ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES E COMPLEMENTARIAS

"Maxia no IESP de Ames"
O pasado 23 de outubro o mago Pedro Bugarín realizou un espectáculo de Maxia no Salón de Actos do centro, para alumnado de 1º e 2º da ESO. Esta actividade forma parte das ofertadas polo Concello de Ames que xa vai pola XIII edición do "Festival de Maxia de Ames". O noso alumnado quedou "atrapado" polos seus trucos e pasámolo todos e todas moi ben.

O pasado día 7 de novembro tivemos un espectáculo na Biblioteca do IESP: visitounos por terceira vez o Samuel Mountoumnjou, contacontos africano, camerunés. En dúas linguas, francés e castelán, contounos, á beira dun lume ficticio,  tres relatos do seu país de orixe que poderían ser de caquera país do mundo, mesmo contados polo meu avó en noites de invernía, á beira da lareira.
Grazas ós Departamento de Lingua e Literatura Castelá e Lingua Francesa por este magnífica actividade.

ELECCIÓNS Ó CONSELLO ESCOLAR

Prazas a renovar: PROFESORADO 4. PAIS/NAIS 2. ALUMNADO 1. PERSOAL DE ADMINISTRACIÓN E SERVIZOS 1

Prazo de presentación de candidaturas: do 7 ao 16 de novembro de 2018

Calendario de ELECCIÓNS ó CONSELLO ESCOLAR <PDF>

"PROGRAMA DE BOLSAS DA FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA"

No enlace: https://becas.faortega.org/, ponden consultar as bases da convocatoria do “programa de bolsas da Fundación Amancio Ortega”.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018-2019.

Listaxe definitiva de ADMITIDOS <PDF>

Listaxe definitiva de EXCLUÍDOS <PDF>

Modelo de autorización para recollida de libros polo alumnado <PDF>

Alumnado 1º ESO. Curso 2018-2019

As listaxes dos grupos de 1º de ESO poderán ser consultadas a partir das 11 da mañá do venres 14 de setembro no taboleiro de anuncios do centro.

Non se farán públicas nesta web.

ADMISIÓN FP BÁSICA - Curso 2018/19

ADMISIÓN FP BÁSICA

O alumnado que presentou solicitude admisión, neste Centro, durante o período ordinario (do 3 ao 11 de setembro) foi admitido na súa totalidade.

Este alumnado debe formalizar a súa matrícula do 13 ao 20 de setembro.

Bertamiráns, 12 de setembro de 2018

A dirección,

Presentacións do alumnado curso 2018-2019

Luns 17

12h    2º de Bacharelato

13h    1º de Bacharelato

17:30h    1º ESO. Grupos A, B, C.

18:30h    1º ESO. Grupos D, E, F, G

Martes 18

10:30h    4º ESO

11:30h    3º ESO

12:30h    2º ESO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

O prazo para devolver os libros asignados no curso 2017-2018 remata o 7 de setembro de 2018.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 2018-2019.

Listaxes provisionais de admitidos e excluídos FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 2018-2019.

Listaxe provisional de admitidos <PDF>

Listaxe provisional de excluídos <PDF>