Horario de agosto

Durante o mes de agosto o Centro permanecerá aberto de 9 a 14 H.

Resultados exames extraordinarios TRINITY

Infórmase que os resultados dos exames extraordinarios TRINITY pódense consultar na conserxería do Centro en horario de 9 a 14 H.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2022/23

Pódense consultar as listaxes provisionais de admitidos/excluídos no taboleiro do Centro.

Pódense consultar as listaxes definitivas de admitidos/excluídos no taboleiro do Centro.

Probas B1, B2 e C1 para 2022/23

Infórmase que foi publicada a Resolución do 10 de xuño de 2022 pola que se regula a xestión das probas de nivel lingüístico do alumnado que no vindeiro curso estuden en centros públicos.
Con tal motivo o alumnado que vaia a cursar 4º ESO, 1º de bacharelato ou 2º de bacharelato no curso 2022/23 terá a opción de poder matricularse nas probas do Trinity College London nos niveis B1, B2 e C1 que se celebrarán durante o primeiro trimestre no noso Centro.

XXXII Olimpiada Matemática Nacional Junior

O alumno do IES PLurilingüe de Ames Xosé Asorey Rendo, de 2º ESO C, resultou gañador da XXXII Olimpiada Matemática Nacional Junior.

Parabéns!!!

Libros de texto para o curso 2022-23

Libros de texto para o curso 2022-23 <PDF>

NOTA: Como norma xeral recoméndase agardar a setembro e non mercar os libros antes de falar co/ca profesor/a.

Calendario de actividades docentes para fin de curso 2021-22

Remate das clases: 22 de xuño

Entrega de notas: 27 de xuño ás 10:00 H

Calendario de actividades docentes para fin de curso 2021-22 <PDF>

Calendario de exames da convocatoria extraordinaria de Bacharelato.

Calendario de exames da convocatoria extraordinaria de Bacharelato <PDF>

Protocolo de vixilancia e control COVID-19. Versión do 20 de maio de 2022.

Protocolo de vixilancia e control COVID-19. Versión do 20 de maio de 2022 <PDF>