CUALIFICACIÓNS DE XUÑO 2017

Luns día 26 entregaranse os boletíns de cualificacións de xuño no seguinte horario:

11:00     Alumnado da ESO.

12:00    Alumnado de  BACHARELATO E FP BÁSICA.

Aclaración de dúbidas por parte do profesorado: Martes 27, de 10h a 14h.

Prazo de reclamacións ás cualificacións: Mércores 28 e xoves 29 de 9 a 13 horas.

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS - Curso 2016/17

Listaxes definitivas das actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017.

Estas listaxes poden consultarse na páxina web http://www.edu.xunta.es/axusdale

Ábrese un prazo de 5 días naturais (ata o 13 de xuño) para a aceptación ou renuncia da axuda e a remisión á Consellería da documentación solicitada.

Para máis información preguntar na Secretaría do Centro.

Concurso científico literario organizado pola Universidade de La Rioja

Sara Picos, alumna do IESP de Ames, gañadora do Concurso científico literario organizado pola Universidade de La Rioja.

Ver noticia "El Correo Gallego"

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar - Curso 2016/17

ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Prazo de presentación: Ata o 23 de xuño de 2017

Máis información https://www.edu.xunta.es/axudaslibros/

ou na secretaría do Centro.

PODEDES PASAR POLA SECRETARÍA DO CENTRO PARA

CONSULTAR AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO SELECCIONADO E SUPLENTE

- Ábrese un prazo de dez días naturais, do 18 de maio ó 27 de maio, para formular reclamacións ou remitir a documentación requirida.

- Tamén podedes consultalas na páxina http://www.edu.xunta.es/axudasle

- Para dúbidas ou aclaracións na Secretaría do Centro.

V CAMPUS CIENTÍFICO DE VERÁN "XUVENCIENCIA"

Despois do gran éxito dos pasados anos volve o V Campus Científico de Verán "XuvenCiencia", o campamento científico da USC no que cento trinta estudantes de ensino medio vivirán unha semana de experiencias inesquecibles.

O Campus XuvenCiencia terá lugar do 2 ao 8 de xullo e vai dirixido ao alumnado de 4º de ESO e 1º de BAC.

O prazo de preinscrición ábrese dende o vindeiro venres 28 de abril ata o luns 8 de maio.

O fomento da convivencia, dentro e fóra das actividades científicas, constitúe un dos principais valores que se pretende impulsar dende o Campus e por iso, na edición deste ano, optarase por ofertar un maior número de prazas con aloxamento. O custe da matrícula con aloxamento é 140 €. Ofrecerase tamén un número limitado de prazas sen aloxamento cun custe de 75 € para aquel alumnado que prefira decantarse por esta modalidade.

Para máis información na secretaría do centro ou en www.usc.es/xuvenciencia/campus

¡URXENTE!

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS- Curso 2016-17

PODEDES PASAR POLA SECRETARÍA DO CENTRO PARA CONSULTAR AS LISTAXES PROVISIONAIS

- Ábrese un prazo de dez días naturais, do 22 de abril ao 1 de maio, para emendar erros e a falta de documentación, así como para formular reclamacións ou renuncias.

Tamén podedes consultalas na páxina http://www.edu.xunta.es/axudasle

ADMISIÓN DE ALUMNADO - Curso 2017/18

Todo o alumnado que solicitou praza neste centro para o vindeiro curso 2017/18, no prazo establecido ao efecto (1 ao 20 de marzo de 2017), resoltou admitido.

- Unha vez rematado o curso actual deberán formalizar a matrícula para o seguinte neste IES.

Para calquera dúbida ou aclaración poden poñerse en contacto coa secretaría do centro nos teléfonos 881 866 720 // 881 866 721

XOVES 23 DE MARZO HABERÁ CLASES

Comúnicase que mañá xoves 23 de marzo haberá clases.

O Alumnado non ten transporte escolar de entrada, polo que de optar por asistir, terá que vir polos seus medios. Si haberá transporte escolar de volta.
Como a alerta meteorolóxica remata as 12:00 horas, os exames de pendentes programados para a tarde mantéñense con normalidade. Sen embargo queda aprazada a visita a centros de FP por parte do alumnado de 4º ESO e 1º de Bacharelato.

A Directora