"Encontros Virtuais na Zona USC" dirixidos ao estudantado de Ensino Medio.

O 23 de marzo, darán comezo os "Encontros Virtuais na Zona USC" dirixidos ao estudantado de Ensino Medio.

Os/as estudantes poden entrar a través da URL:

A través desa páxina poden informarse, a través de videoconferencias cos responsables e alumnado das titulacións da USC, da oferta de graos para o curso 2021-22.

O Acto de Inauguración consistirá nunha conferencia do catedrático de Medicina Legal da USC e director da Fundación Pública Galega de Medicina Xenómica(SERGAS) e do Centro Nacional de Genotipado, Angel Carracedo que falará dos seus Proxectos e ilusións

Novidades ABAU 2020

Resumo elaborado polo Departamento de Orientación sobre novidades nas ABAU 2020 <PDF>

Ligazón para descargar ficheiro comprimido .ZIP con modelos de exame ABAU <ZIP>

Orientacións cos teus fillos e fillas na casa

Encontros virtuais para coñecer a USC en Semana Santa durante o confinamento <PDF>

Documento elaborado polo Departamento de Orientación: "Orientacións cos teus fillos e fillas na casa" <PDF>

APLICACIÓN ORIENTA 2012-2013

Dende esta páxina pódese descargar a aplicación ORIENTA 2012-2013 sobre itinerarios educativos para executala directamente nun PC:

Descargar ORIENTA 2012-2013

Charla "A Ponte coa Universidade"

Departamento de Orientación.

DATA:3 de febreiro de 2011

HORA: 9:40 a 10:30 e 10:50 a 11:40

Charla sobre "Riscos de Internet"

DATAS: 19  e 20 de xaneiro de 2010

Organizada polo Departamento de Orientación, membros da Guardia Civil impartirán unha charla sobre "Riscos de Internet" para alumnos de 2º ciclo de ESO.

O 27 de xaneiro terá lugar a mesma charla, ás 20 horas, no Salón de Actos do IES de AMES, para Pais/Nais e público en xeral.

Ponderación das Materias nas PAU.

PAU 2010-2011

Ponderación das diferentes materias propias de modalidade nas PAU <PDF>