CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

Calendario de exames de setembro <PDF>

Calendario de setembro para alumnado <PDF>

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS

Listaxe provisional de admitidos <PDF>

Listaxe provisional de excluídos <PDF>

Ábrese o prazo de presentación de solicitudes de participación no CONCURSO PÚBLICO PARA A CONCESIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO IESP DE AMES para o curso 2017 - 2018.

PRAZO para a presentación de solicitudes de participación: do xoves 6 de xullo ao xoves 13 de xullo de 2017, ámbolos dous incluídos, de 10 hs ata as 13 hs.

LUGAR: Secretaría do IESP de Ames.

Condicións para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros docentes <PDF>

Folla de especificacións técnicas do IESP de Ames <PDF>

Anexo IV do IESP de Ames <PDF>

Resumo de actividades extraescolares e complementarias 2016/17

Cadro resumo de actividades extraescolares e complementarias <PDF>

Cadro resumo de exposicións realizadas no centro <PDF>

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-2018

Libros de texto para o curso 2017-2018 para ESO e FPB <PDF>

Libros de texto para o curso 2017-2018 para BACHARELATO <PDF>

CUALIFICACIÓNS DE XUÑO 2017

Luns día 26 entregaranse os boletíns de cualificacións de xuño no seguinte horario:

11:00     Alumnado da ESO.

12:00    Alumnado de  BACHARELATO E FP BÁSICA.

Aclaración de dúbidas por parte do profesorado: Martes 27, de 10h a 14h.

Prazo de reclamacións ás cualificacións: Mércores 28 e xoves 29 de 9 a 13 horas.

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS - Curso 2016/17

Listaxes definitivas das actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017.

Estas listaxes poden consultarse na páxina web http://www.edu.xunta.es/axusdale

Ábrese un prazo de 5 días naturais (ata o 13 de xuño) para a aceptación ou renuncia da axuda e a remisión á Consellería da documentación solicitada.

Para máis información preguntar na Secretaría do Centro.

Concurso científico literario organizado pola Universidade de La Rioja

Sara Picos, alumna do IESP de Ames, gañadora do Concurso científico literario organizado pola Universidade de La Rioja.

Ver noticia "El Correo Gallego"

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar - Curso 2016/17

ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Prazo de presentación: Ata o 23 de xuño de 2017

Máis información https://www.edu.xunta.es/axudaslibros/

ou na secretaría do Centro.