Population by continents

Os alumnos e alumnas de 2º de ESO da materia Geography and History fixeron unha investigación por grupos sobre a poboación por continentes e compartiron o resultado da investigación cos compañeiros e compañeiras da aula. A través das presentacións, xogos, bailes e catas gastronómicas puidemos coñecer mellor as características da poboación dos diferentes continentes.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2016 - Proclamación de candidatos

Achegamos copia da 3ª acta da Xunta Electoral do Consello Escolar na que se fai público o nome dos candidatos/as electos ao Consello Escolar.

Un saúdo,

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2016

Publicamos o calendario, aprobado no día de hoxe pola Xunta Electoral, que rexerá as eleccións ao Consello Escolar.

Un saúdo,

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2016

No arquivo adxunto achégase Resolución conxunta do 26 de setembro de 2016, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

GRUPOS ALUMNADO 1º ESO - Curso 2016/17

O 15 de setembro á presentación de 1º de ESO o alumnado virá acompañado polos pais/nais ou titores legais.

O horario é o seguinte:

16:30 --> 1º ESO "A" e "B"

17:30 --> 1º ESO "C" e "D"

18:30 --> 1º ESO "E" e "F"

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O ANO 2016/17 - FP BÁSICA - INFORMÁTICA DE OFICINA

O alumnado que solicitou praza neste IESP de Ames para o curso 2016/17 na FP BÁSICA, resoltou admitido na súa totalidade.

Está aberto o prazo para facer a matrícula.

A presentación do alumnado será o día 20/09/2016 ás 11:00 horas.

Para calquera dúbida ou aclaración poden chamar ao 981891589.

CONCURSO PÚBLICO PARA A CONCESIÓN DO SERVIZO DE CAFETERÍA

Ábrese o prazo de presentación de ofertas para o CONCURSO PÚBLICO PARA A CONCESIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO IESP DE AMES para o curso 2016 - 2017.

PRAZO para a presentación da documentación requerida: do luns 5 de setembro ao mércores 14 de setembro de 2016, ámbolos dous incluídos, de 10 hs ata as 13 hs.

LUGAR: Secretaría do IESP de Ames.

Condicións para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros docentes <PDF>

Folla de especificacións técnicas do IESP de Ames <PDF>

Anexo IV do IESP de Ames <PDF>

CALENDARIO PRESENTACIÓNS ALUMNADO - Curso 2016/17

CALENDARIO DE PRESENTACIÓNS ALUMNADO

Curso 2016/17

BOLSAS DE ESTUDO E AXUDAS PARA O ALUMNADO DE BACHARELATO - Curso 2016/17

Aberto o prazo para a solicitude de bolsas de estudo e axudas ao alumnado de niveles postobrigatorios (bacharelato).

PREMIOS EXTRAORDINARIOS ESO - Curso 2015/16

Aviso premios ESO: