Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar - Curso 2016/17

ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Prazo de presentación: Ata o 23 de xuño de 2017

Máis información https://www.edu.xunta.es/axudaslibros/

ou na secretaría do Centro.

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS - Curso 2016/17

PODEDES PASAR POLA SECRETARÍA DO CENTRO PARA

CONSULTAR AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO SELECCIONADO E SUPLENTE

- Ábrese un prazo de dez días naturais, do 18 de maio ó 27 de maio, para formular reclamacións ou remitir a documentación requirida.

- Tamén podedes consultalas na páxina http://www.edu.xunta.es/axudasle

- Para dúbidas ou aclaracións na Secretaría do Centro.

V CAMPUS CIENTÍFICO DE VERÁN "XUVENCIENCIA"

Despois do gran éxito dos pasados anos volve o V Campus Científico de Verán "XuvenCiencia", o campamento científico da USC no que cento trinta estudantes de ensino medio vivirán unha semana de experiencias inesquecibles.

O Campus XuvenCiencia terá lugar do 2 ao 8 de xullo e vai dirixido ao alumnado de 4º de ESO e 1º de BAC.

O prazo de preinscrición ábrese dende o vindeiro venres 28 de abril ata o luns 8 de maio.

O fomento da convivencia, dentro e fóra das actividades científicas, constitúe un dos principais valores que se pretende impulsar dende o Campus e por iso, na edición deste ano, optarase por ofertar un maior número de prazas con aloxamento. O custe da matrícula con aloxamento é 140 €. Ofrecerase tamén un número limitado de prazas sen aloxamento cun custe de 75 € para aquel alumnado que prefira decantarse por esta modalidade.

Para máis información na secretaría do centro ou en www.usc.es/xuvenciencia/campus

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS - Curso 2016/17

¡URXENTE!

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS- Curso 2016-17

PODEDES PASAR POLA SECRETARÍA DO CENTRO PARA CONSULTAR AS LISTAXES PROVISIONAIS

- Ábrese un prazo de dez días naturais, do 22 de abril ao 1 de maio, para emendar erros e a falta de documentación, así como para formular reclamacións ou renuncias.

Tamén podedes consultalas na páxina http://www.edu.xunta.es/axudasle

ADMISIÓN DE ALUMNADO - Curso 2017/18

Todo o alumnado que solicitou praza neste centro para o vindeiro curso 2017/18, no prazo establecido ao efecto (1 ao 20 de marzo de 2017), resoltou admitido.

- Unha vez rematado o curso actual deberán formalizar a matrícula para o seguinte neste IES.

Para calquera dúbida ou aclaración poden poñerse en contacto coa secretaría do centro nos teléfonos 881 866 720 // 881 866 721

XOVES 23 DE MARZO HABERÁ CLASES

Comúnicase que mañá xoves 23 de marzo haberá clases.

O Alumnado non ten transporte escolar de entrada, polo que de optar por asistir, terá que vir polos seus medios. Si haberá transporte escolar de volta.
Como a alerta meteorolóxica remata as 12:00 horas, os exames de pendentes programados para a tarde mantéñense con normalidade. Sen embargo queda aprazada a visita a centros de FP por parte do alumnado de 4º ESO e 1º de Bacharelato.

A Directora

AISO URXENTE. Mércores 22 suspéndense as clases por alerta meteorolóxica

¡¡¡AVISO URXENTE PARA TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA!!!

Mañá, mércores 22 de marzo, suspéndense as clases por alerta meteorolóxica.

Segundo evolucione a previsión do tempo para o xoves 23, mañá avisarase nesta páxina se se suspenden tamén para ese día.

A Directora.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2017

CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA

PROCESO ADMISIÓN DE ALUMNADO 2017-18

NO ARQUIVO QUE SE ACHEGA RECÓLLESE A INFORMACIÓN RELATIVA Á ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2017-18.

PARA CALQUERA DÚBIDA OU ACLARACIÓN PODEN POÑERSE EN CONTACTO COA SECRETARÍA DO CENTRO NO TELÉFONO 881 866 729.

O ALUMNADO QUE XA ESTÁ MATRICULADO NESTE CENTRO NON TEN QUE FACER NADA ATA O PRAZO DE MATRÍCULA.