XOVES 23 DE MARZO HABERÁ CLASES

Comúnicase que mañá xoves 23 de marzo haberá clases.

O Alumnado non ten transporte escolar de entrada, polo que de optar por asistir, terá que vir polos seus medios. Si haberá transporte escolar de volta.
Como a alerta meteorolóxica remata as 12:00 horas, os exames de pendentes programados para a tarde mantéñense con normalidade. Sen embargo queda aprazada a visita a centros de FP por parte do alumnado de 4º ESO e 1º de Bacharelato.

A Directora

AISO URXENTE. Mércores 22 suspéndense as clases por alerta meteorolóxica

¡¡¡AVISO URXENTE PARA TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA!!!

Mañá, mércores 22 de marzo, suspéndense as clases por alerta meteorolóxica.

Segundo evolucione a previsión do tempo para o xoves 23, mañá avisarase nesta páxina se se suspenden tamén para ese día.

A Directora.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2017

CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA

PROCESO ADMISIÓN DE ALUMNADO 2017-18

NO ARQUIVO QUE SE ACHEGA RECÓLLESE A INFORMACIÓN RELATIVA Á ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2017-18.

PARA CALQUERA DÚBIDA OU ACLARACIÓN PODEN POÑERSE EN CONTACTO COA SECRETARÍA DO CENTRO NO TELÉFONO 881 866 729.

O ALUMNADO QUE XA ESTÁ MATRICULADO NESTE CENTRO NON TEN QUE FACER NADA ATA O PRAZO DE MATRÍCULA.

VIAXE A ANDORRA Curso 2016/17

Tal e como xa vos informáramos, o próximo xoves día 2 de marzo ás 20:30 horas no salón de actos do IES, haberá unha reunión informativa para os pais/nais do alumnado que vai a viaxar a Andorra neste curso. É moi importante que asistan xa que daremos información sobre a documentación, as normas e a organización da viaxe. Se algún de vostedes non poidera asistir, por favor, póñanse en contacto cos organizadores da viaxe  no teléfono do IES 881 866 729 (Roberto ou Simón).

Debido ao aforo limitado do Salón de Actos, pedímoslles que só asistan os pais/nais ou titores legais. Para o alumnado farase unha reunión específica, nun dos recreos, uns días antes da viaxe.

Un saúdo,

Exhibition "We are all migrants" / Exposición "Todos somos migrantes"

Cartel

Durante a primeira quincena de febreiro podes visitar a exposición "We are all migrants /Todos somos migrantes" nas escaleiras do instituto ao lado da cafetería. Esta exposición foi realizada polos alumnos e alumnas de 2º de ESO da materia Geography and History e no marco do Proxecto lector da biblioteca do centro

Exhibition "We are all migrants" / Exposición "Todos somos migrantes"

Cartel

ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS - Curso 2017/18

Hoxe Mércores, 1 de febreiro de 2017, publicouse no DOG (Nº 22) , a

Population by continents

Os alumnos e alumnas de 2º de ESO da materia Geography and History fixeron unha investigación por grupos sobre a poboación por continentes e compartiron o resultado da investigación cos compañeiros e compañeiras da aula. A través das presentacións, xogos, bailes e catas gastronómicas puidemos coñecer mellor as características da poboación dos diferentes continentes.