Complementarias

Campionato de bádminton 1º ESO

O IES Plurilingüe de Ames gaña o Concurso-Exposición Letras Galegas 2021

O IES Plurilingüe de Ames e o CEIP de Porto Cabeiro de Redondela gañaron o Concurso-Exposición Letras Galegas 2021 convocado pola Xunta de Galicia.

Iria Pérez gañadora do Premio Literario Minerva

Iria Pérez Álvarez, alumna de 2º de Bacharelato no IES Plurilingüe de Ames, gañou o 1ºpremio do Premio Literario Minerva organizado polo Colexio "Manuel Peleteiro", na modalidade de poesía, polo seu traballo "Triloxía utópico cuarentenaica".

O xurado destacou a calidade das obras poéticas e dos relatos.

Día da Letras Galegas. Actividade Carvalho na fiestra

O Departamento de Lingua Galega está organizando a actividade "Carvalho na fiestra" para conmemorar o Día das Letras Galegas (17 de maio).

Ver cartel <PDF>

Ver documento <PDF>

Vídeo. Día do libro

Vídeo para o Día do Libro do IESP de Ames

Actividades para o alumnado durante a suspensión das clases polo Covid- 19

Actividades e indicacións para o alumnado durante a suspensión das clases polo Covid- 19.

Recoméndase consultar periodicamente esta páxina para comprobar actualizacións

Departamento de ORIENTACIÓN

Invisibles

O pasado 17 de febreiro fomos invitados polo Concello de Ames a unha función e posterior coloquio da posta en escena da obra Invisibles. Alí, acompañados de alumnado do IES do Milladoiro, puidemos gozar do traballo de Mela Casal, Neves Rodríguez e Sheyla Fariñae.

Trátase dun espectáculo creado a partir da novela de Monste Fajardo que presenta diversas historias cun fío común: a violencia de xénero. Impactounos moito ó saber que as historias teatralizadas foron sacadas de historias reais protagonizadas por mulleres galegas.

O espectáculo pretende concienciar e sensibilizar os espectadores con esta lacra da sociedade: “As protagonistas sofren violencia física, verbal ou emocional e o obxectivo destes testemuños é visibilizar o que está oculto e demostrar que non hai patróns nin de vítimas nin de asasinos”.

Esta actividade pechouse coa visita ao centro da periodista Nazaret López, que lles fixo unhas preguntas sobre o tema ó alumnado que participou e que se emitirán por radio Ames.

Vitoria no campionato Campo a Través

Os nosos alumnos: Martín Lois, Vincent Mendoza, Martín Antelo, Juan Cañizo, Iván Malvárez e Iago López

O IES de Ames gañou o Campionato Provincial de Campo a Través na categoria cadete masculino por equipos. A proba celebrouse en Carballo o pasado venres, 6 de marzo dentro dos xogos escolares organizados pola Secretaria Xeral para o Deporte (XOGADE). Ademais o corredor Juan Cañizo subiu ao podio ao finalizar terceiro individual ma mesma categoría.

Obradoiros Imatxina. Vigo

O pasado luns, o noso alumnado de 2º da ESO, da materia de matemáticas manipulativas, e o alumnado de 1º da ESO que se apuntou ao canguro matemático, desplazouse a Vigo para visitar os obradoiros de matemáticas recreativas que tódolos anos organiza a fundación Rosalía de Castro. Foi unha xornada onde as mates pasaron do abstracto ao tacto, xogando con espellos, simetrías, varios tipos de tangrams, perspectivas, facendo carreiras coas probabilidades e imaxes imposibles... Alí descubriron que ter dous ollos en vez de un impide que moitas cousas nos enganen.

Unha xornada de descubrimentos onde cambiamos a perspectiva cotiá das mates.

Rosalía é tendencia

Para homenaxear a Rosalía de Castro, durante o mes de febreiro os alumnos e alumnas do IES Plurilingüe de Ames deseñaron camisetas con motivos relacionados coa súa figura e obra.

Esta actividade foi realizada polos departamentos de Dinamización lingüística, Lingua galega e literatura, e Educación Plástica e Visual.

Na entrada do instituto e no corredor do primeiro andar, así como neste enlace de Instagram, podedes ver as espectaculares camisetas creadas. Dentro de nada poderedes lucilas e unir moda e poesía!