FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 2018-2019.

Listaxes provisionais de admitidos e excluídos FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 2018-2019.

Listaxe provisional de admitidos <PDF>

Listaxe provisional de excluídos <PDF>

Prazo de reclamación: 48 horas

EXAMES DE SETEMBRO 2018

Calendario de exames de setembro 2018 <PDF>

Calendario setembro 2018 <PDF>

MEMORIAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES E COMPLEMENTARIAS 2017-2018

Memoria anual de ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES E COMPLEMENTARIAS 2017-2018 <PDF>

Memoria de actividades por meses <PDF>

Memoria de exposicións celebradas no curso 2017-2018 <PDF>

Libros de Texto para o curso 2018-2019

Ver/Descargar relación de LIBROS DE TEXTO para o curso 2018-2019 <PDF>

O Departamento de Bioloxía e Xeoloxía recomenda non mercar o libro de Bioloxía de 1º ESO ata falar co profesor en setembro.

O Departamento de Francés recomenda non mercar os libros ata falar co profesor en setembro.

Exposición sobre as Paisaxes de Ames II

Desde o luns, 11 de xuño, podedes visitar na entrada principal do centro a exposición Landscapes of Ames II, realizada polos alumnos e alumnas de 1º de ESO C, D, E da materia de Paisaxe e sustentabilidade / Landscape and sustainability.

Premio Científico-Literário. Universidade de La Rioja

Leire Gallego Portabales (1º Bach) gañou o 3º Premio do IV "Concurso Científico-Literário Universidade de La Rioja", acompañada pola profesora María Lapido, recolleu o premio o 2º de maio en Logroño. O curso pasado conseguira o primeiro premio a alumna Sara Picos Goméz.
Parabéns!!

Exposición Medievalízate II

Desde o 25 de maio podes visitar a segunda exposición Medievalízate! situada na entrada do centro e realizada polos alumnos e alumnas de 2º de ESO de Xeografía e Historia.

Excursión ao Courel e á Ribeira Sacra

Os días 31 de maio e 1 de xuño, os alumnos e alumnas de Paisaxe e sustentabilidade de 1º ESO C, D e E participaron no intercambio territorial O Courel e a Ribeira Sacra organizado polo ProxectoTerra dentro do marco do Plan Proxecta.

INMERSIÓN LINGÜÍSTICA 2018 - LISTAXES DEFINITIVAS

Publícanse as listaxes definitivas de persoas seleccionadas e de suplentes, así como os destinos, as datas de realización das estadías e as achegas familiares correspondentes en cada caso.
As persoas que facilitaron o seu correo electrónico recibirán por esta vía unha mensaxe na cal se indicará o importe da achega da familia e os datos necesarios para o pagamento da correspondente cantidade.

A Directora do IESP de Ames no XXXVII Congreso FEDADi

Dª Mª Soledad Louro acudiu en representación de Galicia ao XXXVII Congreso FEDADi que se desenvolveu en Talavera de la Reina.

Ver noticia La Voz de Galicia: https://www.lavozdegalicia.es/noticia/educacion/2018/05/21/institutos-gallegos-quieren-examenes-septiembre-pasen-junio/00031526894453570103831.htm