ou empresa. Duración 5 días.
  • 2 bolsas para realizar un curso de formación. Duración 7 días.

As mobilidades efectuaranse antes do 30 de xuño de 2022.

Lugar de presentación das solicitudes:

As solicitudes presentaranse na secretaría do IES A Sangriña 10 de febreiro de 2022.

Documentación que se debe achegar coa solicitude:

• Carta de motivación.
  • Programa de traballo ou programa do curso.
  • Fotocopia o DNI.

Máis información na documentación adxunta.

CONCURSO DE NADAL

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega quere que o alumnado da Sangriña celebre o Nadal da maneira máis artística. Para iso, convocamos un concurso no que debuxar o Apalpador, o personaxe protagonista do Nadal galego, e ademais, as persoas participantes tamén poderán escoller crear a imaxe da Apalpadora. O premio consistirá nun vale de 30€ en material de debuxo, libros ou material escolar.

Os orixinais deberán enviarse por correo electrónico, antes do 10 de xaneiro, a asangrinha.edlg@gmail.com

Apúntate a O BEN QUERER(SE) [atención: correo corrixido]

No IES A Sangriña colaboramos co CIM da Guarda na reserva de entradas para o espectáculo de Aldaolado O BEN QUERER(SE). Nel, as poetas Lucía Aldao e María Lado mesturarán poemas, música e historias para facer visibles as desigualdades que as mulleres seguen atopando actualmente na súa vida pública e privada. Este evento, que se celebrará o próximo día 25 ás 20:00 no Centro Cultural, é unha actividade inserida na programación de conmemoración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero. O alumnado que o desexe poderá solicitar a súa reserva comunicándoo no correo do Equipo de Dinamización da Lingua Galega: asangrinha.edlg@gmail.com

XII RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR. APERTURA DO PRAZO DE PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS

Os censos electorais que regularán o dereito á participación do profesorado, alumnado, responsables legais e PAS nos procesos electivos para a XIIª Renovación do Consello Escolar do IES A Sangriña, logo de seren aprobados pola Xunta Electoral en reunión sostida o pasado 4 de novembro, atópanse dispoñibles para a súa consulta na Secretaría do centro.

Asemade, ábrese o termo para a presentación de candidaturas a para a representación dos distintos colectivos da comunidade escolar no CE do IES A Sangriña. O termo no que presentar as devanditas candidaturas será do 9 de novembro (a partires das 09:00 da mañá) ata o 16 de novembro (ás 13:00) na Secretaría do centro onde estarán dispoñibles os formularios a tal efecto.

Achégase coa presente o calendario da XIIª Renovación do C.E. do IES A Sangriña aprobado pola Xunta Electoral na devandita sesión do 4 de novembro onde se sitúan os días para a celebración das votacións para a elección das distintas persoas representates do Consello Escolar

A Dirección.

Galicia Skills 2021

Este mes o IES A Sangriña participou nas Olimpíadas da Formación Profesional: Galicia Skills. Os participantes foron o alumno Pablo Pousa Estévez e o profesor Rubén García Ares, na especialidade de Reparación de carrozaría. A pesar de non conseguir a medalla de ouro que implica ir ao campionato de España en Madrid, Spain Skills, o resultado foi dunha boa puntuación, unha excelente competitividade e unha grande experiencia para todos. Os participantes animan aos demais estudantes a que na próxima edición participen nas respectivas especialidades destas Olimpíadas da Formación Profesional.