Exposición sobre as Paisaxes de Ames II

Desde o luns, 11 de xuño, podedes visitar na entrada principal do centro a exposición Landscapes of Ames II, realizada polos alumnos e alumnas de 1º de ESO C, D, E da materia de Paisaxe e sustentabilidade / Landscape and sustainability.

Premio Científico-Literário. Universidade de La Rioja

Leire Gallego Portabales (1º Bach) gañou o 3º Premio do IV "Concurso Científico-Literário Universidade de La Rioja", acompañada pola profesora María Lapido, recolleu o premio o 2º de maio en Logroño. O curso pasado conseguira o primeiro premio a alumna Sara Picos Goméz.
Parabéns!!

Exposición Medievalízate II

Desde o 25 de maio podes visitar a segunda exposición Medievalízate! situada na entrada do centro e realizada polos alumnos e alumnas de 2º de ESO de Xeografía e Historia.

Excursión ao Courel e á Ribeira Sacra

Os días 31 de maio e 1 de xuño, os alumnos e alumnas de Paisaxe e sustentabilidade de 1º ESO C, D e E participaron no intercambio territorial O Courel e a Ribeira Sacra organizado polo ProxectoTerra dentro do marco do Plan Proxecta.

INMERSIÓN LINGÜÍSTICA 2018 - LISTAXES DEFINITIVAS

Publícanse as listaxes definitivas de persoas seleccionadas e de suplentes, así como os destinos, as datas de realización das estadías e as achegas familiares correspondentes en cada caso.
As persoas que facilitaron o seu correo electrónico recibirán por esta vía unha mensaxe na cal se indicará o importe da achega da familia e os datos necesarios para o pagamento da correspondente cantidade.

A Directora do IESP de Ames no XXXVII Congreso FEDADi

Dª Mª Soledad Louro acudiu en representación de Galicia ao XXXVII Congreso FEDADi que se desenvolveu en Talavera de la Reina.

Ver noticia La Voz de Galicia: https://www.lavozdegalicia.es/noticia/educacion/2018/05/21/institutos-gallegos-quieren-examenes-septiembre-pasen-junio/00031526894453570103831.htm

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 2018-2019

Pola Orde do 9 de maio de 2018, DOG nº 95 do luns 21 de maio, regúlase a participación no FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO e a convocatoria de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2018-2019 <PDF>.

Prazo de presentación de solicitudes: ata o 22 de xuño de 2018.

MODIFICACIÓN NOF

Ábrese un prazo, ata o 15 de xuño de 2018, para presentar propostas de modificación das NOF (Normas de Organización e Funcionamento).

As propostas deberán ser entregadas na Secretaría do Centro.

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2018 - ESO e BACHARELATO

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2018 (DOG do 07/02/2018)

Publicación de:

- Listaxes provisionais de seleccionados/as e de suplentes, ordenados por puntuación.

- Listaxes de solicitudes que precisan de remisión de documentación.

VI CAMPUS DE VERÁN XUVENCIENCIA

Despois do gran éxito dos pasados anos volve o *VI Campus de Verán XuvenCiencia*, o campamento científico da USC no que cento cincuenta estudantes de ensino medio vivirán unha semana de experiencias inesquecibles.

O Campus XuvenCiencia terá lugar do *2 ao 6 de xullo* e vai dirixido ao alumnado de 4º de ESO e 1º de BAC. O prazo de *preinscrición ábrese desde o vindeiro venres 27 de abril* ata o 6 de maio.